Samåkning Skövde

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Haha

Bilden blir faktiskt riktigt acceptabel, knappast full-HD upplösning men inte mycket sämre än Eurosports knastriga utsändningar.

Nog för att jag samlar på det mesta som det står Yamaha på, men så bra var det inte att denna R1:a var till mig, borde kanske nämnt att denna var till min systers man. :)

Trodde min avundsjuka inte kunde nå några högre gränser men det kunde den :D :D Skojar bara hoppas han blir nöjd med den

Jag måste skaffa kabel så jag kan prova o kolla på tv:n med
/Per

Flying Finn

Medlem
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
2013, KTM 990 Adventure
Last edited:

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Varning!!

Åkte idag till jobbet över timmersdala med bilen. Sträckan Timmersdala-Forshem-Götene är belagd med kraftigt rullgrus bitvis av vägsträckan. Inga skyltar uppsatta så ta det lugnt.

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
körde igår mellan stenstorp mot Broddetorp.
FULL med sån därnt skitgrus som ska bli asfalt...
tog en jäkla tid att ta sig den sträckan..

TigerSWE

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Honda CBR 600RR, tidigare #KTM 660SMC -05#
Ligger massa rullgrus runt lerdala med, sånt skitgrus, speciellt vägen från skövde över billingen och mot lerdala. så ingen bra väg just nu iaf..watch out

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Verkar på ovanstående inlägg som om det finnns endel grus kvar? Eller är det boende som är framme å "grusar" ner??

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
korsberga mot klämmesbo provades nyss, kanonväg och nästan helt ren.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nån som ska ut i eftermiddag/kväll???

de e möjligt ja, extremt mkt att göra nu men kanske.

såg en R1 -02 i stan igår, omlackad tror jag, röd vit, skitfin, finns ägaren här?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
mjaha, rullar ut en sväng nu.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spiken/läckö och kullen idag??

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tjena petter, jag kan tänka mig en sväng! Är de körning på kinnekulle idag eller? // Johan mc-komp.

det är nån SMC kurs, så att hoppa in och köra i mån av plats går nog inte.
tänkte mest titta på hojar mm.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
okej okej, men blir de en tur hänger jag på om mån av tid... tvättar o städar upp efter gårdagens golvslipning

ok, men vi rullar nog om en stund.

hölmbärg har mitt nr om du ska ansluta eller så.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
grus grus grus
man får iaf för sig det när man sett en del lagningar.

annars en bra runda, och imorrn tror jag att det blir en sväng ihop med burger-run snubbarna, ska ni mä?

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
grus grus grus
man får iaf för sig det när man sett en del lagningar.

annars en bra runda, och imorrn tror jag att det blir en sväng ihop med burger-run snubbarna, ska ni mä?

burger-run snubbarna, hu??? Iaf, imon blir en grymm dag på hojen.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln