Psychobiker
Sporthojsnörd
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Vilken tid åker ni?
Lite sent svar
Vilken tid åker ni?
Fan jag som trodde den där Dahlberg va gatsnabb, ändå blir han stekt av en 15 år gammal bil mellan Mullsjö o Anderstorp![]()
Fan jag som trodde den där Dahlberg va gatsnabb, ändå blir han stekt av en 15 år gammal bil mellan Mullsjö o Anderstorp![]()
Ngn härifrån som puttrade bakom en audi TT på korsbergavägen idag
Glad valborg på er![]()
Tog strax under 2 tim för mig både på vägen ner och hem, fick stanna och tanka 4 ggr på den sträckanDu slog oss inte hem iaf!Tog 55 minuter.
Vill bara hälsa att jag fått nytt jobb i Lund och därmed är det färdigåkt i Skövdetrakten. Ha det bra alla!
Love /Klas
Kul med nytt jobb! Lund ar en kanonbra stad att bo i, sarskilt om man star ut med att spana pa ca en miljon snygga brudar..!
Bra och kurviga vagar finns norr om stan mot Loddekopinge, at Sjobo till, mot Ahus mm. Bra val av ort att flytta till! Gratttis
Vill bara hälsa att jag fått nytt jobb i Lund och därmed är det färdigåkt i Skövdetrakten. Ha det bra alla!
Love /Klas
Om korsbergavägen är från Varola till Skövde så var det jag....
Annars inte..
Sen sov jag inte Morgan, vilade bara ögonlocken lite![]()
![]()
Happ då har man dragit dom första vinglande milen, sanlöst va illa man kör. Får väl hoppas det bättrar på sig.
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!