2fast4hjo skrev:2301675
småbitar o plockepin av den andra hojen http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2250424&postcount=1
pini skrev:2302337någon som ska upp å åka på gelleråsen eller? de suger lite men e ju trist å åka upp själv
Estremo skrev:2302832X-up: Kan det ha varit dig jag såg i stan tidigare idag, väntandes på en pizza? Jag tyckte att jag skymtade något gult på fälgarna på den blå R1:an som stod parkerad utanför.
eehh.. va hade hänt med swedies gamla hoj??X-up skrev:2302704Japp, dock samma hoj med nya prylar, eller så gott som ny hoj eftsersom den blev så gott som söndersmulad.
Hehe okej, jag har aldrig varit där så jag har alltid levt i tron om att det är en pizzeria som ligger där. Din hoj såg hur som helst grann ut, det lilla jag hann se av den.X-up skrev:2303152Stämmer hyggligt bra, om det var vid Restaurang Kryddan? Jag & Lina satt & käkade, men det var iiiingen pizza!
heimdal skrev:2303204eehh.. va hade hänt med swedies gamla hoj??
southwick skrev:2294264Tja San!
Jag har givit mej sjalv dispens att aka korta turer kring stan i shorts o t-shirt nar jag cruisar i MYCKET sakta mak pa min ratbike i det goa sommarvadret...
Egentligen inte smart, men hall med om att det ar skillnad pa inspirerad korning med R1 o motsvarande, och att puttra omkring pa denna!!?
/Lasse
[KoRn] skrev:23017101.16 är hyggligt.
Under 1.10 är snabbt... och där ni behöver ligga, så det är bara att träna vidare.
Lycka till !
Estremo skrev:2303248Hehe okej, jag har aldrig varit där så jag har alltid levt i tron om att det är en pizzeria som ligger där. Din hoj såg hur som helst grann ut, det lilla jag hann se av den.
ExXe skrev:2303283Vem var det som åkte på Gamla skövde vägen mellan timmersdala och skövde?
Första gången en MC-förare hälsar på mig
Jag körde en svart motard med en fin orange reflexväst på mig
seayours skrev:2303596Kan varit vi var där och åkte en sväng i eftermiddags,som handledare så det gick otroligt fort
X-up skrev:2303488Joo..är fullt medveten om detta faktum & jobbar på att kapa varvtiderna.
F-n att vi inte har en SVEMO-godkänd bana här i Skövde som man kunde träna på...
Hade just kommit fran kusten efter 35 mils extremtouring med tjejen i bak1264 skrev:2303484Såg dig på stan ikväll, cruisandes! Och du hade skyddskläder Nåt flouriserande dainise ställ va?
Tranicos skrev:2303779Det var någon som precis parkerat sin gixxer vid nått hak på mariestadsvägen när jag åkte förbi strax efter åtta. Han vinkade men jag blev så nervös så jag var tvungen att växla ner och dra...
Se till att ta med mig på en bankörning vid tillfälle. Jag behöver nog lära mig ett och annat...
southwick skrev:2303838Hade just kommit fran kusten efter 35 mils extremtouring med tjejen i bak
Men nu parkerar jag xj:n en stund och tar R1an till Eskilstuna i helgen...cruisa lugnt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|