du har nog grejat mer än l8ite för den ser fan inte ut som den gjorde förra året iafsouthwick skrev:2112061grejat lite men nu ere dags att leka! Garaget ar bara mysigt o cosy pa vintern...
/Lasse
du har nog grejat mer än l8ite för den ser fan inte ut som den gjorde förra året iafsouthwick skrev:2112061grejat lite men nu ere dags att leka! Garaget ar bara mysigt o cosy pa vintern...
/Lasse
southwick skrev:2111342Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen
Vaektra skrev:2114405Så med nytt batteri och spänd kedja kommer det gå som hejsan på Kinnekulle på lördag
Tackar X-up för hjälpen
X-up skrev:2114649
Har ni läst "ifall ni kommer först till en Gold Wing" tråden?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2114631&posted=1#post2114631
Jajjemen!G-Force skrev:2114558Var det du som körde upp brevid mej igår (tisdag), i korsningen vid Radio Skaraborg? jag körde en silverfärgad vfr.
southwick skrev:2111342Nu ar Hondan fardig, se nu for tusan till att ringa nar det ska ut o koras i solskenet i fortsattningen
Hur var det med Kinnekulle den 29:e? Fullt/ledigt?
Kor lugnt era tokar! /Lasse
du har ju en förmåga å följa efter guldvingar iafX-up skrev:2114649Ja nu kommer du lätt göra 0:57 tider!
Har ni läst "ifall ni kommer först till en Gold Wing" tråden?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2114631&posted=1#post2114631
heimdal skrev:2115695du har ju en förmåga å följa efter guldvingar iaf
tur du inte va med i söndags.. för då mötte vi 10 - 15 st sånadär.. å då hade vi garanterat förlorat dig
Dreas skrev:2115923Om vi inte hade förlorat han, så skulle han säkert kommenterat deras putsnivå.
Annan grej
Idag på jobbet såg jag en lapp från en firma som hette....just det Heimdal.
Driver du någon tillverkande industri eller skeppsvarv Heimdal?
2fast4hjo skrev:2116397Edit..allvarligt finns det ingen skövdebo som kan tänka sig att låta lisa, liz gsx r, åka bakpå på samåkningarna då hon för tillfället inte kan köra själv.
(hör av dig till jörgen annars lisa så kan ni åka ut en sväng medans jag jobbar på vardagarna )
pini skrev:2116646jörgen vill la ha nån ny tjej å skjutsa eller?
sån ser jag ut när ja ger mig ut å slaktar tomtar å getter2fast4hjo skrev:2116397Appropå heimdal, fann en bild kallad Berserker-Heimdal
Edit..allvarligt finns det ingen skövdebo som kan tänka sig att låta lisa, liz gsx r, åka bakpå på samåkningarna då hon för tillfället inte kan köra själv.
(hör av dig till jörgen annars lisa så kan ni åka ut en sväng medans jag jobbar på vardagarna )
det är en lite sidogrej jag håller på medDreas skrev:2115923Om vi inte hade förlorat han, så skulle han säkert kommenterat deras putsnivå.
Annan grej
heimdal skrev:2115695du har ju en förmåga å följa efter guldvingar iaf
tur du inte va med i söndags.. för då mötte vi 10 - 15 st sånadär.. å då hade vi garanterat förlorat dig
Dreas skrev:2115923Om vi inte hade förlorat han, så skulle han säkert kommenterat deras putsnivå.
Annan grej
Du är säker på att det inte bara blev en julkorv förmycket??Ratus skrev:2117174Sitter här och funderar på om det inte har varit väldigt låg luftfuktighet i vinter, det har ju varit kallt ganska länge. Har hört att skinn krymper när det torkar, och skinnstället verkar faktiskt aningens lite trängre än vad det var 2005...
Nån annan som har märkt samma effekt? Det skulle ju kunna vara ett lokalt fenomen...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|