Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
southwick skrev:
2112061 grejat lite :) men nu ere dags att leka! Garaget ar bara mysigt o cosy pa vintern...

/Lasse
du har nog grejat mer än l8ite :D för den ser fan inte ut som den gjorde förra året iaf
:)
 

G-Force

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2004
Ort
Skövde
Hoj
VFR800 -02
southwick skrev:
2111342 Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen :)

Var det du som körde upp brevid mej igår (tisdag), i korsningen vid Radio Skaraborg? jag körde en silverfärgad vfr.
 

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Ort
i skogen
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
G-Force skrev:
2114558 Var det du som körde upp brevid mej igår (tisdag), i korsningen vid Radio Skaraborg? jag körde en silverfärgad vfr.
Jajjemen!

Det var jag, på väg ut till KSS för att lämna blod :) för övrigt en bra grej som alla borde tänka till på att börja med...

/L
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
southwick skrev:
2111342 Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen :)

Hur var det med Kinnekulle den 29:e? Fullt/ledigt?

Kor lugnt era tokar! /Lasse

Riktigt nice!! :tummenupp
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
heimdal skrev:
2115695 du har ju en förmåga å följa efter guldvingar iaf :D

tur du inte va med i söndags.. för då mötte vi 10 - 15 st sånadär.. å då hade vi garanterat förlorat dig :D

Om vi inte hade förlorat han, så skulle han säkert kommenterat deras putsnivå. :D


Annan grej

Idag på jobbet såg jag en lapp från en firma som hette....just det Heimdal. :tummenupp

Driver du någon tillverkande industri eller skeppsvarv Heimdal? :hihi
 

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
...så var det min tur

... att få ta den första rundan för i år... satan så bra det kändes!

Hoppas på kanonväder i helgen, så man kanske orkar ta sig till kullen o spana lite.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Dreas skrev:
2115923 Om vi inte hade förlorat han, så skulle han säkert kommenterat deras putsnivå. :D


Annan grej

Idag på jobbet såg jag en lapp från en firma som hette....just det Heimdal. :tummenupp

Driver du någon tillverkande industri eller skeppsvarv Heimdal? :hihi

Appropå heimdal, fann en bild kallad Berserker-Heimdal :rofl

Edit..allvarligt finns det ingen skövdebo som kan tänka sig att låta lisa, liz gsx r, åka bakpå på samåkningarna då hon för tillfället inte kan köra själv. :va

(hör av dig till jörgen annars lisa så kan ni åka ut en sväng medans jag jobbar på vardagarna :) )
 

Bifogat

  • Berserker-Heimdal.jpg
    Berserker-Heimdal.jpg
    47.8 KB · Visningar: 73
Last edited:

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
VTR Firestorm '00
2fast4hjo skrev:
2116397 Edit..allvarligt finns det ingen skövdebo som kan tänka sig att låta lisa, liz gsx r, åka bakpå på samåkningarna då hon för tillfället inte kan köra själv. :va

(hör av dig till jörgen annars lisa så kan ni åka ut en sväng medans jag jobbar på vardagarna :) )


Jag har ju haft henne släpandes bakpå ett par gånger ... får väl göra det någon gång igen, men nu så här i början orkar jag nog inte vara med på _alla_ samåkningar, och även någon gång kan det vara kul o gasa lite själv.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
2116397 Appropå heimdal, fann en bild kallad Berserker-Heimdal :rofl

Edit..allvarligt finns det ingen skövdebo som kan tänka sig att låta lisa, liz gsx r, åka bakpå på samåkningarna då hon för tillfället inte kan köra själv. :va

(hör av dig till jörgen annars lisa så kan ni åka ut en sväng medans jag jobbar på vardagarna :) )
sån ser jag ut när ja ger mig ut å slaktar tomtar å getter

Dreas skrev:
2115923 Om vi inte hade förlorat han, så skulle han säkert kommenterat deras putsnivå. :D


Annan grej

Idag på jobbet såg jag en lapp från en firma som hette....just det Heimdal. :tummenupp

Driver du någon tillverkande industri eller skeppsvarv Heimdal? :hihi
det är en lite sidogrej jag håller på med :rolleyes:
bygger oljetankers å finlandsfärjor i garaget.. lite hobbyverksamhet sådär :D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
2115695 du har ju en förmåga å följa efter guldvingar iaf :D

tur du inte va med i söndags.. för då mötte vi 10 - 15 st sånadär.. å då hade vi garanterat förlorat dig :D

Japp, då hade jag sparkat omkull vart enda en av de fula åbäkena. De går inte ens under kategorin motorcykel. :zpy

Dreas skrev:
2115923 Om vi inte hade förlorat han, så skulle han säkert kommenterat deras putsnivå. :D


Annan grej

Idag på jobbet såg jag en lapp från en firma som hette....just det Heimdal. :tummenupp

Driver du någon tillverkande industri eller skeppsvarv Heimdal? :hihi

Ja den hade vart på tok för dålig ;) bara massa sliskigt krom & ljusramper. :död
Mötte en guld vinge inne i stan häromdan, den hade en Sverige-flaggstång på vardera sida av topp-boxen. *Huu*
 

Ratus

Laddad
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
Honda VTR 1000 F -98, Suzuki GS 750 -77
Sitter här och funderar på om det inte har varit väldigt låg luftfuktighet i vinter, det har ju varit kallt ganska länge. Har hört att skinn krymper när det torkar, och skinnstället verkar faktiskt aningens lite trängre än vad det var 2005...

Nån annan som har märkt samma effekt? Det skulle ju kunna vara ett lokalt fenomen...
 

Marlean

Ny medlem
Gick med
15 Feb 2006
Ort
Skövde
Hoj
Åker baktill
Ratus Jag tror tyvärr det fenomenet kallas aldeles för mycket chips, ostbågar och julmat.
 

Andrésen

återfallet är nära!
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Helsingborg
Hoj
just nu... ingen
Ratus skrev:
2117174 Sitter här och funderar på om det inte har varit väldigt låg luftfuktighet i vinter, det har ju varit kallt ganska länge. Har hört att skinn krymper när det torkar, och skinnstället verkar faktiskt aningens lite trängre än vad det var 2005...

Nån annan som har märkt samma effekt? Det skulle ju kunna vara ett lokalt fenomen...
Du är säker på att det inte bara blev en julkorv förmycket??:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top