kul de skulle va å svetsa ihop 2 st guldvingar å få en tandembilX-up skrev:2117052Japp, då hade jag sparkat omkull vart enda en av de fula åbäkena. De går inte ens under kategorin motorcykel.
Ja den hade vart på tok för dålig bara massa sliskigt krom & ljusramper.
Mötte en guld vinge inne i stan häromdan, den hade en Sverige-flaggstång på vardera sida av topp-boxen. *Huu*
southwick skrev:2115495Jajjemen!
Det var jag, på väg ut till KSS för att lämna blod för övrigt en bra grej som alla borde tänka till på att börja med...
/L
jag gillar inte sprutor2fast4hjo skrev:2118089"vi" behöver allt blod vi kan få
de ska väl regna i helgen (jag gillar å va negativ.. för min "wasa sandwich x2" smakar röv.. tomat å lök)Manhattan skrev:2119364Hej alla
Nyköpt båge för säsongen.
Men mitt gamla lås passade inte i R1:ans skiva så jag måste köpa nytt.
Någon/några som planerat att åka till BIKE i helgen som man kan hänga på?
//
har du hittat min hjärna?2fast4hjo skrev:2118475Mig har stuckit x...antal gånger men inte inte i något gott syfte för att lämna blod till andra
pss..det ligger en intressant sak på jobbet, något du saknar
Någon härifrån som var på kss idag, åker därifrån nu 16 22 röd hoj, rött skinnställ, svart hår o röd hjälm..vem känner sig träffad
Tror det är en kille men det vågar jag inte svära på
heimdal skrev:2119391de ska väl regna i helgen (jag gillar å va negativ.. för min "wasa sandwich x2" smakar röv.. tomat å lök)
har du hittat min hjärna?
2fast4hjo skrev:2119703hel*vete heller att det ska regna..
Japp..när kommer du förbi o hämtar´n
Det kallas fett och det är ungefär lika äckligt som lösbajs på morgonmackan.Ratus skrev:2117174Sitter här och funderar på om det inte har varit väldigt låg luftfuktighet i vinter, det har ju varit kallt ganska länge. Har hört att skinn krymper när det torkar, och skinnstället verkar faktiskt aningens lite trängre än vad det var 2005...
Nån annan som har märkt samma effekt? Det skulle ju kunna vara ett lokalt fenomen...
Fett är gött!HanneZ skrev:2120723Det kallas fett och det är ungefär lika äckligt som lösbas på morgonmackan.
2fast4hjo skrev:2118475...
Någon härifrån som var på kss idag, åker därifrån nu 16 22 röd hoj, rött skinnställ, svart hår o röd hjälm..vem känner sig träffad
Tror det är en kille men det vågar jag inte svära på
Andra personer kanske vet vem det är med hjälp av beskrivningen?2fast4hjo skrev:2121193Jag har väl knappast skrivit något namn , inte ens kön
(hade du reagerat på samma sätt om någon annan hade skrivit samma sak, jag såg personen när jag körde förbi)
jo.. jag har besiktat hojen en gång å de va riktigt snälla dåBlykometen skrev:2121351Härligt väder idag! Nu har man lyckats köra 130mil på hojen på en vecka, börjar väl bli avrostad nu
Passa på och besiktiga, fick en vykortstvåa på dåligt mönsterdjup bak(mööhh.... racetec har inget mönster längst ut på sidorna..)
Slipper iaf visa upp den igen och det öppna systemet nämndes inte! Riktigt trevligt att besiktiga hoj i denna stan
heimdal skrev:2122037jo.. jag har besiktat hojen en gång å de va riktigt snälla då
okej.. jag håller till på südschleife .. bor du på lingonstigen eller va de heter? i villorna? eller är det ovanför skolan?Blykometen skrev:2122224Bergvägen (Nordschliefe), stax innan den låånga vänsterkurvan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|