Kolla Skövde Bilringar... Jag köpte mitt framdäck där... Dom kan säkert ge dig ett bra pris...
Ringde runt lite.
Euromaster hade bra pris å kunde få hem det redan till måndag
Kolla Skövde Bilringar... Jag köpte mitt framdäck där... Dom kan säkert ge dig ett bra pris...
Ringde runt lite.
Euromaster hade bra pris å kunde få hem det redan till måndag![]()
Hej
Vi åker till mc dagarna i Västervik nu på Lördag morgon runt kl 10 och stannar tills på Söndag. Någon mer som vill haka på så är det bara att hojta till. Vet dock inte vart vi ska sova än men det ordnar sig.
mvh
Stewe
Hej Stewe! Hej alla andra också förresten, för jag e ny på sporthoj!Ansluter gärna ner t V-vik. För min övernattn.del planeras tält m tillbehör som jag får plocka m själv på nån ödslig camping eftersom madamen jobbar. Dom centrala camparna släpper väl bara in di yngre...
Mvh Kim
Hej
Häromdagen gjode jag den här filmen:
http://www.freefarm.se/M
Jag tycker att den blev fin....
Stångesäter, Skövde
Fin, jätte fin! men även väldigt rejsig med kossor och sånt. Gillade speciellt musiken, andades härlig tysk snuskfilm.
Jag är gärna med! kan tex komma körandes med bara en arm på styret och bromsa in motorcykeln snabbt och hårt för att sedan hoppa av och springa fram till nån lillekonvalj buske och lägga med ner och lukta så jag får pollen på nästippen.![]()
Kommer precis från campingen och det är mycket folk där ute!
Du ska alltid vara värstJag kan vara med & "Fuck-hjo-burn-outa" med mina nya däck för dagen tjackade av en högpresterande tjeck på RR-EM i Karlskoga.
Hur var det på custom-träffen? Fylla, dansband & kovältning i vanlig ordning eller?![]()
Jag kan vara med & "Fuck-hjo-burn-outa" med mina nya däck för dagen tjackade av en högpresterande tjeck på RR-EM i Karlskoga.
Tjo vart finner jag däcken du pratade om för 1000 spänn? De jag hittar kostar typ nästan 1300 spänn. Funderar på om man kan finna nga hållbara däck med bra grepp till min hoj för 1000 lappen.
Kom hem ikväll från träffen var inte så mkt ute vid gränsö för som sagt många äldre var det så vi var i stan o drack o gick ruset av oss på hemvägen då sista bussen gick 22.00. Men fint o varmt var det sen blåste vi på för att komma hem. Och alla flugor har bosatt sig från jönköping för hade knappt en enda fluga på visiret mellan jönköping o västervik.
Nu ger jag upp.
Körde från Hjo mot Tidaholm via Korsberga och laddade rätt bra genom en vänster-höger-kombination med ett litet krön i mitten av högerkurvan. Tjoho vad det gick och med framhjulet i luften kommer jag ur högerkurvan och får se, ja vadå? En KOJÄVEL som står och idislar mitt i vägen. Kung som jag är så hinner jag såklart bromsa ner den värsta farten och missar kon med god marginal, men fan i helvete vad less jag blir på att köra på vägen.
Köp min hoj eller ge mig en banhoj tack!
/Linus
Nu ger jag upp.
Körde från Hjo mot Tidaholm via Korsberga och laddade rätt bra genom en vänster-höger-kombination med ett litet krön i mitten av högerkurvan. Tjoho vad det gick och med framhjulet i luften kommer jag ur högerkurvan och får se, ja vadå? En KOJÄVEL som står och idislar mitt i vägen. Kung som jag är så hinner jag såklart bromsa ner den värsta farten och missar kon med god marginal, men fan i helvete vad less jag blir på att köra på vägen.
Köp min hoj eller ge mig en banhoj tack!
/Linus
Faan den vart redan borta. Men jag tar din slutkörda R1.a för 35 prutat och klartMats, där är den!
pruta bra och köp, linus är en god man och släpper den gärna för 35´
Faan den vart redan borta. Men jag tar din slutkörda R1.a för 35 prutat och klart![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |