Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
dynghögs förbannelse, 6veckors röntgen idag, resultatet är att det krävs ytterliggare 6V innan det börjar likna läkt.
:kryckor :tråkad

Last edited:

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
R1 för gat bus & R6 räser för bansmiskning
tjena boys n girls..

efter några år utan hoj är jag snart klar med renoveringen av den tolvade r1:an jag köpte i våras..

Några bitar saknas men är på G...

Street fighter all the way den här sommaren sen får vi se om den blir kåphoj i vinter..

Ser fram emot att gasa runt i skbg, bor för övrigt precis mellan varola och vreten så suger det i kaffetarmen så stanna till så brygger jag lite lut..:)

ha det fint alla

// Windeståhl

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
tjena boys n girls..

efter några år utan hoj är jag snart klar med renoveringen av den tolvade r1:an jag köpte i våras..

Några bitar saknas men är på G...

Street fighter all the way den här sommaren sen får vi se om den blir kåphoj i vinter..

Ser fram emot att gasa runt i skbg, bor för övrigt precis mellan varola och vreten så suger det i kaffetarmen så stanna till så brygger jag lite lut..:)

ha det fint alla

// Windeståhl

gott, licens ser jag, vad har du för planer på den fronten?

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
hmm inga speciella planer med en flickvän som pluggar och barn, hus mm..

Hade varit roligt men ekonomin styr tyvärr.. för att dra runt en säsong av race så får jag flytta in på jobbet..:)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
hmm inga speciella planer med en flickvän som pluggar och barn, hus mm..

Hade varit roligt men ekonomin styr tyvärr.. för att dra runt en säsong av race så får jag flytta in på jobbet..:)

sant så sant, men ERF är överkommligt.

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
helt sant och det blir framför allt mycke körtid..:D

du verkar btw ha byggen och grejer.. du råkar inte ha ett slip on till en R1-99 liggandes och samlar damm i garaget lr??

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
helt sant och det blir framför allt mycke körtid..:D

du verkar btw ha byggen och grejer.. du råkar inte ha ett slip on till en R1-99 liggandes och samlar damm i garaget lr??

nej tyvärr inte, haft en sån men inga delar kvar.

Andersson

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 600-05
Var i väg och köpte en ktm 640 nu i helgen :D, riktigt roligt att köra visst skakar lite mycket men det är det värt! :D

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
vem e de som brassar jävel på simsjövägen förbi golfbanan?
ajja bajja.. inte bränna på när ja inte kan följa med :\

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
så känslig.. ska jag komma upp och okynnesbörna utanför ditt imorgon kanske :D

haha, du kan ju joina moppe-killarna som står å burnar vid golfbanan =D
stog å log härom kvällen när dom satte igår.. ingen ide att bry sig.. man va ju inte bättre själv i den åldern =)

igår va de 2 motarder som drog på ordentligt upp där.. lät så skönt.. va för trött för att köra igår kväll dock.. blev motogp från spanien istället =)

och lite UFC 116 för att runda av kvällen.. fint serru!

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
haha, du kan ju joina moppe-killarna som står å burnar vid golfbanan =d
stog å log härom kvällen när dom satte igår.. Ingen ide att bry sig.. Man va ju inte bättre själv i den åldern =)

igår va de 2 motarder som drog på ordentligt upp där.. Lät så skönt.. Va för trött för att köra igår kväll dock.. Blev motogp från spanien istället =)

och lite ufc 116 för att runda av kvällen.. Fint serru!

ufc 116 ?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...