Samåkning Skövde

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Ingen & alla...
2fast4hjo skrev:
jag tror ju som sagt inte att man behöver vara orolig då detta gäller dem sv:arna som är sålda i usa.

Hur vet du att det bara är de som är sålda i usa det gäller ?
Det kan vara så att alla tankar är tillverkade på samma ställe och då gäller det alla hojar...

Om det är så att någon hoj är berörd, så kontaktas alltid ägaren för att boka tid för åtgärd.

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
ja tror tanken kommer skramlar sönder på sådana där glidare som kallas sv :)

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
Fick besked ifrån juristen idag.
Att inget åtal ska väckas mot mig, Tyvärr inte mot farbrorn heller.
Kan inte förstå att polisen godkänner hans ursäkt med att han inte såg mig.

Kolla bilderna
En bild visar korsningen, Den andra visar vart ifrån vi kom gubben måste va blind, Monterat ner sin backspegel eller aldrig kollat bakåt för att ha missat oss när det varit så pass öppet.

Det man kan se på mitt bromspår i alla fall är att jag upptäckt faran bromsat men aningen för hårt och som sista utväg försökt väja, men med låsta bromsar så har vi gått omkull. Jag har gjort allt jag kunnat för att undvika olyckan, Men han har inte gjort något inte ens sett oss, Körde vi för fort tror inte det för strax innan vi körde på vägen där olyckan skedde minns jag att hanna "skällde" på oss för att vi åkte för fort och hon inte hunnit med i tempot. Så när vi kom upp på den vägen så sänktes ju tempot rätt rejält.

På allt detta så har försäkringbolaget slarvat bort mitt ställ och vägrar betala ut något innan det har kommit till rätta. :mad:

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
hurfan lyckas de slarva bort ett skinnställ? hoppas de löser sig

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
LiCrO skrev:
Den personen som fick skinnstället är sjukskriven och den nya handläggaren vet inte vart hon har lagt det.

Tråkigt att du ska behöva lida för deras glömska.

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
Tänkte bara meddela det att jag förmodligen kommer bli en 08:a

Som det ser ut nu så flyttar jag näst nästa helg. Kommer verkligen sakna er och dom roliga samåkningarna.
Jobben och flickvännen som gör att jag flyttar härifrån. Efter att jag blev av med jobbet i olyckan och min sjukskrivning gick ur har jag inte gjort annat än sökt jobb i Skövde och runt omkring. Inte en enda arbetsinterjuv har bara fått mail svar där det står att dom kräver någon med mer erfarenhet. Sökte till och med städjobb men dom ville ha någon med mer erfarenhet.

I Stockholm har jag fått kontakt med några ställen som verkar vara intresserade. Bland annat en tillbehörs butik till mc och några it-support jobb så förhoppnigsvis så blir det väl bra.

[KoRn]

www.mc-kompaniet.se
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Ingen & alla...
LiCrO skrev:
Tänkte bara meddela det att jag förmodligen kommer bli en 08:a

Som det ser ut nu så flyttar jag näst nästa helg. Kommer verkligen sakna er och dom roliga samåkningarna.
Jobben och flickvännen som gör att jag flyttar härifrån. Efter att jag blev av med jobbet i olyckan och min sjukskrivning gick ur har jag inte gjort annat än sökt jobb i Skövde och runt omkring. Inte en enda arbetsinterjuv har bara fått mail svar där det står att dom kräver någon med mer erfarenhet. Sökte till och med städjobb men dom ville ha någon med mer erfarenhet.

I Stockholm har jag fått kontakt med några ställen som verkar vara intresserade. Bland annat en tillbehörs butik till mc och några it-support jobb så förhoppnigsvis så blir det väl bra.

Skövde suger.... Jag skulle flyttat direkt om jag var i din sits.
Hoppas det går bra.

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Vaxelpinne...

Tja Morgan! Rensa inboxen det gar inte att PMa dej. "Pinnen" ar klar, bara att hamta i verkstan, oversta ladan i min hurts, fraga nan om du inte vet vilken det ar! Den gamla ligger dar oxa!

peace/Lasse

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
southwick skrev:
Tja Morgan! Rensa inboxen det gar inte att PMa dej. "Pinnen" ar klar, bara att hamta i verkstan, oversta ladan i min hurts, fraga nan om du inte vet vilken det ar! Den gamla ligger dar oxa!

peace/Lasse

Jag får verkligen hoppas att den är gjord under rasten och inte arbetstid :D
Det hoppas jag att du påminner honom om morgan att på Volvo existerar enbart arbete ingen fritid och hobbyverksamhet. :gnissla

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
southwick skrev:

peace/Lasse

Tja Lasse!

Får tacka så mycket! Jag kikar in i morgon & hämtar den!
Hoppas du inte fick slita ihjäl dig för att fixa den :)

Tack än en gång!

Dreas skrev:
Jag får verkligen hoppas att den är gjord under rasten och inte arbetstid :D
Det hoppas jag att du påminner honom om morgan att på Volvo existerar enbart arbete ingen fritid och hobbyverksamhet. :gnissla

Jodå, efter arbetstiden så får man utöva hobbymekande, men Lasse har ju så klart gjort den hemma i sitt eget garage & tagit med den till jobbet för att lämna den till mig eftersom vi oftast inte jobbar samma tider! :rolleyes: :)

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Inga problem!

Kan ju tillagga att den ar gjord av akta skrotmaterial fran elsidan, och faktiskt inte under arbetstid.

Men fin anda :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...