Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Kan nog vara sugen på lördag, så länge det är ganska gött väder och så. Vi kan väl se lite på lördagförmiddag, åka runt 9-10 i så fall?
Gött att det går bra med benet!

Ja det låter bra, bara att när damen hörde om detta så frågade hon varför hon och jag inte åkte ihop?, mkt ska man höra men det va väl trevligt iofs, fast hon ska ha fest här idag så hon lär va för bakis för det ändå.

Har sett, men tack tack
lutar väl mot köp av hel hoj, alla smådelar plockar på som fan med tiden.

Dick, har du ett lampglas från min hoj?

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Ja det låter bra, bara att när damen hörde om detta så frågade hon varför hon och jag inte åkte ihop?, mkt ska man höra men det va väl trevligt iofs, fast hon ska ha fest här idag så hon lär va för bakis för det ändå.

Har sett, men tack tack
lutar väl mot köp av hel hoj, alla smådelar plockar på som fan med tiden.

Dick, har du ett lampglas från min hoj?

japp.. dom hitta ja däruppe.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
japp.. dom hitta ja däruppe.

två, skitbra :tummenupp
sen tror jag att hela ljusriggen, hållare och projektorer ligger bland ormbunkarna eller vad det nu är på vänster sida, smulor kan det inte blitt av dom för kåpan är nästan oskadad där fram.
ska leta nån dag, är ju alu och plast så det tar nog ingen skada av regn mm.

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
har akt pilot road 1 och 2 manga ar men nyligen nytt till sportmax roadsmart.. kan bara saga :tummenupp:yoparty
snabbare varm, ska halla uppemot 1000mil och klarar tom bankorning..

1000 mil på en v-twin som är lite hottad låter i det närmaste otroligt =)
körde pilot road 700 och tyckte det va mycke..

lite bakhjulsåka å motorbromsningar så käkar de gummi i bak som tusan..

MarQz

Ångestmannen
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Yamaha R1 -03
Dagens fångst från kullen finns i signaturen, blev inte så många bilder.. Men det var en trevlig tripp Petter!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Dagens fångst från kullen finns i signaturen, blev inte så många bilder.. Men det var en trevlig tripp Petter!

ja, blåsigt men gött att komma ut.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
tjoho boys and girls .

i slutet på augusti så inviger vi depåinfarten för ingelsbyvägen och även varolavägen . depån är öppen dom flesta helgdagar och kaffepannan står alltid på =).

vad ag försöker säga är att vi flyttar till igelstorp och det blir sotr inflyttningsfest i slutet på augusti =)

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
tjoho boys and girls .

i slutet på augusti så inviger vi depåinfarten för ingelsbyvägen och även varolavägen . depån är öppen dom flesta helgdagar och kaffepannan står alltid på =).

vad ag försöker säga är att vi flyttar till igelstorp och det blir sotr inflyttningsfest i slutet på augusti =)

de låter bra de!
supaskallenibitarfest eller läragrannarnaattdetharflyttatinenmcförarefest? =)

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
gaaahhh... vill få bågen såld, taskigt att en packbox i gaffeln gav sig innan jag vart av med den.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Åker ni nått i det fina vädret?
jag hör hojar hela jävla tiden och det är nog det jobbigaste att missa alla fina dagar, sitta och sola och läsa, hur kul kan det vara i längden...

Metaltown på lördag iaf, det ska bli gött.

Tr1Me

Supra MKIV TT - 600hk / CBR 929RR
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Honda CBR 929
Igår fick jag mitt körkort! Var en jäkligt konstig känsla att köra iväg med papperslappen i fickan =)

Så ser ni någon puttra runt på en röd R6.a så kanske det är jag =)

vongen

Villkor : stödhjul
Gick med
17 Nov 2008
Hoj
Yamaha MT-01 -05, Suzuki Bandit N600 -99 SÅLD
Sitter här med svår gashandsförslitningsbrist. Har haft barnen hela veckan.. Ingen som är sugen att åka lite på måndag efter jobbet, ser ju ut att vara sjysst väder ?? Alltid roligare att vara flera.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras