är det någon som är anmäld , eller är sugen på att haka på upp till kinnekulle och köra med racingworld den 20:e juni ?
i repeat =)
är det någon som är anmäld , eller är sugen på att haka på upp till kinnekulle och köra med racingworld den 20:e juni ?
i repeat =)
Hade varit skoj, får se om det finns plats och tid till det när det närmnar sig.
dags att fixa nytt bakdäck.. mitt är slut..
kollade pilot road 2ct men så finns det A,B och C varianter.. wtf är skildnaden?
står inget på michelins hemsida..
irriterande..
Orust tur och retur igår.. underbart fina småvägar.. Mats Mladin vet vart dom finns! helt suveränt!
finns alltid tid och plats =)
"B-varianten har en förstärkt stomme för bättre stabilitet för tyngre hojar som kör med mycket packning eller pasagerare."
Mer info har jag inte hittat... det där läste jag på hojdäck.se
Såg att du hade dumpat priset på hojen nu.. nästan så man blir sugen "Pris: 4 700:- tidigare 50 000:"
ja det kan bli lite fel ibland.. men har iallfall fått ett stabilt bud på att byta jämt mot en xbox360... överväger starkt =)
Har ett jättefint PS3 om du vill byta, men du får nog allt bjuda på kaffe och lägga en del i mellan.
Yes, då va min framfälg rak, lr den e en 15 dels hårstrå sne, men de e ju typ ingen ting Så till helgen blir de att börna me ny vindruta åxå. Nån som ska ut??
tja!! det gick tydligen bra för dig att rikta din fälg!! vart gjorde du det o vad kostade kalaset?
mvh//Rageus
Lidköping
nån som har en aning om vad det kan kosta att pulverlacka 4 st 18" fälgar? de börjar se lite risiga ut
nån som har en aning om vad det kan kosta att pulverlacka 4 st 18" fälgar? de börjar se lite risiga ut
Sporthojskurs på kullen fredag - lördag tror jag, ska nån upp med bil och glo på lördag kanske?
Har iofs inte köpt min kamera än men vore kul att komma ut lite.
(fick en eos450 i födelsdagspresentförskott, men lämnade in den och ska lägga till pengar och köpa en 500 eller 550 ist)
Röntgen idag och allt såg bra ut, plus brev från polisen där det står att ingen förundersökning inleds, alltid nått.
dags att fixa nytt bakdäck.. mitt är slut..
kollade pilot road 2ct men så finns det A,B och C varianter.. wtf är skildnaden?
står inget på michelins hemsida..
irriterande..
Orust tur och retur igår.. underbart fina småvägar.. Mats Mladin vet vart dom finns! helt suveränt!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|