Slappa
Rage closed inside!
Helt okej ljud
Dämparen är riktigt snygg!
Dämparen är riktigt snygg!
nu är hojen startad =) .. ho hoppa igång direcKt [YOUTUBE-ID]AmoeowtW1Xo[/YOUTUBE-ID]
va va de som hade läckt ut på golvet? =)
såg att du hade ringt idag.. har grejjat i trädgården.. va hade min herre på hjärtat? =)
nu är hojen startad =) .. ho hoppa igång direcKt [YOUTUBE-ID]AmoeowtW1Xo[/YOUTUBE-ID]
Jag visste att det var en dålig idé att logga in här för första gången på ett år! Sätt ihop helvetet och kom förbi en dag så jag får bjuda på kaffe och kolla in hojen. Är sugen som vanligt men just nu renoverar vi kök så...
Läs & lär KTM-nissar, läs & lär!
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4726157&postcount=9090
Sopa! Du kunde ju inte ens få till länken rätt!
Men som en smart Yamaha-ägare så hittade jag felet snabbt & kunde komma in på sidan du ämnade att länka till!
Fy jefla va lätt det är att skruva Yamaha jämfört med förra hojen SuperDuke R. Det går inte ens att jämföra! Spec. nu när man har skityamahahoj och inte behöver va så pedantiskt rädd om allt heller. Från att jag kom ner i garaget till att hojen stod på mekbänken igen tog det nästan precis 20min.. Vad hände? Byte av bromsbelägg. Väldigt bekvämt med något så lättmekat må jag säga :imponerad
ibland får man fan bryt köpt nytt batteri till r1an andra batteriet nu ja fått hem som läcker innan det ens är monterat å söndag är det banåkning känns som de börjar bli lite svettigt nu å få tag på ett nytt batteri
ibland får man fan bryt köpt nytt batteri till r1an andra batteriet nu ja fått hem som läcker innan det ens är monterat å söndag är det banåkning känns som de börjar bli lite svettigt nu å få tag på ett nytt batteri
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|