Samåkning Skövde

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
Bosanac skrev:
Millen kändes väl skön när du prova den vid Ishallen ?
:D

Jo man satt som gjuten i det sätet. Skön att köra men man har väldigt mycket vikt på händerna när man åker på den.

Kolla bara hur det gick när Morgan hade en Ducati som låne hoj. Fan det såg ju ut om om man hade satt en 10-åring på en för stor cykel. :D :tungan (no offence).
Men det såg väldigt anstängt ut för både hans rygg, axlar och handleder.

2fast4hjo skrev:
Köp din "drömhoj" sv 1000 :pannkyss eller funderar du på någon annan :va

Jag får se...mycket kan hända

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
X-up skrev:
2037800 Ok, tillbaka till MC-snack nu tack, nivån är lite väl låg. Vad heimis gör med sina händer är inget att diskutera här. :zpy

de va inte jag som började diskussionen.. eller är du bara avis för att du inte får vara med å leka :hihi

Marlean skrev:
2040447 Men vad tysta ni alla blev. Den 1 April närmar sig ju era slashasar! :tomten kommer inte mer!

tja.. de finns ju en hel del tomtar i denhär tråden.. så tomten är alltid närvarande

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
2fast4hjo skrev:
2042985 Du blir ju så ledsen om jag :fatta! dig

Tror jag vet en annan som reagerar på koko här med tanke på msnkonservationer .. :hihi

Var inte för hård mot heimdal. Vem vet? Han kanske är rena svärmorsdrömmen? Fast det skulle ju kräva att svärmorn skulle vara lite udda hon med. :hihi :7peta

Är det för övrigt någon här som ska ut och åka på Lördag?

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Dreas skrev:
2043431 Var inte för hård mot heimdal. Vem vet? Han kanske är rena svärmorsdrömmen? Fast det skulle ju kräva att svärmorn skulle vara lite udda hon med. :hihi :7peta

Är han dum så är jag dum jag me :6surkart .. :hördu jag :fatta! honom aldrig, bara hotade med det :7peta

Ska vara barnvakt på lördag så det blir väl bil till väring

Last edited:

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Dreas skrev:
2043431 Var inte för hård mot heimdal. Vem vet? Han kanske är rena svärmorsdrömmen? Fast det skulle ju kräva att svärmorn skulle vara lite udda hon med. :hihi :7peta

Jag ska nog det plus några andra från Mariestad ..ska du med .. sms:a elelr pm:a...
Tel till mig : 073-7266323

Åker bil ifall det spöregnar eller om det snöar ... :D

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Dreas skrev:

Han är svärmorsdrömmen om svärmorn är blind och döv...

ja ska nog också ditt...

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
VTR Firestorm '00
2fast4Some skrev:
2046783 Nu har jag varit och sotat ur Gixxern. :hoppa

Känns fortfarande ganska pigg :)

Dock lite kyligt :gnissla

Jag starta också igång min gamla moppe häromdagen... startade också utan problem, stått hela vintern i ett kallgarage och batteriet i och utan att ladda det ... trodde allt skulle vara stendött... dock blev det inget provtur, lite väl vått ute för min del ännu.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
2046660 2fast4some har tagit ut :squid för årets första tur. :huvet att man ska sitta här i skövde och inte kunna följa med :argpådato

"den startade på ett kick det är en makalös manick" :yoparty

Jag som trodde det var elstart på GSX-R 1000.... :hihi

LiQUiD skrev:
2046945 Jag starta också igång min gamla moppe häromdagen... startade också utan problem, stått hela vintern i ett kallgarage och batteriet i och utan att ladda det ... trodde allt skulle vara stendött... dock blev det inget provtur, lite väl vått ute för min del ännu.

Ups, då ska du se upp, nästa gång du försöker starta så kan det bli så det inte är tillräckligt med kräm i batteriet.

Dessutom är det strängeligen vansinnigt att starta en hoj på vinterförvaring utan att köra den ordentligt varm, alltså inte tomgångsköra utan verkligen köra den varm. Annars bildas det bara massa kondens i motor & avgasrör.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln