Jag åker kanske ut, blir nog att fota lite i så fall.
Haha, ja me Men ska vi rulla ihop? Dock kan ja behöva 2 ögon och expertis o mitt framhjul sitter fast
Jag åker kanske ut, blir nog att fota lite i så fall.
Haha, ja me Men ska vi rulla ihop? Dock kan ja behöva 2 ögon och expertis o mitt framhjul sitter fast
tre rullar silvertejp och en dunk morfin så hänger jag med till kullen, not!
sovit med feber nu de senaste nätterna och legat i mitt eget blod, blöder igenom fler gånger om dagen, vart uppe i en gå-stol två gånger men orkar inte stegmarkera än, kör nu lugnt killar.
Min hoj ligger tyvärr utbredd över ett helt garage, så det blir till att åka dit på fyra hjul i så fall..
Usch, det där lät inge vidare, då är du kvar på 84an?
sovit med feber nu de senaste nätterna och legat i mitt eget blod, blöder igenom fler gånger om dagen, vart uppe i en gå-stol två gånger men orkar inte stegmarkera än, kör nu lugnt killar.
ja ta det lugnt
Jahapp. Kl.15.00 gar racerbilen och racerslapet. Sista chansen att hanga pa te kalkbrottet.
/Lasse
Nån som vet hur man sak få bort detta? Försökt med Jif, Yes, nån industribortagning mm. Inget får bort det, är förmodligen olja från stötdämparen.
Petter du prata väl om hur man ev kund få bort det, eller om nån anna vet
om det är som jag tror så går det att fixa, men det är inte lätt och helst ska man ha rätt så udda grejor för att fixa.
Gällande glasen, slipa och polera i en jäkla massa steg, 1000-3000, på slutet polera med en bra maskin och olika polertrissor och olika polervätskor.
jävligt omständigt och inget jag kan göra i verkstan.
Jag fixade ett instrumenthus med sprucket glas genom att byta glas, inte heller det lätt men mer görbart om du känner en bra fräsare.
Då spänner man upp huset, centererar, delningsskiva etc och fräser ur glaset, fräser ut ett lika stort och limmar i.
Vi kan ju försöka slipa och polera men går det inte så blir det knappt bättre, men det tror jag.
Fast jag är inte så behjälplig på ett tag som du vet, hem på måndag tydligen fast då gäller träning i 5 veckor till, sen börja lägga lite tyngd på benet.
Uppe på kryckor nu och stegmarkerar, går fort framåt och jag sliter med träningen, ont som fan men det är ju enda vägen ur detta.
Damn, du kämpar Bra de! Skvättet på svarta plasten är skit samma, kan maskera glaset å sen spraya plasten svart. Men glaset kan ja skrapa bort skiten men då blir det repor så ja tror på det du beskrev, att slipa kanske?
om det är som jag tror så går det att fixa, men det är inte lätt och helst ska man ha rätt så udda grejor för att fixa.
Gällande glasen, slipa och polera i en jäkla massa steg, 1000-3000, på slutet polera med en bra maskin och olika polertrissor och olika polervätskor.
jävligt omständigt och inget jag kan göra i verkstan.
Jag fixade ett instrumenthus med sprucket glas genom att byta glas, inte heller det lätt men mer görbart om du känner en bra fräsare.
Då spänner man upp huset, centererar, delningsskiva etc och fräser ur glaset, fräser ut ett lika stort och limmar i.
Vi kan ju försöka slipa och polera men går det inte så blir det knappt bättre, men det tror jag.
Fast jag är inte så behjälplig på ett tag som du vet, hem på måndag tydligen fast då gäller träning i 5 veckor till, sen börja lägga lite tyngd på benet.
Uppe på kryckor nu och stegmarkerar, går fort framåt och jag sliter med träningen, ont som fan men det är ju enda vägen ur detta.
Jag har en pasta för borttagning av repor här hemm. En Turtle Wax grej, det finns flera olika från Turtle Wax men denna är den bästa jag provat hittills. Jag har använt den på repiga visir med mycket gott resultat.
Vill du så kan vi prova på en liten yta, bara att hojta till!
Det är bra, kämpa på & håll ut Petter!!
ja ta det lugnt
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM