2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
heimdal skrev:jo.. du din sopskalle försökte ju välta mig
Jag Hm..Här ska hållas ett replängdsavstånd
heimdal skrev:jo.. du din sopskalle försökte ju välta mig
Fireblaargh skrev:Tack för salladen Heimdal sa ta en bärs nu
LiQUiD skrev:... ölen har tagit slut ... så nu är man ju tvungen att dricka grogg tills det är tid att bege sig in mot stan
...heimdal... du har ju alltid massa öl hemma(?)... skicka över ett par... kylda tack!
Edit: ...nej just det, är ju X-Up som alltid har massa öl, fast inget dricker... sikket resurs-slöseri!
2fast4hjo skrev:hehe...ngn råkade lämnade kvar en 1L flaska Absolut från ngn av våra fester hemma för ett tag sedan. Sådana gäster gillar vi
LiQUiD skrev:... ölen har tagit slut ... så nu är man ju tvungen att dricka grogg tills det är tid att bege sig in mot stan
...heimdal... du har ju alltid massa öl hemma(?)... skicka över ett par... kylda tack!
Edit: ...nej just det, är ju X-Up som alltid har massa öl, fast inget dricker... sikket resurs-slöseri!
X-up skrev:Mmm, sitter på mängder av öl, har inte druckit en enda öl vare sig i går eller idag! Jag samlar på öl kan vi säga!
Får väl panta dem oöppnade eller något.
LiCrO skrev:Nu har jag vart hos Sofia hon är okej efter omständigheterna hon opererade armen igår igen. Hon har fått en mega hjärnskakning kommer inte ihåg det medecinska namnet för det men det gör att hon är väldigt vimsig. Dom tror att det kan ta veckor till månader att läka.
Nu idag ska jag försöka få någon att skjutsa mig till olycksplatsen så jag kan försöka minnas vad som hänt. Jag vill veta vad som hänt även om det var jag som gjorde fel. Har hört så många historier om vad som hänt.
Liz Gsx-R skrev:någon som ska ut och åka och vill ha med mig...
jag vill ta en sista tur innan jag ska opereras...
SP1 skrev:ingen som ska ut idag?
Vi tänkte ta en tur vid 15.30 tiden....
Fredrik och Lisa.......=)heimdal skrev:vilka är vi?
SP1 skrev:Fredrik och Lisa.......=)
Statoil ryd?? 15.30?heimdal skrev:ah.. okej..
jag dyker nog upp
lite jobbigt att jag inte ser ordentligt bara.. har migränanfallet allan så delar av synfältet e borta
SP1 skrev:Statoil ryd?? 15.30?
Den nya kylaren krånglar så vi kommer inte en meter........heimdal skrev:jepp..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|