mojjsan skrev:2108243var ngn som var med och åkte i lördags och tog lite bilder när hojjarna stod vid vägen "lill fiket" tror det var 2fast4some som tog det, kan du lägga upp dom bilderna vore kul då jag gärna vill ha en bild på hojjarna från den samåkningen //M
Steny_01 skrev:2107944Ang. samåkningen i söndags: Det var kul så länge det varade.
Hamnade efter från Statoil. Såg inte var ni tog vägen, så jag köre fel i andra rodellen. Men jag tog en egen sväng istället.
2fast4hjo skrev:2108469Har tjuvat mobilen och och lagt över dem till datorn, håll till godo..
Inga bilder från dagens tur Hur många blev ni?
Stackars bilister på statoil som fick leka kryssningsmissiler för att kunna ta sig fram mellan hojarna som, som vanligt, stod huller om buller
mojjsan skrev:2108492tack för bilderna, tror vi var ca 10-13 hojjar, nä mig veterligen ingen som tog bilder,
[KoRn] skrev:2108489Vi måste varit c:a 20st....
Hur kunde du missa alla ??
Men alla åker i eget tempo
EDIT: Till och med Johan hängde med på Bulldoggen..... och jenny...
2fast4hjo skrev:2108502Nu blir det svårt med mattematiken ....10 till 13 hojar o korn skrev 20 ...hur många "tappade" ni på vägen egentligen
Pathfinder skrev:2108513Tack för idag roligt med nytt folk, dreas fotade lite framför pizzerian i Törboda.
@heimdal............. jag dricker grogg.....................
Steny_01 skrev:2108508Jag var tvungen och vänta med att köra ut från Statoil eftersom det kom bilar. De som åkte före mig hann åka så pass långt att jag inte såg var de tog vägen. Därför missade jag alla.
jag fick de till 15st i tibro iaf...mojjsan skrev:2108520vi kanske var 20 st föresten men jag orka nog bara räkna till ca 13,
en sak var säker det var en rejäl tur vill jag lova,
bra var ju en fin pose rad vi hade hojjarna på, så hoppas han lägger upp bilderna här då..
det var riktigt dåligt av oss att missa dig där , om ngn nu räkna in hojjarna vid statoil som skulle med, jag gjorde det inte iaf
welcome welcomemarsva83 skrev:2108655hello alla skövdebor!
har äntligen köpt hoj o hoppas man kan åka med lite i sommar!!
har varit beroende av sporthoj.com ända sen ja joina... nu får det blir lite mer aktivt medlemskap då ja har hoj nu!!
ha det// Martin
Pathfinder skrev:2108844ok nu har jag kollat hur långt du åkte idag.
1.2 Kg i backdäcket 15.3 mil
2.8 Kg i backdäcket 11.6 mil
sen får något mattegeni räkna ut vad det blir
@heimdal...........jag dricker öl............
Vaektra skrev:2108907Tack, ja nu har jag bra med luft i däcken, då är det bara ett nytt batteri som fattas
Vaektra skrev:2108907Tack, ja nu har jag bra med luft i däcken, då är det bara ett nytt batteri som fattas
heimdal skrev:2109388enligt min mätare så vart de ca 16mil
marsva83 skrev:2108655hello alla skövdebor!
har äntligen köpt hoj o hoppas man kan åka med lite i sommar!!
har varit beroende av sporthoj.com ända sen ja joina... nu får det blir lite mer aktivt medlemskap då ja har hoj nu!!
ha det// Martin
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |