Samåkning Skövde

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
:D
Tidigt ute i planeringen, har inte funderat på detta ännu men vi får se till sommaren.
Min prio ligger nog mer i att plocka ihop Ktm:n så jag slipper stå utan i vår :)

jo det är väll egentilgen där som högstaprion ligger. tänkte ju lacka ramen idag men det sket sig juh. vid 14- så är kompressorn frusen *suck*

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Kan detta va nått eftersom på 2 hjul är inställt 2010?

Bifogat

• annonsA4.jpg
    annonsA4.jpg
    80.6 KB · Visningar: 52

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
är så sugen på våren nu att det gör ont i gashanden..

det börjar kännas ja, tur man har lite minnen sparade[YOUTUBE-ID]zbgVSRO_OmA[/YOUTUBE-ID]

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
hejsan bullen..

jag behöver lite hållbara argument för att skaffa en skoter tror jag. det känns åtminstone så när jag tittar ut..

så hur lägger man fram det här på ett bra sätt utan att bli överkörd av tanten , morgan , dick ni som vet :D

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
hejsan bullen..

jag behöver lite hållbara argument för att skaffa en skoter tror jag. det känns åtminstone så när jag tittar ut..

så hur lägger man fram det här på ett bra sätt utan att bli överkörd av tanten , morgan , dick ni som vet :D

Hej.
Du glömde tillägga att det är inte den som skrev brevet som är med i filmen!
minus poäng för det.. så du får bara en inledande förklaring på hur du ska göra.

Mitt expertråd är att köpa den och gömma den i garaget.
eftersom du delar garage så kan du alltid skylla på att det är nån annans.
skit i att regga den.. detta är nog enda vintern på en sisådär 20 år som vi kommer ha snö.
sälj den till våren när tillfälle ges!

det ja inte tänker förklara (pga ditt slarv i som jag beskrev i början) är om tanten ser dig komma blåsandes genom stan på den..
när det händer och hon stoppar dig i god ordning sitter ja å jannesson i hans fönster och tar en bira och lyssnar med spänning på den fina bortförklaringen =)

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Hej.
minus poäng för det.. så du får bara en inledande förklaring på hur du ska göra.

skit i att regga den.. detta är nog enda vintern på en sisådär 20 år som vi kommer ha snö.

det ja inte tänker förklara (pga ditt slarv i som jag beskrev i början) är om tanten ser dig komma blåsandes genom stan på den..
när det händer och hon stoppar dig i god ordning sitter ja å jannesson i hans fönster och tar en bira och lyssnar med spänning på den fina bortförklaringen =)

Blanda inte in mig i diskussionen, jag varken dricker eller är skadeglad :tummenupp (jag är naturligt odräglig o grymt nöjd)

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Hej.

okej då kan det alltså konstateras att petter har köpt en ny skoter , nej ni får inte låna hans nya skoter ,
Kära bullen detta är inte ett kedjebrev av den typen som går att röka eller så , men om en 800 är lång så är cissi elvin kontra timmel . eller var snygg då iallfall.

kära bullen kan man åberopa sinnesjukdom i brist på asfalt men snorkall på snorren ?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
[YOUTUBE-ID]JOiN5TQhP2Q[/YOUTUBE-ID]

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
gott nytt år på er allahopa.. nu börjar vi så sakteliga pulsa mot våren och varm skön asfalt.. väll mötta och hoppas vi kan åka tillsammans många gånger i sommar

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Jag fortsätter med en dåres envishet att hllade denna tråd levande från döden även under vinterhalvåret.

sitter och klurar över somamrens bankörningar.

hur har ni tänkt ni som ska och vilka har ni tänkt ? det är ju som sagt alltid trevlig om man kan vara ett litet gäng när det åks iväg,.

funderar själv på kullen , gåsen och ev knutstorp. bortsett från kemora.

åsen har jag planer på att köra 5-6 juli .

känns dock som så tidigt. men va fasen . det är ju faktiskt snart vårt =) .

dick janneson och morgan vill ju köra på åsen

Bra att du håller fanan högt!

Känns inte som vår snart direkt :p Speciellt inte efter hemkörningen från Köpenhamn och hamna i värdens snöoväder, illa.

Ja funderar på kullen, back to the crimescen så att säga. Men kommer inte boka in nått, åker dit å könner påt, kanske nån som ger upp sin plats så ja kna bestämma mig där.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
såhär i vinterrusket så måste man försöka ta fram det mysiga i livet.

jag väljer då gärna att tänka tillbaka på när tjejen fick plastskalet att lossna från frigoliten och vi susade i hiskeliga 30 blås nerför berget. varför ? jo mest för att tanten i kasaan tyckte att min fireblade inte kvalificerade mig för att få köra 150cc skoter. utan tyckte att det var en skitbra att jag och lotta skulle köra en 80cc.. så att den jäkeln ens flyttade på sig är ett mysterium..

Bifogat

• DSCN2388.jpg
    DSCN2388.jpg
    242.7 KB · Visningar: 53
  • DSCN2387.jpg
    DSCN2387.jpg
    235.6 KB · Visningar: 53

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
happ happ.. bara ja som är vaken å väntar hockey?
mitt byte av luftburk gick på röven.. förskjutningen på hålen i bottenplattan var inte tillräckligt så burken tar i tanken i ena sidan baktill.. sällan lagt så många timmar i garaget och vart så sur.. men men.. får kolla på annan lösning.. lära sig köra kanske? =)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati