Samåkning Skövde

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Jag är nog även på i helgen för en liten tur.. Börjar ju tröttna lite på Matfestivalen. Lite lång randigt
 
Last edited:

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Tänkte jag skulle ut till flygplasten ikväll och kolla om det är några människor där och leker lite. Känner att jag måste ut och åka lite. jag kollar läget vid FP ca 17:00 till 17:30. Bäst någon är där så man har någon att snacka med.
 

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
Kommer jag bara förbi mattältet med tillhörande kö framför garage porten (men det har ju gått förr :D )så är jag med på lördag.
 

HanneZ

Guest
Gpx skrev:
Hon är sketatuff :D va hojen där så borde ja varit där ochså :va att du inte kom fram o hälsade :7peta
Jag satt i en svart C2 brevid, hade mega bråttom till stationen.

Nu e min hoj klar! Ställer på den imorrn! :)
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Hej vad det går.......

Var ute på flygplatsen idag och kollade om några var där... Inga var där men jag mötte bla stellan påvägen därifrån.

Vi bestämde oss för att åka en liten sväng. Men just en sväng tog jag lite för dåligt............Så jag hamnade i diket. :(

Så nu går hojen inte att starta. ( har kanske nypt???) Vänster sida är lite skrapad och vänster kåpa fram är sprucken. Lyckligtvis gick det sakta ner i diket så jag klarade mig utan blemor + hjälmen klarade sig utan skador. Så ni kan stryka mitt namn i helgen.... :(

Men det blir nog väring som får fixa skadorna.

Och ett tack till Stellan för att jag fick låna mobilen.

/Dreas
 

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Ort
Skövde
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Dreas skrev:
Hej vad det går.......
Vi bestämde oss för att åka en liten sväng. Men just en sväng tog jag lite för dåligt............Så jag hamnade i diket. :(
/Dreas

Tråkigt, tur i oturen att du inte skadade dig iaf.
 
Last edited:

Pathfinder

Hjälmskrapare
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Skövde
Hoj
Orange Retard Black Edition
Ja det var konstigt att den inte gick att starta efter besöket i diket, men det kan dom nog klura ut i väring orsaken till. Huvudsaken att du är ok Andreas, fixa till hojen och påt igen :tummenupp

/Stellan
 

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lite här o lite där
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
HanneZ skrev:
Jag satt i en svart C2 brevid, hade mega bråttom till stationen.

Nu e min hoj klar! Ställer på den imorrn! :)

Borde varit i fredags eller lördags va? va är C2 för nåt? låter som en tablett :hihi


Hej vad det går.......

Var ute på flygplatsen idag och kollade om några var där... Inga var där men jag mötte bla stellan påvägen därifrån.

Vi bestämde oss för att åka en liten sväng. Men just en sväng tog jag lite för dåligt............Så jag hamnade i diket.

Så nu går hojen inte att starta. ( har kanske nypt???) Vänster sida är lite skrapad och vänster kåpa fram är sprucken. Lyckligtvis gick det sakta ner i diket så jag klarade mig utan blemor + hjälmen klarade sig utan skador. Så ni kan stryka mitt namn i helgen....

Men det blir nog väring som får fixa skadorna.

Och ett tack till Stellan för att jag fick låna mobilen.

/Dreas


Nä men va fan det är ju skit träligt, skönt att du klarade dig bra iallafall hojen går alltid o fixa. Blir det inte dyrt o lämna in hojen?
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top