heimdal skrev:jag håller till på södra bergvägen thatis tehshit welcome.. jag är storspammaren å byidioten..
Jisses ... det där var nog vad det kallas att slå huvudet på spiken eller... hmm
heimdal skrev:jag håller till på södra bergvägen thatis tehshit welcome.. jag är storspammaren å byidioten..
Far och svåger jobbar på bilprovningen i Skövde och just den stationen är väl inte särskilt känd för att vara lössläppt. (Beror naturligtvis på vem man hamnar hos.)DrTurbo skrev:Hmm, slog mig nu.. är de kinkiga i stan på besiktningen?
Är det lämpligt att demontera mitt Viper och häkta dit det reggade Laser slip-on:et istället? Dags för lite kontroll av tillsynsmannen nu i vår
J_Park skrev:Far och svåger jobbar på bilprovningen i Skövde och just den stationen är väl inte särskilt känd för att vara lössläppt. (Beror naturligtvis på vem man hamnar hos.)
Stationer som typ Tidaholm o Skara säger de som vet ska vara lite mindre kinkiga över lag.
//AnKa
DrTurbo skrev:Nejnej, Norra istheskit!, nära å bra till kyrkogården
edit: finns fina "små vägar" för pocketbiken
LiQUiD skrev:Jisses ... det där var nog vad det kallas att slå huvudet på spiken eller... hmm
låter ju ok då, min är ju reggad med sina 108kW så där är nog inge å klaga på..heimdal skrev:jag hade 0 problem med guppen som besiktade min båge med mitt URM som läcker lite å låter lagom.. hehe
han va hur schysst somhelst.. viskade lite att jag borde nog regga om den på fulleffekt igen
pocketbike.. koolt.. brukar du bränna runt inne på k-gården då elelr?
men de finns väl inga bra garage på norra bergvägen?
heimdal skrev:jag hade 0 problem med guppen som besiktade min båge med mitt URM som läcker lite å låter lagom.. hehe
han va hur schysst somhelst.. viskade lite att jag borde nog regga om den på fulleffekt igen
J_Park skrev:Va bra!
Det beror som sagt på vilken gubbe man får. De lite yngre brukar också över lag vara lite petigare än gubbarna som gått där i hallarna de senaste 20 åren. (Däribland farsgubben).
//AnKa
2fast4hjo skrev:Är glad att min hoj inte ska besiktigas förens 2009. Ska dock in med muppen snart.
J_Park skrev:Va bra!
Det beror som sagt på vilken gubbe man får. De lite yngre brukar också över lag vara lite petigare än gubbarna som gått där i hallarna de senaste 20 åren. (Däribland farsgubben).
//AnKa
Liz Gsx-R skrev:Jag tycker att dom i skövde är helt okej...
jag gjorde en reg besikning av min förra hoj utan att ha bokat tid... jag fick vänta lite längre bara men annars var det oki...
jag har även varit där med en kärra som hade en massa fel och allt dom sa var att jag skulle be någon fixa det... han som ägde kärran sa att det berode på de jag hade på mig eller att jag var tjej... (det var ju sommar så inte hade jag mycket på mig...)
Så du menar att du är så snygg och sexig att du får igenom precis vad som helst på bilprovningen?Liz Gsx-R skrev:Jag tycker att dom i skövde är helt okej...
jag gjorde en reg besikning av min förra hoj utan att ha bokat tid... jag fick vänta lite längre bara men annars var det oki...
jag har även varit där med en kärra som hade en massa fel och allt dom sa var att jag skulle be någon fixa det... han som ägde kärran sa att det berode på de jag hade på mig eller att jag var tjej... (det var ju sommar så inte hade jag mycket på mig...)
heimdal skrev:kan inte du åka å besikta min bil
HanneZ skrev:Så du menar att du är så snygg och sexig att du får igenom precis vad som helst på bilprovningen?
HumAnyt skrev:humm, det kan väl inte finns nåt som är olgaligt på din cykel heller dåligt än det är knappt inkörd ju, bara nån blinkers här och där som har tejp runt sej ju
Liz Gsx-R skrev:Hannez skrev:Så du menar att du är så snygg och sexig att du får igenom precis vad som helst på bilprovningen?
det skulle jag nog inte säga... det beror på folket...
Keiser Soze skrev:Om jag vore besiktningsman skulle jag nog kunna tänka mig att släppa en eller ett par tvåor på den bakvagnen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|