Samåkning Skövde

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Ni förnekar er inte. Från att ha haft den lamaste tråden med de lamaste deltagarna på hela Sporthoj.com bildar ni nu Sveriges absolut lamaste MC-klubb, därtill med ett stulet namn.

En hög med fjollor är vad ni är. Kom på något eget istället för att efterapa andra.

CBR900RR

Guest
McB skrev:
Hellre det än ett plagiat.

Förvisso. Aspirerar inte på att bli medlem i någon klubb själv, följer bara tråden. Men kan inte låta bli att undra varför du måste gnälla så förbannat.

No hard feelings.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
CBR900RR skrev:
Förvisso. Aspirerar inte på att bli medlem i någon klubb själv, följer bara tråden. Men kan inte låta bli att undra varför du måste gnälla så förbannat.

No hard feelings.

Jag gnäller för att jag är Fuckoförgöraren. Dessutom är det kul.

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
oki... skall vi försöka hitta på ett nytt namn eller? :va
jobbigt att hitta ett bra namn... :huvet
Skaraborg Skallskada - SKSS?
inte en aning...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
McB skrev:
Ni förnekar er inte. Från att ha haft den lamaste tråden med de lamaste deltagarna på hela Sporthoj.com bildar ni nu Sveriges absolut lamaste MC-klubb, därtill med ett stulet namn.

En hög med fjollor är vad ni är. Kom på något eget istället för att efterapa andra.

Så stick från trån då......., byta namn för att du "säger" det, oohhhh vi darrar av skräck.... :lol

:va MC-klubb, bara namn till vår hemsida så vi kan "planera" utan att störas av inlägg ifrån dig. :D

Ironin är :död

Niklas; skulle du ändra dig och sälja din motorcykel så köper vi den, god jul och gott nytt år föresten.

Lena och Jörgen.

Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
2fast4hjo skrev:
Så stick från trån då......., byta namn för att du "säger" det, oohhhh vi darrar av skräck.... :lol

:va MC-klubb, bara namn till vår hemsida så vi kan "planera" utan att störas av inlägg ifrån dig. :D

Ironin är :död

Först och främst så ber jag om ursäkt för att jag skriver detta inlägg på korrekt svenska. Eftersom mina kunskaper i bondmål är tämligen begränsade hoppas jag att göra mig förstådd ändå.

Ni ska inte byta namn för att jag säger det. Ni bör byta namn för att det ni nu har valt är pinsamt. Pinsamt eftersom det är en uppenbar efterapning på UARR, Uppsala Roadrunners. Inser ni inte det tycker jag synd om er. Varför störs ni av min kritik om ni är så säkra på vad ni gör?

På vilket sätt är den ironi - som jag i denna serie av inlägg ännu ej har använt mig av - död? Ironin är död när personer inte ens kan skilja på ironi och allvar, vilket du uppenbarligen verkar ha grava problem med.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Experiment 626 skrev:
Bekämpar eld med eld? Eller ondska med ondska?

Så skulle man kunna uttrycka det, ja. Dock med förbehållet att min eld och min ondska enbart är mänsklighetens överlevnad till gagn.

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
McB

McB

Hur orkar du?

Om SRR är ett dåligt namn?
Svar: ja!

Mindre snack, mera hoj McB.

tröttna.nu

Vi störs.

:tomten

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Juldagen

Jag, jörgen och peter ska till Bogrens på juldagen, några andra som skall dit?. Pris 200 sek, biljetter kan köpas på Krikelin (observera att man inte kan förboka utan först till kvarn gäller).

Det ska bli busväder i jul :rofl

Lena.

Edit, snart kanske det blir utflyttningsfest av min lägenhet, då jag har fått spekulanter från bl a Luleå, göteborg, malmö, helsingborg och skövde. =pengar till en ny motorcykel :banana

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
Juldagen

Hej hej

Nej jag har lite andra planer inför den dagen så det går inte.
Men det där med utflyttningsfest låter ju lite roligare :tummenupp

God Jul på erder alla och Gott Nytt år.

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
2fast4hjo skrev:
Jag, jörgen och peter ska till Bogrens på juldagen, några andra som skall dit?. Pris 200 sek, biljetter kan köpas på Krikelin (observera att man inte kan förboka utan först till kvarn gäller).

Det ska bli busväder i jul :rofl

Lena.

Edit, snart kanske det blir utflyttningsfest av min lägenhet, då jag har fått spekulanter från bl a Luleå, göteborg, malmö, helsingborg och skövde. =pengar till en ny motorcykel :banana

Vad är det som är så speciellt med Bogrens eftersomm det kostar 200 riksdaler :va har aldrig gillat Bogrens men man är ju lite nyfiken :)

Utflyttningsfest låter desto trevligare :hihi

David81

**Pappa till Isabelle & Haylie**
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Såld :o( // Streetfighter projekt next!
Gpx skrev:
Vad är det som är så speciellt med Bogrens eftersomm det kostar 200 riksdaler :va har aldrig gillat Bogrens men man är ju lite nyfiken :)

Utflyttningsfest låter desto trevligare :hihi

Grabbar.. kom till Stadt i Skara istället.. Jag är ju där över JUL :tomten

MiSon

Regn, Regn och regn
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
God Jul

och ha det gott alla MC åkare i Skaraborg :tomten

Last edited:

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Nyårsfirande

Ni som inte har planerat något är välkomna hem till oss i Lyrestad.Övernattnig finns

Akta er för halkan i Skövde Lena är alldeles gul och blå

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
Hallå

Tack för inbjudan. Det är möjligt att jag kommer upp till er då. Men jag hör av mig i sådana fall. Du kunde kanske PM.a mig vart man åker i sådana fall.

MVH Jag

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...