HanneZ skrev:2461067Jag ska på kick-off ikväll så risken finns att jag tar förhastade beslut istället, ring på lördag!![]()
seayours skrev:2464687Tack för en trevlig åktur idag det får vi göra om snart igen.
Vi syns ju inte på korten men det beror nog på att vi körde för fort med våran touringbike......
A_o_D skrev:2464767jo det va faan trevligt! tackar för sällskapet
va det några som skulle öla ida?
nja.. kanske... ska kolla på the da vinci code strax hos enkompis på östermalm, men helt omöjligt att det slinker ner några bärs under tiden är det inte....A_o_D skrev:2464767jo det va faan trevligt! tackar för sällskapet
Japp!A_o_D skrev:2464767jo det va faan trevligt! tackar för sällskapet
Tranicos skrev:2464778Tjejen från USA och hennes syrras pojkvän kommer till mig när som helst. Vi ska nog gå till General E sedan!
Tranicos skrev:2464649Kul att så många dök upp idag trots höstmörkret som sakta sänker sig över oss!
Bilderna är från ett berg mitt ute i skogen dit Pathfinder ledde oss mha. sin GPS-navigator som bara visar grusvägar och skitvägar med kobajs på.![]()
Pathfinder skrev:2465374Äh det behövdes ingen gps idag bara gamla välkända vägarkul att heimis fått fart på rat 6an igen. Är på modeparkeringen kl 14.00 så får vi se om det blir någon ny tur imorgon.
//Stellan
A_o_D skrev:2465403homoheimo är nog på iaf..... han vart ju som vanligt förbjuden av tjejen att röra sig utanför lägenheten idag![]()
Pathfinder skrev:2465374Äh det behövdes ingen gps idag bara gamla välkända vägarkul att heimis fått fart på rat 6an igen. Är på modeparkeringen kl 14.00 så får vi se om det blir någon ny tur imorgon.
//Stellan
Lider med digheimdal skrev:2476097DET E JU FAAAN..!!!
jag han åka på hojen 4 ggr.. efter att ha fått ut den på vägarna igen.. och 2 av de gångerna så körde ja till å från jobbet.. innan jag hörde/såg att jag
kört på en liten glasbit från en krossad bilruta.. och därigenom fått en pyspunka..
undra vad mer som kan hända.. en meteorit som krachar ner genom taket på bilen kanske? inget förvånar mig längre,
får nog trösta mig med en pils![]()
Vad är det för däck du skall ha?heimdal skrev:2476097DET E JU FAAAN..!!!
jag han åka på hojen 4 ggr.. efter att ha fått ut den på vägarna igen.. och 2 av de gångerna så körde ja till å från jobbet.. innan jag hörde/såg att jag
kört på en liten glasbit från en krossad bilruta.. och därigenom fått en pyspunka..
undra vad mer som kan hända.. en meteorit som krachar ner genom taket på bilen kanske? inget förvånar mig längre,
får nog trösta mig med en pils![]()
Det är sådana jag har, tänkte bara om du vill ut och köra snart och har problem att få tag på däck.heimdal skrev:2476944180 55 17
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |