2fast4Some skrev:2484461Många nya vägar från Skövde till Askersund.
Tack vare våran vägvisare Stellan.
Blev minst 20 mil idag.
Bosanac skrev:2488235nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*)
Elgasen skrev:2488259fi fan, vart blev den stulen?
Bosanac skrev:2488288I SLA huset ,,i garaget där nere..hade den framför bilen... och den va låst o allt det krävs typ 3-4 pers för att flytta på den och lyfta upp den ..200kg typ..
Och sen behövs det nycket-magnet för att komma igenom porten..både in och ut...nån som bor här måste ha hjälp till eller nått..så jävla förbannad e jag .. och den va avställd så kanske försäkringen inte ens täcker..
Riktigt förbannad e jag ...hoppas jag verkligen inte får reda på vem det va..![]()
X-up skrev:2488303Fan vad trist Sanell!
Har också haft garage med magnet-nyckel & det hindrade inte mycket. De har helt enkelt sett att du kört in hojen där & väntat tills någon har kört ut, då kan de lugnt traska in & greja i lugn & ro.
Hoppas verkligen att det ordnar sig!
Försäkringen har inte gått över till garageförsäkring när du ställde av den då?Bosanac skrev:2488288och den va avställd så kanske försäkringen inte ens täcker..
Ska halla ogonen oppna. JAVLA PACK!Bosanac skrev:2488235Aha ,, trodde aldrig det, men natten till Måndag ( 25/9-06) hände det ,, nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*) ...
Om nån vet nått eller hört .. hör gärna av dig ...
Å andra sidan så e det väl bäst att jag inte får reda på vem det e ..bara hojen blir återfunnen..
southwick skrev:2489756Ska halla ogonen oppna. JAVLA PACK!
Bosanac skrev:2490653[/QUOTE
Fy satan vad tråkigt! Jag lider med dig Sanel.
Jag håller koll här i Mariestad. Ser jag nått ringer jag dig
så kan vi åka och fråga dom lugnt och fint om det var snällt gjort.
Slår dig en pling ikväll.
Bosanac skrev:2488235Aha ,, trodde aldrig det, men natten till Måndag ( 25/9-06) hände det ,, nån jävel snodde hojen för mig ( Aprilia Mille RSV *helsvart*) ...
Om nån vet nått eller hört .. hör gärna av dig ...
Å andra sidan så e det väl bäst att jag inte får reda på vem det e ..bara hojen blir återfunnen..
Jag tror jag vet...HanneZ skrev:2493178Fan vad vettig denna tråden har blivit, vad har hänt?![]()
Vadå vadå vadå,,berättasouthwick skrev:2493440Jag tror jag vet...![]()
Tank efter lite nu...ga tillbaka 150 sidor och jamfor. HmmmBosanac skrev:2493456Vadå vadå vadå,,berätta![]()
jag vill oxå veta......
![]()
southwick skrev:2494233Tank efter lite nu...ga tillbaka 150 sidor och jamfor. Hmmm![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |