Liz Gsx-R skrev:
Liz Gsx-R skrev:
C.A.T skrev:Tja,
Nu när alla är sysslolösa och inte ska åka motorcykel så kan ni komma till Mässhallen i Tibro på lördag eller söndag för då är det internationell kattutställning.....och det tycker ju alla är kul
Survilundens Orwill & Magic´s Legolas Greenleaf finns där på lördagen så ni kan få gosa med dem om ni vill. De är nybadade!!
Ses
Carolina
C.A.T skrev:Tja,
Nu när alla är sysslolösa och inte ska åka motorcykel så kan ni komma till Mässhallen i Tibro på lördag eller söndag för då är det internationell kattutställning.....och det tycker ju alla är kul
Survilundens Orwill & Magic´s Legolas Greenleaf finns där på lördagen så ni kan få gosa med dem om ni vill. De är nybadade!!
Ses
Carolina
Matsoo skrev:Får mina odjur vara med också. Dom är väldigt exklusiva med ett högt inköpsvärde på ofantliga 1kr/st.
Badat har dom iofs inte gjort sen den ena trillade i badkaret, vilket var en ofantligt rolig syn.
/ Mats
Matsoo skrev:Får mina odjur vara med också. Dom är väldigt exklusiva med ett högt inköpsvärde på ofantliga 1kr/st.
Badat har dom iofs inte gjort sen den ena trillade i badkaret, vilket var en ofantligt rolig syn.
/ Mats
2fast4hjo skrev:Skrev ett e-mail till länsförsäkringar ang vad som gäller vid bankörningar, pga en tråd som handlade om avslag på ersättning vid bankörning på "försäkringsforumet". Bra info att dela med sig till er andra.
Hej,lång text
Pathfinder skrev:Jag har också skaffat katt gjorde en liten film Kattfilm
2fast4hjo skrev:Glöm inte att mata fåglarna nu när snön har kommit
Fick besök av en liten birdy inne i huset för nga dagar sedan.
Vargen har jag inte sett men hörde ngt mysko i natt.
Edit. Det blev bara jag, jörgen och lisa på bowlingen. Vi hade superkul, tråkigt att inga fler kunde/ville komma. Peter jobbade men dök upp en liten sväng när vi käkade efteråt.
Om inte jag hade vart hos Sofia hade jag följt med och spelat.2fast4hjo skrev:Edit. Det blev bara jag, jörgen och lisa på bowlingen. Vi hade superkul, tråkigt att inga fler kunde/ville komma. Peter jobbade men dök upp en liten sväng när vi käkade efteråt.
LiCrO skrev:Om inte jag hade vart hos Sofia hade jag följt med och spelat.
2fast4hjo skrev:Ingen fara dennis, misstänkte att du var där. Hälsa till sofia och krya på er.
Du är ju en hejare på det där med bowling, hör av dig om du vill/kan så bokar jag en bana
Jag har nu insett att jag är ganska värdelös på detta med bowling . Lisa spelade med vänstern och ändå fick jag stryk på den sista serien. Jörgen var värst (som vanligt ) och spelade lika bra med både vänster och höger..
Edit..eller nja jag fick ju ett presentkort efter att ha gjort en strike då det färgade klotet dök upp
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|