Keyser Soze
Ny medlem
LiQUiD skrev:2329216...lite bilder från semestern
Ser riktigt gött ut!
Hur gjorde ni med logi? Var det enkelt att fixa på plats?
2fast4hjo skrev:2329820Bilder från dagens körning på Gelleråsen, någon
Antagligen är det bara själva mojängen som "sätter ihop" dragkedjan som e paj. Den går att byta för några ynka kronor. Jag själv bytte till en bättre kedja och betalade 400 kr. Dom kan säkert fixa det kvickt på ändringsateljén eller skomakeriet vid pentaporten.Jansen skrev:2329561Inge hojåka för mig på ett tag nu. Dragkedjan som håller ihop byxa/jacka har gett sig.
Ska ringa imorrn och kolla vad de gör åt det. (Köptes i år) Fixas ska det iaf....
Jobbar tyvärr hela veckan så jag hinner aldrig in med det. I såna här lägen är det kul att jobba 11-12 timmars pass.
Är så åksugen så det gör ont. Dessutom strular bilen som fan.
/Anders
X-up skrev:2329997.....
Keyser Soze skrev:2329926Ser riktigt gött ut!
Hur gjorde ni med logi? Var det enkelt att fixa på plats?
2fast4hjo skrev:2329820
Ah örnnästet, oerhört vackert o där kan man snacka om slingriga vägar . Någon speciell stad/ställe som man "inte får missa" om man åker en liknande tur?.Zell am See skulle vara kul att beöka igen.
Passar till far far racingSlappa skrev:2330403Vad ligger ni på för tider Morgan?
Så det blev en er6:a för mats till slut iaf
Slappa skrev:2330403Vad ligger ni på för tider Morgan?
Så det blev en er6:a för mats till slut iaf
X-up skrev:2331158Daniel & Mats ligger kring 1.15 medan jag tourar runt på 1.19
LiQUiD skrev:2330550Japp, fixar på plats, brukar sällan vara några problem. Privatrum eller pensionat bodde vi på mestadels, brukar oftast vara det billigaste alternativet också.
Ah örnnästet, oerhört vackert o där kan man snacka om slingriga vägar .
Slappa skrev:2331319Wtf ja körde ju 1.25 tider med szr:en
Då med backelit däck och 50 hk szr
Keyser Soze skrev:2331508Vad kostade det ungefär?
Var ni i och hälsade på Adolf i "Schloss Adler" eller var det hans sommarstuga? Var bilden från Örnnästet blir jag besviken på Clintan och Burton...
X-up skrev:2331583Mmm, nu är banan ombyggd, om än lite. Din moppe är som supersportcyklarna, löjligt lätta att köra runt med. Se bara på helgens Stordebutantrace, där var R600 killarna 18 sekunder före den första R1000 hojen i mål.
(Detta var en krånglig bortförklaing i stället för att snabbt & enkelt säga: Ja, jag är långsam).
HanneZ skrev:2330182Antagligen är det bara själva mojängen som "sätter ihop" dragkedjan som e paj. Den går att byta för några ynka kronor. Jag själv bytte till en bättre kedja och betalade 400 kr. Dom kan säkert fixa det kvickt på ändringsateljén eller skomakeriet vid pentaporten.
Det där känner jag igen.Elgasen skrev:2331775Vart får jag tag på ett bra mc-batteri till bra pris i Skövde?
Var ute och åkte ikväll och det bara klickade till vid startmotorn när jag skulle starta hojen vid timmersdala... så det var bara att börja springa...
2fast4hjo skrev:2334492Dreas, hur är det med halsen (råkade hm kasta en tennisboll på´n)
Bankörning på kinnekulle i morgon, verkar åter igen bli en kanondag.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|