Keiser Soze skrev:Om jag vore besiktningsman skulle jag nog kunna tänka mig att släppa en eller ett par tvåor på den bakvagnen
HAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHA
Keiser Soze skrev:Om jag vore besiktningsman skulle jag nog kunna tänka mig att släppa en eller ett par tvåor på den bakvagnen
2fast4Some skrev:.........
Fireblaargh skrev:GOD FORTSÄTTNING PÅ HOJÅRET 2006 ALLA BLAARGHISAR!
I Tibro har team Castrol Honda Svensson redan dratt igång
Jörgen ryktet går om en K5:a I så fall känns det bra att ha tjuvstartat säsongen redan nu
Nja K6Fireblaargh skrev:GOD FORTSÄTTNING PÅ HOJÅRET 2006 ALLA BLAARGHISAR!
I Tibro har team Castrol Honda Svensson redan dratt igång
Jörgen ryktet går om en K5:a I så fall känns det bra att ha tjuvstartat säsongen redan nu
Dekal mottages tacksamt Öhlina har ju på sätt och vis varit med och sponsratX-up skrev:Fina bilder Matsa! Tror dock att det saknas en Öhlina-dekal på Hondan!
2fast4Some skrev:Nja K6
2fast4Some skrev:Nja K6
Har sett skylten 100 ggr men kommer inte ihåg nån adress. Finns Skultorp ens kvar? Jag tror dom jämnade skiten med marken i samma veva som nya vägen kom, dom ansåg nog att det inte fanns någon anledning till att ha kvar dom där gamla skjulen mitt ute i ingenstansKeiser Soze skrev:Hallå!
Jag skulle vilja ha tips på ställen man kan tänkas besöka under en straffsexa i Skaraborgstrakten. Har hört att det skall finnas nått typ lazer dome i Skulltorp. Har dom någon hemsida?
Keiser Soze skrev:Hallå!
Jag skulle vilja ha tips på ställen man kan tänkas besöka under en straffsexa i Skaraborgstrakten.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|