Samåkning Skövde

metkallica

_____Ordförande i____ MCK_WHEELERS_FALUN
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
lös
Nu har jag äntligen fått ihop hojen igen, nytt bakdäck blev nytt drivpacket och nya hjullager också.... uj vad det kostar att ha hoj ibland....

Nästa vecka satsar jag på att ta några turer, annonserar här när jag ska åka om det är någon som kommer att ha lusta att hänga med.:tummenupp

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
superbike 08 till PC.. vilken jävla dynga!!!!! tur ja inte köpte det :)

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
superbike 08 till PC.. vilken jävla dynga!!!!! tur ja inte köpte det :)

Skojar du? Det är ju suveränt! Jag tror att det är du som ger upp för lätt heimis! :hihi

Btw, var det du som körde i Eggby mot Varnhem i tisdags? Det var en likadan Rat 6:a som din & jag tror att reg numret var typ RAX...någonting.

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Skojar du? Det är ju suveränt! Jag tror att det är du som ger upp för lätt heimis! :hihi

Btw, var det du som körde i Eggby mot Varnhem i tisdags? Det var en likadan Rat 6:a som din & jag tror att reg numret var typ RAX...någonting.

det var de nog, va tvungen å ta en liten tur :)

jag tyckte kontrollen i sbk08 va riktigt sugig. kändes mkt ryckig, då är den i Tourist Trophy till PS2 mkt bättre

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
det var de nog, va tvungen å ta en liten tur :)

jag tyckte kontrollen i sbk08 va riktigt sugig. kändes mkt ryckig, då är den i Tourist Trophy till PS2 mkt bättre

Men varför stannade du inte & tjatade lite då? Du drog om mig före Eggby-rakan & jag drog om dig på rakan. Sedan stannade jag vid Varnhemskorset & du drog förbi & svängde mot Skövde. Dessutom örde du utan skinnställ...om det nu verkligen var du?:va

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
Men varför stannade du inte & tjatade lite då? Du drog om mig före Eggby-rakan & jag drog om dig på rakan. Sedan stannade jag vid Varnhemskorset & du drog förbi & svängde mot Skövde. Dessutom örde du utan skinnställ...om det nu verkligen var du?:va

hehe. jag hade inte tid, ja puttrade ner mot torbjörntorp efter det.
jag hade kommit ifatt dig om de inte vart en bromsande pensionär framför i en ful 240.
och ja hade ett "touringställ" :D i tyg.. de e inte lika varmt som lädervarianten

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Jag var på actionpics körning på Kinnekulle idag men såg inte ett enda bekant ansikte. Vad är det för jävla folk som inte passar på att köra när det erbjuds på hemmaplan? :va

Grymt skoj som vanligt iallafall och jag kommer köra hela dagen imorgon med!

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Jag var på actionpics körning på Kinnekulle idag men såg inte ett enda bekant ansikte. Vad är det för jävla folk som inte passar på att köra när det erbjuds på hemmaplan? :va

Grymt skoj som vanligt iallafall och jag kommer köra hela dagen imorgon med!

F***n, den missa ja :mad: . Hade tänkt åka, men men. Kommer väl fler tillfällen. Åkte till Statoil i Ryd me tro om körning, såg ett inlägg att några skule åka men insåg nu att det va bara 2v gammal :tungan Så d blev en singeltur via varolavägen. Gött va d iaf... Hur e d me samkörning, nån som e sugen i nästa vecka?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Slappa har varit på kinnekulle ett par dagar och har tänkt dra en repa under dagen imorgon, kolla lite i karlsborg el nåt sånt.

Nåt skövdebo som är sugen på att åka lite?

Morgan är ju toffel numera och kan inte åka tyvärr :D

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Slappa har varit på kinnekulle ett par dagar och har tänkt dra en repa under dagen imorgon, kolla lite i karlsborg el nåt sånt.

Nåt skövdebo som är sugen på att åka lite?

Morgan är ju toffel numera och kan inte åka tyvärr :D

Sååå ja gosse! Denna toffeln kan allt åka, behöver bara lite mer planering innan man ska köra nu för tiden!:)

heimdal

Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
har för mig att värsåsmaskiner hade billiga bakdäck när ja köpte där senast. nått år sedan iofs, men ändå

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
har för mig att värsåsmaskiner hade billiga bakdäck när ja köpte där senast. nått år sedan iofs, men ändå

Ja om man inte beställer internet-däck så är Vianor aka Värsås Maskiner klart prisvärda. De har även de flesta dimensionerna hemma på lager.

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Västervik

Hej

Vi åker till mc dagarna i Västervik nu på Lördag morgon runt kl 10 och stannar tills på Söndag. Någon mer som vill haka på så är det bara att hojta till. Vet dock inte vart vi ska sova än men det ordnar sig.

mvh

Stewe

Tolle77

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2008
Hoj
-93, Honda CBR1000
Kolla Skövde Bilringar... Jag köpte mitt framdäck där... Dom kan säkert ge dig ett bra pris...

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...