Slappa
Rage closed inside!
Liz Gsx-R skrev:om du vill att någon ska tycka synd om dig be din tjej göra det inte oss...
Man kan väl ha flera cheyer samtidigt
Liz Gsx-R skrev:om du vill att någon ska tycka synd om dig be din tjej göra det inte oss...
heimdal skrev:ska han uppgradera..?
(jag är förkyld .. tyck synd om mig.. å åk å handla ipren åt mig)
X-up skrev:Dreas, vad blev det ute på MC-Service i Tibro nu då, R1:an eller Bladen?
heimdal skrev:ju fler desto bättre??
Liz Gsx-R skrev:ja det är klart att du vill ha många men du klarar ju inte av en ens...
Dreas skrev:Nja jag vet inte än. Det skulle i så fall mer luta åt Firestormen.
Men farsan tycker att jag ska köpa mig en cross eftersom jag ändå inte håller mig på vägarna.
Jag var ute idag och provkörde mitt nya flygplan. Det tog tio sekunder innan skiten for i backen och gick i 2 delar. Så om du har något bra tips på lim som funkar på frigolit så säg till mig. Ska nog inte sätta mig bakom spakarna på ett plan i framtiden.
/Andreas
X-up skrev:Idag har jag vart ute & kört första rundan....med minimoton
Elgasen skrev:jag var ute på min andra runda idag, kändes ganska fint att skicka fullt i några växlar...
Liz Gsx-R skrev:ja det är klart att du vill ha många men du klarar ju inte av en ens...
Slappa skrev:Har du "testkört" Heimdal så du vet?
Haha. Det vore ju inte fel, vi har tillgång till nått trådlöst nät som förmodligen någon granne står för och det lägger ner titt som tätt. Så du är välkommen, bara och titta ner!Elgasen skrev:Säg till om ni behöver lite IT-support där nere så kommer jag ner på hojen!
Liz Gsx-R skrev:det ser man ju på hur dåligt byggd han är... först var det handleden och nu knät...
heimdal skrev:dedär med knät va nåra år sedan, så knä sen handled.. va ju singel ett tag förut, så tro fan att ja får ont i handleden
X-up skrev:Köp nya R6:an vet ja!
Superlim fungerar ypperligt till frigolit!
Idag har jag vart ute & kört första rundan....med minimoton
X-up skrev:Ok, tillbaka till MC-snack nu tack, nivån är lite väl låg. Vad heimis gör med sina händer är inget att diskutera här.
Dreas skrev:Tänk på det nästa gång Heimdal klappar dig på axeln.
Dreas skrev:Superlim smälter nog frigolit. Jag köpte ett polyuretan lim.
Jag vill inte ha en Yamaha R6...Gillar inte den. Jag skulle inte fixa att åka så långt på den. Jag ska ju åka på MC semester i år så jag vill ha någon som är bekväm att åka på.
.
Dreas skrev:Superlim smälter nog frigolit. Jag köpte ett polyuretan lim.
Jag vill inte ha en Yamaha R6...Gillar inte den. Jag skulle inte fixa att åka så långt på den. Jag ska ju åka på MC semester i år så jag vill ha någon som är bekväm att åka på.
Tänk på det nästa gång Heimdal klappar dig på axeln.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|