Samåkning Skövde

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Ja ansökte om wave konto nu.. bra alternativ till microsofts communicator för företag.
eftersom vi kikar på communicator så kan det vara ett bra alternativ.
communicator = sätta upp serverar osv osv.. = ökad kost..

blir de nån öl kväll eller?
efter jobbet nu ska ja hämta min nya luftburk!!!
wiihooo!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Jag wave:ar oxå.....adda?

självklart, vilken mail? inte plasraket såg jag, tar det på msn..

Ja ansökte om wave konto nu.. bra alternativ till microsofts communicator för företag.
eftersom vi kikar på communicator så kan det vara ett bra alternativ.
communicator = sätta upp serverar osv osv.. = ökad kost..

blir de nån öl kväll eller?
efter jobbet nu ska ja hämta min nya luftburk!!!
wiihooo!
öl låter gott ja

jag har ett 20 invites att dela ut, du kan få en pronto..

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
självklart, vilken mail? inte plasraket såg jag, tar det på msn..

öl låter gott ja

jag har ett 20 invites att dela ut, du kan få en pronto..

Vad är detta för nått intressant? Förrensten har ja dina pallbockar eller va det heter :tungan

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
vi kanske ska göra ett nytt försök med ölen nästa helg. eller är folk för julstökiga kanske.. ?

roligast om vi blir ett gäng som kan bli sketfulla och gemenskapshata någon stackars hojförare :yoparty

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
vi kanske ska göra ett nytt försök med ölen nästa helg. eller är folk för julstökiga kanske.. ?

roligast om vi blir ett gäng som kan bli sketfulla och gemenskapshata någon stackars hojförare :yoparty

Nästa helg är körd för mig iaf, har julfest med jobbet.
Men se till att styr upp något för jag är riktigt sugen på en helkväll med massa go racing & bira! :)

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Nästa helg är körd för mig iaf, har julfest med jobbet.
Men se till att styr upp något för jag är riktigt sugen på en helkväll med massa go racing & bira! :)

jag också..

om folk har lust att namedroppa lite helgdatum inom det närmaste som kan vara intresanta. så löser vi det..

jag kan alla helger..

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
eee uu, minns jag inget om, hehe :)

Låt mig påminna dig, nästan tömd demolerad tank, batteri för att "pumpa" ut det sista dropparna, lite gnistror å voalla, 2 m höga lågor i ditt garage :D:D:D:D Tur du inte hade målat om :tummenupp

Bifogat

• IMAGE_077b.jpg
    IMAGE_077b.jpg
    168.4 KB · Visningar: 44

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Låt mig påminna dig, nästan tömd demolerad tank, batteri för att "pumpa" ut det sista dropparna, lite gnistror å voalla, 2 m höga lågor i ditt garage :D:D:D:D Tur du inte hade målat om :tummenupp

ja det va lite kul
fire fire hrm hrm

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
god jul på er era grisar... på lördag så tycker jag att vi ölar ner oss och tittar på hojfilm..

lite bättre gensvar denna gång kanske =).

jaja. lördag . säg kl 5 eller nått sånt. morgan och petter behöver ju knappt frågas.. men ni andra lata jon =)

1.markus

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Jag fortsätter med en dåres envishet att hllade denna tråd levande från döden även under vinterhalvåret.

sitter och klurar över somamrens bankörningar.

hur har ni tänkt ni som ska och vilka har ni tänkt ? det är ju som sagt alltid trevlig om man kan vara ett litet gäng när det åks iväg,.

funderar själv på kullen , gåsen och ev knutstorp. bortsett från kemora.

åsen har jag planer på att köra 5-6 juli .

känns dock som så tidigt. men va fasen . det är ju faktiskt snart vårt =) .

dick janneson och morgan vill ju köra på åsen

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Jag fortsätter med en dåres envishet att hllade denna tråd levande från döden även under vinterhalvåret.
dick janneson och morgan vill ju köra på åsen

Ja ska allt försöka ta mig till åsen under året som kommer.
KTM:s bandag är ju given.. roligaste ja vart med om.
kinnekulle skulle vara kul å testa igen..
Får väl se vad som dyker upp också.. en SMC kurs kanske.. Kemora har ju fått bra betyg år efter år.

Har legat lite i träda nu men tänkte jobba vidare på att köra på gokart banan till sommaren, smc ville ju inte vara med så vi skiter i dom.. vi får se till att ha en ansvarig på plats bara.

Nu ska ja sätta mig i bilen och prutta söder ut i landet.. tjing sålänge.

Jannesson: såg nu på morgonen att du hade ringt igår.. hade telefonen på jobbet.. ja slår en pling under dagen =)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept