Samåkning Skövde

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Slappa skrev:
Ingen som ska till Mantorp nästa helg o glo på lite Super sport/stcc ?

Morgan: Hoppas du inte tog sms:et fel :)

Tror inte det blir ngn resa dit, jag drar eventuellt till Gelleråsen i helgen, är ju Scandinavian Open där, lixom lite mer motorcykelåkning att kika på! :yoparty

Har glömt svara på ditt sms, så det är luuugnt!:)
 

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
X-up skrev:
Tror inte det blir ngn resa dit, jag drar eventuellt till Gelleråsen i helgen, är ju Scandinavian Open där, lixom lite mer motorcykelåkning att kika på! :yoparty

Tjenna Morgan! Ska du aka hoj t Karlskoga? Tankte att ifall det ar bilfard som galler kanske man kunde hanga pa o fixa ett par "nya" svalar till touringbladen?

Tittar in t dej idag pa jobbet. /L
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
southwick skrev:
X-up skrev:
Tror inte det blir ngn resa dit, jag drar eventuellt till Gelleråsen i helgen, är ju Scandinavian Open där, lixom lite mer motorcykelåkning att kika på! :yoparty

Tjenna Morgan! Ska du aka hoj t Karlskoga? Tankte att ifall det ar bilfard som galler kanske man kunde hanga pa o fixa ett par "nya" svalar till touringbladen?

Tittar in t dej idag pa jobbet. /L


Ja, är vädret stabilt blir det hoj, annars om det är blaarghväder så tar jag bilen. Om jag åker då vill säga.

Ikväll kl 19.30 så kommer Magnus Wheelie Carlsson köra en uppvisning på Billingehovsparkeringen. Tar nog hojarna & sticker dit en sväng!
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
X-up skrev:
Ja, är vädret stabilt blir det hoj, annars om det är blaarghväder så tar jag bilen. Om jag åker då vill säga.

Ikväll kl 19.30 så kommer Magnus Wheelie Carlsson köra en uppvisning på Billingehovsparkeringen. Tar nog hojarna & sticker dit en sväng!

Antecknat 19:30 blir fint innan lite :fyllisar
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
hej alla!
är hemma på permis nu, ska alldels strax upp och hälsa på sofia i stockholm. kan meddelea er att hon har vaknat upp ur respiratorn nu och kan prata lite grann. med mig själv är det ok, kan ta mig fram lite lätt på krykor.. ha det bra alla
 

Mats Mladin

Gammelgubbars touring
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Tibro
Hoj
cB1000R
heimdal skrev:
morgan sluta PSa bilderna du lägger upp.. såhär ser ju orginalet ut:

:rofl
det måste vara 06:ans R1 på bilden, riktigt snygg :rofl får jobba lite övertid på Colmex så jag får råd att köpa en :hihi
 

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Ort
Skövde med man, hund och barn :)
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
LiCrO skrev:
hej alla!
är hemma på permis nu, ska alldels strax upp och hälsa på sofia i stockholm. kan meddelea er att hon har vaknat upp ur respiratorn nu och kan prata lite grann. med mig själv är det ok, kan ta mig fram lite lätt på krykor.. ha det bra alla


Hej skönt att du är på benen igen :) sköt om dig och hälsa Sofia.
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
tjena licro välkommen tebaka
de va kul å höra att du verkar bättre :)
 

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
Dennis roligt att se dig tillbaks på tråden igen. Krya på dig och hälsa Sofia när du träffar henne.

//Stellan
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
LiCrO skrev:
hej alla!
är hemma på permis nu, ska alldels strax upp och hälsa på sofia i stockholm. kan meddelea er att hon har vaknat upp ur respiratorn nu och kan prata lite grann. med mig själv är det ok, kan ta mig fram lite lätt på krykor.. ha det bra alla


MM...kul att du nu är på benen. Jag och tjejen kommer upp i veckan och hälsar på dig. Ha det så bra!
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
2fast4hjo skrev:
:blah Nu är den borta, jag vågade :rolleyes: , vågar du :7peta

Ngt mindre vis nu då :confused:


Av storleken på din tand så kan man säga att du inte är speciellt vis. :hihi

Men du får nu ta och lägga den under kudden så kanske tandfen kommer en kväll och ger dig något i utbyte? :confused: Spände du nacken när han drog ut den? :gnissla

Ha det så bra nu och jag hoppas att inte dunte behöver penncelin pillren du fick.

/Dreas
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Dreas skrev:
Av storleken på din tand så kan man säga att du inte är speciellt vis. :hihi

Men du får nu ta och lägga den under kudden så kanske tandfen kommer en kväll och ger dig något i utbyte? :confused: Spände du nacken när han drog ut den? :gnissla

Ha det så bra nu och jag hoppas att inte dunte behöver penncelin pillren du fick.

/Dreas


Jag var däckad. .se http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1629061#1629061

Hm...vad önskar jag mig...*tänk tänk tänk* Går lite trögare än vanlig :rolleyes:
 
Last edited:

rimag

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
.
Hoj
.
1264 skrev:
Nån som ska till kullen på sön och titta på rallycross men framför allt supermotard.
Det börjar 9.00 tror jag, men jag har planerat att va lite trött. Kl 12.00 elle nåt är bättre för min del.

Kan du precisera lite var kullen ligger? Är nyinflyttad i Skövde och har ingen lokalkännedom än.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
LiCrO skrev:
hej alla!
är hemma på permis nu, ska alldels strax upp och hälsa på sofia i stockholm. kan meddelea er att hon har vaknat upp ur respiratorn nu och kan prata lite grann. med mig själv är det ok, kan ta mig fram lite lätt på krykor.. ha det bra alla

Härligt att höra! :tummenupp
Hälsa till Sofia!
 

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
LiCrO skrev:
hej alla!
är hemma på permis nu, ska alldels strax upp och hälsa på sofia i stockholm. kan meddelea er att hon har vaknat upp ur respiratorn nu och kan prata lite grann. med mig själv är det ok, kan ta mig fram lite lätt på krykor.. ha det bra alla

trevligt att höra! :banana
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top