Samåkning Skövde

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
Jobbigt...

... ölen har tagit slut ... så nu är man ju tvungen att dricka grogg tills det är tid att bege sig in mot stan

...heimdal... du har ju alltid massa öl hemma(?)... skicka över ett par... kylda tack!

Edit: ...nej just det, är ju X-Up som alltid har massa öl, fast inget dricker... sikket resurs-slöseri!
 

1264

Killen mè VORen
Gick med
29 Mar 2005
Ort
Skövde
Hoj
vor såld,gsxr,cr500 2st,rd,moppar:alla till salu,nästan
Lite full nu! På min egen förfest.
Nån ska med supermotard imorgon?
PARTY!!
Erik 0703-187912
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Fireblaargh skrev:
Tack för salladen Heimdal sa ta en bärs nu :3freak

hähä.. vassegod :D

jag ble så mätt å kände mig så gammal så ja va tvungen å sova i 3 timmar efter maten :va

å inga öl har jag heller :död
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
LiQUiD skrev:
... ölen har tagit slut ... så nu är man ju tvungen att dricka grogg tills det är tid att bege sig in mot stan

...heimdal... du har ju alltid massa öl hemma(?)... skicka över ett par... kylda tack!

Edit: ...nej just det, är ju X-Up som alltid har massa öl, fast inget dricker... sikket resurs-slöseri!

hehe...ngn råkade :rolleyes: lämnade kvar en 1L flaska Absolut från ngn av våra fester hemma för ett tag sedan. Sådana gäster gillar vi :D
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
hehe...ngn råkade :rolleyes: lämnade kvar en 1L flaska Absolut från ngn av våra fester hemma för ett tag sedan. Sådana gäster gillar vi :D

det är fördelen med att ha fester.. för det innehavaren hittar dagen efter tillfaller honom. om specifika önskemäl från tidigare ägare, om att förvara öl/sprit inte på ett tydligt sätt framkomit dagen innan
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
LiQUiD skrev:
... ölen har tagit slut ... så nu är man ju tvungen att dricka grogg tills det är tid att bege sig in mot stan

...heimdal... du har ju alltid massa öl hemma(?)... skicka över ett par... kylda tack!

Edit: ...nej just det, är ju X-Up som alltid har massa öl, fast inget dricker... sikket resurs-slöseri!

Mmm, sitter på mängder av öl, har inte druckit en enda öl vare sig i går eller idag! Jag samlar på öl kan vi säga! :hihi

Får väl panta dem oöppnade eller något. :tungan
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
Mmm, sitter på mängder av öl, har inte druckit en enda öl vare sig i går eller idag! Jag samlar på öl kan vi säga! :hihi

Får väl panta dem oöppnade eller något. :tungan

:7peta :kocko
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Hoppar i skinnstället nu, vi drar ut & kör lite, är ngn mer ute & kör så kom förbi flygfältet & tjata lite.

Blir det ngn mer åkning i bygden idag?
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Nu har jag vart hos Sofia hon är okej efter omständigheterna hon opererade armen igår igen. Hon har fått en mega hjärnskakning kommer inte ihåg det medecinska namnet för det men det gör att hon är väldigt vimsig. Dom tror att det kan ta veckor till månader att läka.

Nu idag ska jag försöka få någon att skjutsa mig till olycksplatsen så jag kan försöka minnas vad som hänt. Jag vill veta vad som hänt även om det var jag som gjorde fel. Har hört så många historier om vad som hänt.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
LiCrO skrev:
Nu har jag vart hos Sofia hon är okej efter omständigheterna hon opererade armen igår igen. Hon har fått en mega hjärnskakning kommer inte ihåg det medecinska namnet för det men det gör att hon är väldigt vimsig. Dom tror att det kan ta veckor till månader att läka.

Nu idag ska jag försöka få någon att skjutsa mig till olycksplatsen så jag kan försöka minnas vad som hänt. Jag vill veta vad som hänt även om det var jag som gjorde fel. Har hört så många historier om vad som hänt.

Skönt att höra att ni är på bättringsvägen!

Mvh Morgan
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Liz Gsx-R skrev:
någon som ska ut och åka och vill ha med mig...

jag vill ta en sista tur innan jag ska opereras...

hoppas du blir bra i axel nu iaf... du har ju gått med dedär ett tag nu..
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top