2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Hallooooo
VART ÄR NI ALLIHOPA??
VART ÄR NI ALLIHOPA??
2fast4hjo skrev:VART ÄR NI ALLIHOPA??
McB skrev:En hög med fjollor är vad ni är.
Hellre det än ett plagiat.CBR900RR skrev:Och du verkar vilja framstå som en gnällig kärring.
McB skrev:Hellre det än ett plagiat.
CBR900RR skrev:Förvisso. Aspirerar inte på att bli medlem i någon klubb själv, följer bara tråden. Men kan inte låta bli att undra varför du måste gnälla så förbannat.
No hard feelings.
McB skrev:Ni förnekar er inte. Från att ha haft den lamaste tråden med de lamaste deltagarna på hela Sporthoj.com bildar ni nu Sveriges absolut lamaste MC-klubb, därtill med ett stulet namn.
En hög med fjollor är vad ni är. Kom på något eget istället för att efterapa andra.
McB skrev:Jag gnäller för att jag är Fuckoförgöraren. Dessutom är det kul.
2fast4hjo skrev:Så stick från trån då......., byta namn för att du "säger" det, oohhhh vi darrar av skräck....
MC-klubb, bara namn till vår hemsida så vi kan "planera" utan att störas av inlägg ifrån dig.
Ironin är
Experiment 626 skrev:Bekämpar eld med eld? Eller ondska med ondska?
2fast4hjo skrev:Jag, jörgen och peter ska till Bogrens på juldagen, några andra som skall dit?. Pris 200 sek, biljetter kan köpas på Krikelin (observera att man inte kan förboka utan först till kvarn gäller).
Det ska bli busväder i jul
Lena.
Edit, snart kanske det blir utflyttningsfest av min lägenhet, då jag har fått spekulanter från bl a Luleå, göteborg, malmö, helsingborg och skövde. =pengar till en ny motorcykel
Gpx skrev:Vad är det som är så speciellt med Bogrens eftersomm det kostar 200 riksdaler har aldrig gillat Bogrens men man är ju lite nyfiken
Utflyttningsfest låter desto trevligare
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |