Samåkning Skövde

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Nån som har koll ang i helgen på bankörning på kinnekulle me ljuddämpare. Funkar det å ha kolfiber eller blir det för mkt ljud. Stod nått i mailet från actionpics att dom kommer ha db test, då max 95 va tillåtet. Nån som vet, antar att endel här i tråden kommer dra dit? :hojbusa
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
när ja åkte med avalanche racing så talade dom om för oss att dom skulle mätta på en visst ställe på banan å var vi osäkra på dbn så skulle vi bara släppa på gasen där
 

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Skövde
Hoj
Gixxer 1000
Nån som har koll ang i helgen på bankörning på kinnekulle me ljuddämpare. Funkar det å ha kolfiber eller blir det för mkt ljud. Stod nått i mailet från actionpics att dom kommer ha db test, då max 95 va tillåtet. Nån som vet, antar att endel här i tråden kommer dra dit? :hojbusa


När jag körde på en actionpicskörning förra året så mättes det aldrig något vad jag kunde se.
Det var vissa som körde med banhöjar som hade ett jävla ljud så det är nog lugnt...
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
verkar dåligt me de var du i tidaholm i onsdags eller? tykcte ja såg di g
ingne som ska ta nån kortare tur i eftermiddag
 

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Kawasaki

Hej

:va Har en fundering finns det överläggs kutsar istället för sitsen bak till en
ZX6-R -98? Har sett att det finns till andra hojar har letat men inte funnit ngn kuts till min hoj. Någon annan här inne som vet vart och vad en sån kan kosta till min hoj.

mvh

Stewe
 

norpan76

Ny medlem
Gick med
18 May 2007
Ort
skövde
Hoj
thundercat
:hej :hej hej! har äntligen registrerat mej på sporthojs sida..... försöker hitta lite folk o åka me..... såg att du va online. e lite nyfiken på hur d e me samåkningar o träffar för sporthojsfolk här i trakterna. du får gärna uppdatera en utböling som jag. vore kul o träffa o åka lite hoj me likasinnade. norpan
 

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
:hej :hej hej! har äntligen registrerat mej på sporthojs sida..... försöker hitta lite folk o åka me..... såg att du va online. e lite nyfiken på hur d e me samåkningar o träffar för sporthojsfolk här i trakterna. du får gärna uppdatera en utböling som jag. vore kul o träffa o åka lite hoj me likasinnade. norpan

Hej och välkommen. Själv så kör jag upp den 28:e maj :) . Men som jag förstått så är det bara att kika in på denna sida eller Mariestads samåknings sida. På bägge dessa sidor brukar folk skriva när, vart de ska åka och e man intresserad av att hänga på är det bara att sätta sin signatur. Kolla första sidan på denna tråd så ser du hur man skriver upp sig för samåkning. Denna tråd för Skövde är egentligen en samåkningstråd men blivit under året en lite blandad tråd för allt men mc relaterade frågor, ELLER HUR GOTT FOLK :D

Lycka till....

mvh

Stewe
 

norpan76

Ny medlem
Gick med
18 May 2007
Ort
skövde
Hoj
thundercat
man känner ju sig mossig värre...men d får man ju ta! dåligt me brudar som kör her lr? spelar ju ingen större roll....ig. har ju lokalsinne som en gnu tyvärr men d verkar som om ni brukar träffas vi statoil....vart e d då?

Sant!
Vi kör ett försök här då:
Söndag, samling kl 11.00 en liten tur.

1. Daniel

HEJ! e lite grön her men försöker få koll på hur ni samlas o åker lite.... skulle gärna hänga på lite om d går för si....
 
Last edited:

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
man känner ju sig mossig värre...men d får man ju ta! dåligt me brudar som kör her lr? spelar ju ingen större roll....ig. har ju lokalsinne som en gnu tyvärr men d verkar som om ni brukar träffas vi statoil....vart e d då?



HEJ! e lite grön her men försöker få koll på hur ni samlas o åker lite.... skulle gärna hänga på lite om d går för si....

En till som är grön på en dunderkisse... bra så man slipper vara ensam :tummenupp

statoil i ryd pratar vi om... mariestadsrondellen...

Välkommen förresten!
 
Last edited:

norpan76

Ny medlem
Gick med
18 May 2007
Ort
skövde
Hoj
thundercat
okej! trevligt me lite initiativ...men va f-n e mariestadsrondellen? vet vilken rondellen me de svarta klotet e nån stans men sen e ja lost!! hjälp

En till som är grön på en dunderkisse... bra så man slipper vara ensam :tummenupp

statoil i ryd pratar vi om... mariestadsrondellen...

Välkommen förresten!

nice hoj! knappast original va?

man känner ju sig mossig värre...men d får man ju ta! dåligt me brudar som kör her lr? spelar ju ingen större roll....ig. har ju lokalsinne som en gnu tyvärr men d verkar som om ni brukar träffas vi statoil....vart e d då?



HEJ! e lite grön her men försöker få koll på hur ni samlas o åker lite.... skulle gärna hänga på lite om d går för si....

drmadNess....vet inte riktigt vart jag ska svara!!! hjälp....annars har jag msn live....lite lättare att konversera der kanske...
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top