mikemission skrev:för sugna bikers så är det samling 18.00 på torget i Tibro för avresa mot kolmilan.....QUOTE]
Har ni vägarna förbi Lyrestad så kom förbi vet ja så bjuder jag på kaffe för frusna bikers! (nu är sommaren slut)
/Lena.
Elgasen skrev:Någon som är sugen att åka lite på grus och stigar i höst?
tv kalle skrev:Grus är bäst!Jag har åkt med ett gäng från jönköping , www.fraggel.se
Hökensås kan varmt rekomenderas. Skall även ut en helg relativt snart och reka lite grus mellan tidaholm och skövde. Håll utkik där.
-Kalle
Elgasen skrev:Någon som vet vart i närheten av Skövde jag kan åka och köpa bra olja och filter till min Bandit till ett hyfsat pris?![]()
mikemission skrev:för sugna bikers så är det samling 18.00 på torget i Tibro för avresa mot kolmilan.....![]()
1.
2.
3.
4.
5.
Hmmmm Kanske kan vara nåt?? Hör av mig ifall ./ Sanmikemission skrev:för sugna bikers så är det samling 18.00 på torget i Tibro för avresa mot kolmilan.....![]()
1.
2.
3.
4.
5.
Elgasen skrev:Jag har snackat en del med nicke via icq från fraggel.se, dock är det ena bra bete att åka på crossdäck från skövde till Jönköping... men skall du åka i närheten av Skövde är jag på!
Hade tänkt att köra Vänern Runt som körs nu på lördag, blir en rejäl sväng men det är ju oxå en hel del stopp, med diverse aktiviteter efter vägen!2fast4hjo skrev:Okejmen;
Modiga pojkar testa detta, skrämde livet av![]()
Ha gärna hög volym på och titta noga på bilderna.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=56647&page=1&pp=20
/Lena.
Edit, några som ska åka något i helgen?.
Gixxer 1 skrev:Hade tänkt att köra Vänern Runt som körs nu på lördag, blir en rejäl sväng men det är ju oxå en hel del stopp, med diverse aktiviteter efter vägen!
Får kanske se någon från "staden bakom berget" (SKÖVDE) vid starten som är på Mc-Konsult?
Gixxer 1 skrev:Hade tänkt att köra Vänern Runt som körs nu på lördag, blir en rejäl sväng men det är ju oxå en hel del stopp, med diverse aktiviteter efter vägen!
Får kanske se någon från "staden bakom berget" (SKÖVDE) vid starten som är på Mc-Konsult?
Jag o David Ducce( Skara ) åker nog inte hela rundan ...Elgasen skrev:Någon som är intresserad av en liten kortare tur än Vänern runt?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |