Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
det har knallat på bra med fasaden på Studion :tungan idag,
så jag hakar på imorrn, ska dock va hemma till 15 och fortsätta och undrar om Xup har lust att rulla en timma tidigare kanske?

Bifogat

• fasad1.jpg
    fasad1.jpg
    31.4 KB · Visningar: 35
  • fasad2.jpg
    fasad2.jpg
    28.9 KB · Visningar: 39

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
det har knallat på bra med fasaden på Studion :tungan idag,
så jag hakar på imorrn, ska dock va hemma till 15 och fortsätta och undrar om Xup har lust att rulla en timma tidigare kanske?

fasen blir ju fint juh =).. nu går cykeln riktigt trevligt.. =)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Vad trevligt med lite hojåkare i Skövde!
Jag och sambon är nyinflyttade mellan Mariestad och Skövde, och känner inget hojfolk häromkring. En onsdagsöl nånstans och snacka lite hoj imorrn eller nån annan dag kanske?

I dagsläget körs mest enduro, tidigare har vi kört både sporthoj och supermoto på bana och gata.

Kul att fler från Skövdetrakten skall på KTM-bandagen!
Har precis flyttat till Skövde (kommunen iaf, bor ute vid Vristulven!), skoj att träffa lite likasinnade på banan.
Skall dit och hjälpa till lite och förhoppningsvis köra ett par varv med en orange hoj!
Kommer sitta i anmälan och kanske vara er personliga skamkärrechafför om ni blir lite för heta på gröten! :såjaponken
Ses på banan!

Välkomna båda två, gissar att ni hör ihop.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
jag hade gärna hakat på , men något säger mig att ni inte har lust att släpa runt på en motardilainen hela vägen til åsen

Du får gärna åka upp med oss, men jag hörde att du skulle köra, så jag antar att du åker upp rätt tidigt för att vara där till kl 08.00

@ Petter, jag kan nog inte rulla mycket tidigare än 10.00. Blir det bra?

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Du får gärna åka upp med oss, men jag hörde att du skulle köra, så jag antar att du åker upp rätt tidigt för att vara där till kl 08.00

@ Petter, jag kan nog inte rulla mycket tidigare än 10.00. Blir det bra?

jo jag rullar nog runt 6 halv sju.

hade sån jäkla tur.. drog iväg ett mejl idag på eftermiddan bara på chans sådär.. och det hade blivit en plats ledig :yoparty

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Jag & Svedberg rullar från mitt residens kl 10.00 i morgon. Är det fler som vill haka på så är det bara att dyka upp.

Eru på Petter?

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Jag & Svedberg rullar från mitt residens kl 10.00 i morgon. Är det fler som vill haka på så är det bara att dyka upp.

Eru på Petter?

om det är någon som sitter på ett tomt 2gb SD minne så får ni gärna ta med det. så vi kan mounta kamera på både dick och pers hojar , fast inte samtidigt

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024