Samåkning Skövde

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
ja coolt, en polare i GBG har pratat om detta länge men inte hitta info förnns idag, han tycker jag ska starta upp märket igen, hehe

du imorrn blir det sent i leran, kom om du har tid.

Givet! Starta upp en småskalig tillverkning av fin-fina banhojar med det namnet! :)

I morgon kan det nog passa bra med ett besök, jag ska göra ett försök till att ta mig ut! :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Givet! Starta upp en småskalig tillverkning av fin-fina banhojar med det namnet! :)

I morgon kan det nog passa bra med ett besök, jag ska göra ett försök till att ta mig ut! :)

Gillar dock inte namnet alls, urfjantigt.

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Morgan, är detta en -09 -10?
visst lacken är utlänsk men stämmer kåpan helt?

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=309027&d=1273098939

Det är en Amerikansk -09:a. Kan även vara eftermarknadskåpor för den färgsättningen hade även R1 -08:a i USA.

Btw, glömde fullständigt av att komma förbi idag:D
Ska du mecka i helgen, det ska ju mest regna så då kanske garaget blir välbesökt?

Gillar dock inte namnet alls, urfjantigt.

Vad då, det är ju übertufft!:hihi

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Det är en Amerikansk -09:a. Kan även vara eftermarknadskåpor för den färgsättningen hade även R1 -08:a i USA.

Btw, glömde fullständigt av att komma förbi idag:D
Ska du mecka i helgen, det ska ju mest regna så då kanske garaget blir välbesökt?

Vad då, det är ju übertufft!:hihi

va visst från kina, tänkte om det va orginal fast annat, lixom.
jag siktar på att göra klart på söndag, fram till dess är jag där mest hela tiden.

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Gixxer 1000
Skaffat ny hoj.:tummenupp
Det blev en Gixxer 1000 efter 5 säsonger med R1.

Ser fram emot helgkörningar framöver.
Ska bara besiktiga på fredag sen är det bara att köra

Last edited:

Elgasen

Antal krasch: 0st
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
K1300R -09, EXC 350 Racing -05
Jag funderar på att plocka ut min gamla skorv nästa helg om det blir hyfsat väder.

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Gixxer 1000

Tack:)

Någon som varit på motogp Sashsenring? Är det lätt att få tag på biljetter på plats, likt Assen, eller gör man bäst i att förboka?

Var nere -08 vi köpte biljetter innan. Det gick köpa på plats också men vad vi kunde se var dom ganska mycket dyrare.

Rekommenderar Brno framför Sachsenring. Var på Brno ifjol och det är en mycket bättre anläggning med bättre naturläktare och fler ställen att kolla på. Om man knallar en bit kan man komma riktigt nära banan.
Det är inte speciellt mycket längre att åka.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Tack:)

Var nere -08 vi köpte biljetter innan. Det gick köpa på plats också men vad vi kunde se var dom ganska mycket dyrare.

Rekommenderar Brno framför Sachsenring. Var på Brno ifjol och det är en mycket bättre anläggning med bättre naturläktare och fler ställen att kolla på. Om man knallar en bit kan man komma riktigt nära banan.
Det är inte speciellt mycket längre att åka.

Tackar:)

Tyvärr går racet i Brno när jag/vi inte har semester annars hade det klart varit ett alternativ :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag va där två gånger 2008, IDM och MotoGP, både gångerna som mek så biljetter har jag aldrig behövt köpa, fick en uppfattning om att man nog ser hyffsat som publik men sett bättre ställen.
Fest är det dock så det räcker, vill man besöka ett grisigt GP så är Sachenring ett bra val.
Vy från festkullen och en bild från toppen av den på lördagsnatten.

Bifogat

• supa.jpg
    supa.jpg
    52.7 KB · Visningar: 42
  • vy.jpg
    vy.jpg
    95.3 KB · Visningar: 43
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
:):)
Besiktning och 18 mil idag, Morgan, jag testade "nya" vägen från Tibro till hjovägen, helt ok och bitvis fantastisk, ingelsby är bra och ja, inte mkt grus alls.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
22-23 maj är det back sm i Tidaholm, kan kanske va lite fränt att glo på,
nån som vart på det? det går på grus va?

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Nu blev man nog gammal....

Nu är det nog dags att inse..
Man blir inte yngre..

fyllde 32 förra veckan och va ute en liten runda igår..
för första gången så retade jag mig på det höga ljudet...
tycker de låter mer än innan på nått vänster..
så ikväll satte ja på db-killers..

Va hände igentligen... :confused: :va

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Nu är det nog dags att inse..
Man blir inte yngre..

fyllde 32 förra veckan och va ute en liten runda igår..
för första gången så retade jag mig på det höga ljudet...
tycker de låter mer än innan på nått vänster..
så ikväll satte ja på db-killers..

Va hände igentligen... :confused: :va

Grattis i efterskott :banana
Det är effekten av att hörseln börjar gå ner så det är svårare att höra annat genom vrålet.
Snart så kommer du börja köra bil med näsan i ratten, förvånat skaka på huvudet så fort någon rusar sin motor över 3000 varv och ständigt hålla mittlinjen centrerad på huven för att det känns säkrare.
:krama

Btw: jag kör ju med orginalsystem :rolleyes::rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...