Samåkning Skövde

MarQz

Ångestmannen
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Yamaha R1 -03
dags att fixa nytt bakdäck.. mitt är slut..
kollade pilot road 2ct men så finns det A,B och C varianter.. wtf är skildnaden?
står inget på michelins hemsida..
irriterande..

Orust tur och retur igår.. underbart fina småvägar.. Mats Mladin vet vart dom finns! helt suveränt!

"B-varianten har en förstärkt stomme för bättre stabilitet för tyngre hojar som kör med mycket packning eller pasagerare."

Mer info har jag inte hittat... det där läste jag på hojdäck.se

finns alltid tid och plats =)

Såg att du hade dumpat priset på hojen nu.. nästan så man blir sugen :p "Pris: 4 700:- tidigare 50 000:"

Last edited:

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
är det någon som är anmäld , eller är sugen på att haka på upp till kinnekulle och köra med racingworld den 20:e juni ?

min sambo jobbar, har kinder att ta hand om då tyvärr annars hade det varit trevligt att lufta lite.

Mats Mladin

Gammelgubbars touring
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
cB1000R
Mollösund

första kyrkan fotad, trävattna. mer kommer.

Bifogat

• IMG_1687.jpg
    IMG_1687.jpg
    198 KB · Visningar: 64
  • IMG_1690.JPG
    IMG_1690.JPG
    119.2 KB · Visningar: 57

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
"B-varianten har en förstärkt stomme för bättre stabilitet för tyngre hojar som kör med mycket packning eller pasagerare."

Mer info har jag inte hittat... det där läste jag på hojdäck.se

Såg att du hade dumpat priset på hojen nu.. nästan så man blir sugen :p "Pris: 4 700:- tidigare 50 000:"

ja det kan bli lite fel ibland.. men har iallfall fått ett stabilt bud på att byta jämt mot en xbox360... överväger starkt =)

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
ja det kan bli lite fel ibland.. men har iallfall fått ett stabilt bud på att byta jämt mot en xbox360... överväger starkt =)

Har ett jättefint PS3 om du vill byta, men du får nog allt bjuda på kaffe och lägga en del i mellan. :D

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Yes, då va min framfälg rak, lr den e en 15 dels hårstrå sne, men de e ju typ ingen ting :p Så till helgen blir de att börna me ny vindruta åxå. Nån som ska ut??

rageus

Rageus
Gick med
26 Apr 2008
Hoj
Honda CBR 954 RR -03 / BMW F 800 GS -11
rikta fälg??

Yes, då va min framfälg rak, lr den e en 15 dels hårstrå sne, men de e ju typ ingen ting :p Så till helgen blir de att börna me ny vindruta åxå. Nån som ska ut??

tja!! det gick tydligen bra för dig att rikta din fälg!!:tummenupp vart gjorde du det o vad kostade kalaset?

mvh//Rageus

Lidköping:tummenupp

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
tja!! det gick tydligen bra för dig att rikta din fälg!!:tummenupp vart gjorde du det o vad kostade kalaset?

mvh//Rageus

Lidköping:tummenupp

Ja Intera i Skogås fixa de, ringde nån i Lidköping men dom fixa inte MC. 1500:- ca me riktning och av/på montering av däcket.

EDIT: SKÖVDE :yoparty:tummenupp hihi

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
nån som har en aning om vad det kan kosta att pulverlacka 4 st 18" fälgar? de börjar se lite risiga ut

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Sporthojskurs på kullen fredag - lördag tror jag, ska nån upp med bil och glo på lördag kanske?
Har iofs inte köpt min kamera än men vore kul att komma ut lite.

(fick en eos450 i födelsdagspresentförskott, men lämnade in den och ska lägga till pengar och köpa en 500 eller 550 ist)

Röntgen idag och allt såg bra ut, plus brev från polisen där det står att ingen förundersökning inleds, alltid nått.

MarQz

Ångestmannen
Gick med
27 Jun 2007
Hoj
Yamaha R1 -03
Sporthojskurs på kullen fredag - lördag tror jag, ska nån upp med bil och glo på lördag kanske?
Har iofs inte köpt min kamera än men vore kul att komma ut lite.

(fick en eos450 i födelsdagspresentförskott, men lämnade in den och ska lägga till pengar och köpa en 500 eller 550 ist)

Röntgen idag och allt såg bra ut, plus brev från polisen där det står att ingen förundersökning inleds, alltid nått.

Kan nog vara sugen på lördag, så länge det är ganska gött väder och så. Vi kan väl se lite på lördagförmiddag, åka runt 9-10 i så fall?
Gött att det går bra med benet!

ramram

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2008
Hoj
Hayabusa Turbox2
dags att fixa nytt bakdäck.. mitt är slut..
kollade pilot road 2ct men så finns det A,B och C varianter.. wtf är skildnaden?
står inget på michelins hemsida..
irriterande..

Orust tur och retur igår.. underbart fina småvägar.. Mats Mladin vet vart dom finns! helt suveränt!

har akt pilot road 1 och 2 manga ar men nyligen nytt till sportmax roadsmart.. kan bara saga :tummenupp:yoparty
snabbare varm, ska halla uppemot 1000mil och klarar tom bankorning..

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin