Samåkning Skövde

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
heimdal skrev:
jag håller till på södra bergvägen :hihi thatis tehshit :tummenupp welcome.. jag är storspammaren å byidioten.. :lol

Jisses ... det där var nog vad det kallas att slå huvudet på spiken eller... hmm
 

DrTurbo

Laddtryckare
Gick med
31 Dec 2005
Ort
Skövde
Hoj
FZR1000
heimdal skrev:
jag håller till på södra bergvägen :hihi thatis tehshit :tummenupp welcome.. jag är storspammaren å byidioten.. :lol

Nejnej, Norra istheskit!, nära å bra till kyrkogården :hihi

edit: finns fina "små vägar" för pocketbiken :D
 

Rooki

Troligen inte
Gick med
1 Dec 2005
Ort
Skara
Hoj
Gixxer 1000 K7
tjena alla grymma hojåkare,,, och även mindre grymma me!

nu kan ni andas ut! jag har hittat hit :banana
 

Keyser Soze

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2005
Ort
Area noll-51-fem
Hoj
CB1000R -09
Hallå!

Nu har jag kommit ett steg längre i min färdplan mot Statoil Ryd i sommar :)

1. Skaffa motorcykel - Check!
2. Skriva upp - Check! (Idag) :Rockbanan

3. Köra upp - Still to come.



:2cool
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
Hallå!

Nu har jag kommit ett steg längre i min färdplan mot Statoil Ryd i sommar :)

1. Skaffa motorcykel - Check! Det dyraste...
2. Skriva upp - Check! (Idag) :Rockbanan Grattis...

3. Köra upp - Still to come.
Håller tummen...
4. Åka hoj - Det bästa... :banana

:2cool
 

DrTurbo

Laddtryckare
Gick med
31 Dec 2005
Ort
Skövde
Hoj
FZR1000
Hmm, slog mig nu.. är de kinkiga i stan på besiktningen?
Är det lämpligt att demontera mitt Viper och häkta dit det reggade Laser slip-on:et istället? :va Dags för lite kontroll av tillsynsmannen :6surkart nu i vår
 

J_Park

Socio #5052
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati MTS 1000DS \n Triumph Daytona 675
DrTurbo skrev:
Hmm, slog mig nu.. är de kinkiga i stan på besiktningen?
Är det lämpligt att demontera mitt Viper och häkta dit det reggade Laser slip-on:et istället? :va Dags för lite kontroll av tillsynsmannen :6surkart nu i vår
Far och svåger jobbar på bilprovningen i Skövde och just den stationen är väl inte särskilt känd för att vara lössläppt. (Beror naturligtvis på vem man hamnar hos.)
Stationer som typ Tidaholm o Skara säger de som vet ska vara lite mindre kinkiga över lag.
//AnKa
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
J_Park skrev:
Far och svåger jobbar på bilprovningen i Skövde och just den stationen är väl inte särskilt känd för att vara lössläppt. (Beror naturligtvis på vem man hamnar hos.)
Stationer som typ Tidaholm o Skara säger de som vet ska vara lite mindre kinkiga över lag.
//AnKa


jag hade 0 problem med guppen som besiktade min båge med mitt URM som läcker lite å låter lagom.. hehe
han va hur schysst somhelst.. viskade lite att jag borde nog regga om den på fulleffekt igen :gnissla

DrTurbo skrev:
Nejnej, Norra istheskit!, nära å bra till kyrkogården :hihi

edit: finns fina "små vägar" för pocketbiken :D

pocketbike.. koolt.. brukar du bränna runt inne på k-gården då elelr? :hihi

men de finns väl inga bra garage på norra bergvägen?

LiQUiD skrev:
Jisses ... det där var nog vad det kallas att slå huvudet på spiken eller... hmm


de gäller å ha lite självdistans :hihi å inte skämmas för att man inte e riktigt normal.. u should try it
 

DrTurbo

Laddtryckare
Gick med
31 Dec 2005
Ort
Skövde
Hoj
FZR1000
heimdal skrev:
jag hade 0 problem med guppen som besiktade min båge med mitt URM som läcker lite å låter lagom.. hehe
han va hur schysst somhelst.. viskade lite att jag borde nog regga om den på fulleffekt igen :gnissla



pocketbike.. koolt.. brukar du bränna runt inne på k-gården då elelr? :hihi

men de finns väl inga bra garage på norra bergvägen?
låter ju ok då, min är ju reggad med sina 108kW så där är nog inge å klaga på.. :)
jo, de finns allt en del gångvägar där :hihi

Va :confused: Klart det finns garage, har ett eget uppvärmt med el, helt för mig själv! Perfekt när man är meksugen(bara 20meter dit) eller när tanten är elak :D Kanske nån som saknar? :cdevil
/J
 

J_Park

Socio #5052
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Lund
Hoj
Ducati MTS 1000DS \n Triumph Daytona 675
heimdal skrev:
jag hade 0 problem med guppen som besiktade min båge med mitt URM som läcker lite å låter lagom.. hehe
han va hur schysst somhelst.. viskade lite att jag borde nog regga om den på fulleffekt igen :gnissla


Va bra!
Det beror som sagt på vilken gubbe man får. De lite yngre brukar också över lag vara lite petigare än gubbarna som gått där i hallarna de senaste 20 åren. (Däribland farsgubben).
//AnKa
 

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Tidaholm
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
2fast4hjo skrev:
Är glad att min hoj inte ska besiktigas förens 2009. Ska dock in med muppen snart. :gnissla

humm, det kan väl inte finns nåt som är olgaligt på din cykel heller dåligt än :) det är knappt inkörd ju, bara nån blinkers här och där som har tejp runt sej ju :)

Kommer man till rätt gubbe här i Tidaholm kan det gå bra. men sen finns det ett par som är petiga, och det värsta är om dom har lite att göra, då kan det bli fyra på ett fordon! det har jag varit med, och då jävlar missades inte en punkt i protokollet kan jag lova :)
 

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Skövde
Hoj
......
J_Park skrev:
Va bra!
Det beror som sagt på vilken gubbe man får. De lite yngre brukar också över lag vara lite petigare än gubbarna som gått där i hallarna de senaste 20 åren. (Däribland farsgubben).
//AnKa

Jag tycker att dom i skövde är helt okej...
jag gjorde en reg besikning av min förra hoj utan att ha bokat tid... jag fick vänta lite längre bara men annars var det oki...

jag har även varit där med en kärra som hade en massa fel och allt dom sa var att jag skulle be någon fixa det... han som ägde kärran sa att det berode på de jag hade på mig :tungan eller att jag var tjej...:tuttar (det var ju sommar så inte hade jag mycket på mig...)
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
Liz Gsx-R skrev:
Jag tycker att dom i skövde är helt okej...
jag gjorde en reg besikning av min förra hoj utan att ha bokat tid... jag fick vänta lite längre bara men annars var det oki...

jag har även varit där med en kärra som hade en massa fel och allt dom sa var att jag skulle be någon fixa det... han som ägde kärran sa att det berode på de jag hade på mig :tungan eller att jag var tjej...:tuttar (det var ju sommar så inte hade jag mycket på mig...)


kan inte du åka å besikta min bil :D
 

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Liz Gsx-R skrev:
Jag tycker att dom i skövde är helt okej...
jag gjorde en reg besikning av min förra hoj utan att ha bokat tid... jag fick vänta lite längre bara men annars var det oki...

jag har även varit där med en kärra som hade en massa fel och allt dom sa var att jag skulle be någon fixa det... han som ägde kärran sa att det berode på de jag hade på mig :tungan eller att jag var tjej...:tuttar (det var ju sommar så inte hade jag mycket på mig...)
Så du menar att du är så snygg och sexig att du får igenom precis vad som helst på bilprovningen?
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
HumAnyt skrev:
humm, det kan väl inte finns nåt som är olgaligt på din cykel heller dåligt än :) det är knappt inkörd ju, bara nån blinkers här och där som har tejp runt sej ju :)

Den är visst inkörd (150 mil) :hihi Såg ett sådant satans snyggt slip on http://www.laser-jama.nl/uk/news/Bikes/PDF/LASER_NPI_SV650_03_DPT_JUL05_EN_print.pdf men det bli troligen Leo Vince.

Miniblinkers är köpta men inte monterade, latmasken har inte haft tid/lust. Är fortfarande intresserad av dina kraschpuckar (under förutsättning att de skulle passa)

Jörgen: jag fixar varningsetiketterna på din hoj så fort som mina miniblinkblink är monterade :pannkyss.

*hoppas* att denna ensitscutsen finns på mässan.
 

Bifogat

  • 823b627d-474d-4569-8b88-5ebebbb5ffdd.jpg
    823b627d-474d-4569-8b88-5ebebbb5ffdd.jpg
    6.5 KB · Visningar: 47
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top