Samåkning Skövde

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Ser bra ut för onsdagens körning på Gelleråsen!

Gott, håller tummarna för bra väder ska bli riktigt roligt.
Verkar som det kommer några Rc8:eek:r och eventuellt några "bottare" ska bli skoj o höra hur dom låter med acrat på.

Var ni o kollade på helgens race ??
/Per
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Gott, håller tummarna för bra väder ska bli riktigt roligt.
Verkar som det kommer några Rc8:eek:r och eventuellt några "bottare" ska bli skoj o höra hur dom låter med acrat på.

Var ni o kollade på helgens race ??
/Per

Trevligt me lite rc8:eek:r!
jajjamen vi va å kikade.
mulet men uppehåll.. trevlig tillställning.

Lasta imorgon kväll?

Hörde att du tappa växel pinnen :D
skruvar du inte åt dina grejjor efter körning? =) :hojsmilie :fakta
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Trevligt me lite rc8:eek:r!
jajjamen vi va å kikade.
mulet men uppehåll.. trevlig tillställning.

Lasta imorgon kväll?

Hörde att du tappa växel pinnen :D
skruvar du inte åt dina grejjor efter körning? =) :hojsmilie :fakta

Jag tar bågen & kommer upp & kikar. Ska kolla om jag inte kan smeta på lite KTM-dekaler på R1:an så kanske de där uppe tror att det är en RC 8:a så man kan ta några varv:tungan
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Trevligt me lite rc8:eek:r!
jajjamen vi va å kikade.
mulet men uppehåll.. trevlig tillställning.

Lasta imorgon kväll?

Hörde att du tappa växel pinnen :D
skruvar du inte åt dina grejjor efter körning? =) :hojsmilie :fakta

Japp det funkar bra, hehe inga vibrationer på motard, jag ska bara gå över hela hojen med loctite först :rolleyes:

Jag tar bågen & kommer upp & kikar. Ska kolla om jag inte kan smeta på lite KTM-dekaler på R1:an så kanske de där uppe tror att det är en RC 8:a så man kan ta några varv:tungan

Skoj, på med ett par dekaler o ryck två tändstift så slinker du nog med :rolleyes::rolleyes:
Kul o ligga o mysa på gelleråsen o så ser man helt plötsligt Haga bakom sig. :brinnerup
 
Last edited:

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Jag tar bågen & kommer upp & kikar. Ska kolla om jag inte kan smeta på lite KTM-dekaler på R1:an så kanske de där uppe tror att det är en RC 8:a så man kan ta några varv:tungan

santander kittad rc8 =)
hade vart nått de!

Tar du med kameran?
isf skiter ja i att ta med min.. nervo om man skulle bli av med den..

Ja kommer ner imorn efter jobbet å hämtar kärran, e de ok?
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
santander kittad rc8 =)
hade vart nått de!

Tar du med kameran?
isf skiter ja i att ta med min.. nervo om man skulle bli av med den..

Ja kommer ner imorn efter jobbet å hämtar kärran, e de ok?

Jo jag hade tänkt ta med kameran, men det kanske är bättre om du tar med din med 300 objektivet så slipper jag ta min på ryggen:gnissla
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
ett litet tips till er som behöver haknyckel och inte vill spendera en förmögenhet är att köpa biltemas haknnyckel för 39,90 som hänger på cykelavdelningen . den funkar över förväntan =)
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Jo jag hade tänkt ta med kameran, men det kanske är bättre om du tar med din med 300 objektivet så slipper jag ta min på ryggen:gnissla

jupp.. det är sant.. du får ta befälet över den när du kommer =)
kan ju springa mer eller mindre fritt där inne på banan.. ta inte Yamaha stället bara.. då släpper dom inte in dig :D
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Kul att fler från Skövdetrakten skall på KTM-bandagen!
Har precis flyttat till Skövde (kommunen iaf, bor ute vid Vristulven!), skoj att träffa lite likasinnade på banan.
Skall dit och hjälpa till lite och förhoppningsvis köra ett par varv med en orange hoj!
Kommer sitta i anmälan och kanske vara er personliga skamkärrechafför om ni blir lite för heta på gröten! :såjaponken
Ses på banan!
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Kul att fler från Skövdetrakten skall på KTM-bandagen!
Har precis flyttat till Skövde (kommunen iaf, bor ute vid Vristulven!), skoj att träffa lite likasinnade på banan.
Skall dit och hjälpa till lite och förhoppningsvis köra ett par varv med en orange hoj!
Kommer sitta i anmälan och kanske vara er personliga skamkärrechafför om ni blir lite för heta på gröten! :såjaponken
Ses på banan!

Härligt en personlig skamkärrecoach. Vi kommer garanterat att träffas då :rolleyes:
Mvh Jagkanintehållamigpåhjulen :D
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Jag & ev Svedberg drar upp runt kl 10.00 på onsdag. Är det fler som är sugna så är det bara till att haka på!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag & ev Svedberg drar upp runt kl 10.00 på onsdag. Är det fler som är sugna så är det bara till att haka på!

jag ska ska försöka jobba undan med fasadrenoveringen av Koncept Center:D idag, så hänger jag på, hörs om de ikväll.
 

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Låter bra det, mot en mindre summa lovar jag dessutom att inte plundra din hoj på coolfiberdelarna! Vi kan ta det i samband med inskrivningen...

Haha jag kan lova att du får ta all kolfiber som finns på den hojen utan att jag kommer bli arg :D den består av enbart standard delar = det finaste stålet i Österrike smält i en masugn från helvetet och ca 20 cl loctite :brinnerup

Ser fram emot morgondagen det ska bli så djävla skoj.
/Per
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Haha jag kan lova att du får ta all kolfiber som finns på den hojen utan att jag kommer bli arg :D den består av enbart standard delar = det finaste stålet i Österrike smält i en masugn från helvetet och ca 20 cl loctite :brinnerup

Ser fram emot morgondagen det ska bli så djävla skoj.
/Per

samma här.. ska bli så jäkla kul!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top