Hawk
#96 Supermoto
go tur idag.. hojjen avtvättat och nu får man lida sviterna.. dags att städa köket!
(tills wsbk race 1,2 är hemma iaf)
go tur idag.. hojjen avtvättat och nu får man lida sviterna.. dags att städa köket!
riktigt go tur!
morgan, upp med bilder på kalsong-farfar, sikken sköning.
Här kommer bilden på den snygge gammelgubben! =)
Här kommer bilden på den snygge gammelgubben! =)
nån som har nåra ideer?
ska ju sälja den. därför det är lite lattjo att det strewlarJag har ofta fått ett råd som lyder:
När inte tvätt och steron räcker för att dölja skiten, sälj den.
Sålt R6:an nu och är på jakt efter en Supermotard för lite lek..mm. Nån som har något tips på vad man ska leta efter? vill ha en som det inte är så tajta service intervaller på, ska kunna åka några mil på den utan att man blir sönder skakad. Nått som håller . Pris runt 30-50k, motor blir väl 600+ Tack på förhand
i got the perfect toy for you my friend
Ja det skulle kunna vara något, dock är det lite för mycket dekaler på den för min smak sen får man väl kicka ihjäl sig? . Kollat på en 690 smr ser knepigt ut med utblåsen sen "ank näbben" och smcn för dyr
vad fick du för den? svårsåld?Sålt R6:an nu och är på jakt efter en Supermotard för lite lek..mm. Nån som har något tips på vad man ska leta efter? vill ha en som det inte är så tajta service intervaller på, ska kunna åka några mil på den utan att man blir sönder skakad. Nått som håller . Pris runt 30-50k, motor blir väl 600+ Tack på förhand
kicka ? det är ju elstart =)
dekaler kan man ju alltid ta bort =)
vad fick du för den? svårsåld?
Sålt R6:an nu och är på jakt efter en Supermotard för lite lek..mm. Nån som har något tips på vad man ska leta efter? vill ha en som det inte är så tajta service intervaller på, ska kunna åka några mil på den utan att man blir sönder skakad. Nått som håller . Pris runt 30-50k, motor blir väl 600+ Tack på förhand
Slappa här på forumet har en KTM motard till salu, nyrenoverad vad jag vet!
Slappa här på forumet har en KTM motard till salu, nyrenoverad vad jag vet!
räcerkotten är närmare
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |