Samåkning Skövde

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
:)

Kikar in o hälsar alla..
Ha en fin sommar allihopa....blir ingen hoj i sommar för mig !Alla ni som har det , ha det jävligt roligt nu , men va försiktiga på vägarna !
Hälsningar//San

Dr madNESS

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
R1 -06 KR, Honda Excellent S GCV -10
Citat:
Inskickat av Psychobiker
Jag funderar att åka ner och titta på SM i Anderstorp den 29:e. Bara själva tävlingarna på söndan, kvalet hoppar jag över. Ska kolla upp exakta tider asap.

Fler som är sugna, så kan vi ju hoja ner ett gäng och ha lite kul en dag.

Jag börjar en lista, bara att fylla på om man är sugen.

1. Psychobiker
2. X-uP
3. dr madness

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Samåkning till kinnekulle (BKK)

Statoil Ryd 30/4 kl 05:50

1.Psychobiker
2.Skidmarks
3.
4.
5.

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Hoj
ER6n
Jaha..
Någon som ska till bikedagarna i trollhättan imorrn?

Tänkte ta mig ditt ner, via Mariestad och hänga på dem. Om någon är intresserad så hojta till..

Prognos...
ntvmap_pmp_std_1_1001010_20070428_6.png
ntvmap_pmp_std_1_1001010_20070428_12.png

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Samåkning till kinnekulle (BKK)

Statoil Ryd 30/4 kl 05:50

1.Psychobiker
2.Skidmarks
3.
4.
5.

Förtydliggande; vanliga mötesplatsen alltså, har inte lärt mig namnen på alla satans rondeller i den här stan:D

Har varit och inhandlat nya bromsbelägg och nya puckar om det skulle knipa, kommer att bli en kanondag:yoparty Och på Tisdag ska jag köra igen, fast utan elevjävlar:D , fet avslutning på min ledighet innan man åker ut i skogen.

Och se nu för fan till att ha hojarna i ordning!!!!!:fakta Kolla belägg, däck, kedjan (smord samt spänd), inga glapp i lager, inget läck nånstans. Alla hojar besiktigas på morronen, och finns det säkerhetsrisker kan ni bli nekade att åka, tyvärr.

Last edited:

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Tjena skövdebor! har precis flyttat till skövde, kommer från tidaholm så är väl inget märkvärdigt med de :p men tänkte kolla om de e ngn som har en garageplats över till min R6a så slipper den stå ute jämt? kan va skönt, speciellt när man kanske inte är hemma! Är mc-mekaniker så kan juh hjälpa till med ditt mekande om de behövs lr om du vill ha en slant! mvh / johan !

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Tjena skövdebor! har precis flyttat till skövde, kommer från tidaholm så är väl inget märkvärdigt med de :p men tänkte kolla om de e ngn som har en garageplats över till min R6a så slipper den stå ute jämt? kan va skönt, speciellt när man kanske inte är hemma! Är mc-mekaniker så kan juh hjälpa till med ditt mekande om de behövs lr om du vill ha en slant! mvh / johan !

Så du har fixat r6.an? Den var ju inte så vacker när jag såg den... :rolleyes:

Om du hjälper mig justera mina ventiler kan du ha få ha hojen i mitt garage i två veckor! :tungan

Välkommen till Skövde!

/Linus, former Tidaholmer

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Så du har fixat r6.an? Den var ju inte så vacker när jag såg den... :rolleyes:

Om du hjälper mig justera mina ventiler kan du ha få ha hojen i mitt garage i två veckor! :tungan

Välkommen till Skövde!

/Linus, former Tidaholmer

nja, plasten har jag inte gjort ngt åt, men de ska juh synas att den är använd :tungan men den funkar till 100 rent funktionellt! isf får jag väl ställa dom varannan vecka då! :tummenupp

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Garage

Ring Skövde Bostäder, dom har 1 st plats över vid helenaskolan om du bor centralt. Där har du varmgarage...

Ring Skövde Bostäder, dom har 1 st plats över vid helenaskolan om du bor centralt. Där har du varmgarage...

Last edited:

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Jag funderar att åka ner och titta på SM i Anderstorp den 29:e. Bara själva tävlingarna på söndan, kvalet hoppar jag över. Ska kolla upp exakta tider asap.

Fler som är sugna, så kan vi ju hoja ner ett gäng och ha lite kul en dag.

Jag börjar en lista, bara att fylla på om man är sugen.

1. Psychobiker

Vilken tid åker ni?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM