Samåkning Skövde

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Alla KTM:are är välkommna! =)

Läste på Bulten tråden om att nån har hält grus inför en kurva, tänkte flagga lite ja me fast givetvis i våra trakter.

Åkte varolavägen för några dagarsen och efter Varola mot Värsås, precis efter "sammhället" så är de några sköna svängar, såg ut som det låg mindre vita/gråa små stenar i kanterna och en bit inåt mitten. Han ja åkte me såg inget men han hade väl för stor fokus på å dra :D Kan vart synvilla men håll ögonen öppna. Nån mer som sett detta eller e ja helt ute å cyklar :fyllisar

Förra året va de en som grusa ner vägen..
 
Last edited:

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Är det bara Sporthojjar som kör ihop lr får man vara med motard hoj med?;)

Klart en motard e välkommen, har inte bara varit supersporthojar med utan även andra. Dom som vill dra på gör de sen väntas dom andra in, du väljer själv hur fort du vil dra på.

Nån mer som e sugen på en lördagstripp till Lidköping? Kanske kan samla ihop en samäkning som till Väring, d va ju rätt mäktigt me 15 hojar på rad :yoparty
 

TigerSWE

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Västerås
Hoj
Honda CBR 600RR, tidigare #KTM 660SMC -05#
Var det dig jag mötte igår? (motard som var i sällskap med en glidare)
Det är bara att haka på o köra lite sen. jag är på nu när jag har fått upp hojen.
/Per

Har mest kört i Hjo nu men ska väl försöka på mig att börja samåka med er inne i Skövde nu..mycket roligare att köra ihop..:tummenupp

Var brukar ni köra?några speciella rutter lr kör ni bara lite som ni känner för?
Hoppas vädret håller i sig nu bara=) skönt att de verkligen tar tag i städningen nu på våra vägar...:tummenupp
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Har mest kört i Hjo nu men ska väl försöka på mig att börja samåka med er inne i Skövde nu..mycket roligare att köra ihop..:tummenupp

Var brukar ni köra?några speciella rutter lr kör ni bara lite som ni känner för?
Hoppas vädret håller i sig nu bara=) skönt att de verkligen tar tag i städningen nu på våra vägar...:tummenupp

Bara haka på, jag är ganska grön vad det gäller vägval, så jag väntar på en samåkning så man kan lära känna lite sjysta vägar häromkring.
är det någon som ska ut idag ??
/Per
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Klart en motard e välkommen, har inte bara varit supersporthojar med utan även andra. Dom som vill dra på gör de sen väntas dom andra in, du väljer själv hur fort du vil dra på.

Nån mer som e sugen på en lördagstripp till Lidköping? Kanske kan samla ihop en samäkning som till Väring, d va ju rätt mäktigt me 15 hojar på rad :yoparty

Ja e på!
ska kolla nytt ryggskydd ;)
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Testing testing...
IT-Servicefönster på jobbet... nu vill ja gå hem... 1 av 3 proxys är uppe och snurrar..
fick igång en iaf.. 2 more to go..
urk..

11 låter fint för min del.
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Testing testing...
IT-Servicefönster på jobbet... nu vill ja gå hem... 1 av 3 proxys är uppe och snurrar..
fick igång en iaf.. 2 more to go..
urk..

11 låter fint för min del.

Jag ska ta mig en tur på lördag, dock så har jag ett depåstopp hos tandläkaren kl 11.00 så jag kan inte hänga på till Krom-partyt i Lidköping. Men jag snurrar runt i bygden så kanske vi kan sluta upp någonstans?
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
e ju [censur pga könsord och häckelord] inte sant..
skrev 1 parameter fel och får börja om.. inte klokt.. idiot cisco..
EDIT: å nu dök nätet för min linux-kärra också.. kul nästan jämt..

ja kan nog inte lojja runt för mkt imorn.. ska på kalas i mariestad och ska plocka upp brorsan på vägen.. dåligt att vara sen då.
 

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Ort
Kungslena
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
e ju [censur pga könsord och häckelord] inte sant..
skrev 1 parameter fel och får börja om.. inte klokt.. idiot cisco..
EDIT: å nu dök nätet för min linux-kärra också.. kul nästan jämt..

ja kan nog inte lojja runt för mkt imorn.. ska på kalas i mariestad och ska plocka upp brorsan på vägen.. dåligt att vara sen då.

Cisco Systems??? Fjasko Systems menar du!!! :arsele

X-UP klar man få sammanstråla nånstans, kan ju inte vara i Liköping å bli bländad av allt krom hela dan heller :D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Cisco Systems??? Fjasko Systems menar du!!! :arsele

X-UP klar man få sammanstråla nånstans, kan ju inte vara i Liköping å bli bländad av allt krom hela dan heller :D

Nee, fi f-n!:) Är det fler som vill åka så går det ju att styra upp en träff på stammis-stället Statoil!
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
4 vakna i skövde..
1 jobbar.. 2 porrsurfar och en vakt som springer å tjatar på mig att ja ska gå hem..

nu går allt som det ska iaf..
natti på er =)
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Nee, fi f-n!:) Är det fler som vill åka så går det ju att styra upp en träff på stammis-stället Statoil!

Pallar du/ni hålla nere tempot till motardfart(under150)/riktigt kurviga vägar så är jag på, annars får du hyra ut en av dina hojar ;)

Nämn en tid så möter jag upp vid Statoil
/Per
 
Last edited:

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Pallar du/ni hålla nere tempot till motardfart(under150)/riktigt kurviga vägar så är jag på, annars får du hyra ut en av dina hojar ;)

Nämn en tid så möter jag upp vid Statoil
/Per

Imorn kl 11 sa vi väl? =)
upp till crome-meet i lidköping å handla ryggskydd! ;D
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
vi kommer nog inte stanna där länge..
en massa bly-slädar som ingen har nått större intresse av..
va mest en kul grejj för att ha en destination =)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top