Samåkning Skövde

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
va va de som hade läckt ut på golvet? =)
såg att du hade ringt idag.. har grejjat i trädgården.. va hade min herre på hjärtat? =)

när jag lossade pluggen i ramröret så glömde jag initialt att ha oljeuppsamlaren under =(.

ringde mest för att ge en liveperformance :yoparty

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
nu är hojen startad =) .. ho hoppa igång direcKt [YOUTUBE-ID]AmoeowtW1Xo[/YOUTUBE-ID]

Jag visste att det var en dålig idé att logga in här för första gången på ett år! Sätt ihop helvetet och kom förbi en dag så jag får bjuda på kaffe och kolla in hojen. Är sugen som vanligt men just nu renoverar vi kök så... :gnissla

Last edited:

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Jag visste att det var en dålig idé att logga in här för första gången på ett år! Sätt ihop helvetet och kom förbi en dag så jag får bjuda på kaffe och kolla in hojen. Är sugen som vanligt men just nu renoverar vi kök så... :gnissla

jag kommer =).. finns det kaffe så är jag inte nödbädd. får ju kolla vad du har gjort med kåken också..

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Sopa! Du kunde ju inte ens få till länken rätt!:mad:
Men som en smart Yamaha-ägare så hittade jag felet snabbt & kunde komma in på sidan du ämnade att länka till!:arsele :)

det är lite som i verkligheten ,

ni yammaägare måste hitta rätt väg. vi ktmägare kan fläska på även om det dyker upp en grusväg :arsele:D

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Fy jefla va lätt det är att skruva Yamaha jämfört med förra hojen SuperDuke R. Det går inte ens att jämföra! Spec. nu när man har skityamahahoj och inte behöver va så pedantiskt rädd om allt heller. Från att jag kom ner i garaget till att hojen stod på mekbänken igen tog det nästan precis 20min.. Vad hände? Byte av bromsbelägg. Väldigt bekvämt med något så lättmekat må jag säga :imponerad

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Fy jefla va lätt det är att skruva Yamaha jämfört med förra hojen SuperDuke R. Det går inte ens att jämföra! Spec. nu när man har skityamahahoj och inte behöver va så pedantiskt rädd om allt heller. Från att jag kom ner i garaget till att hojen stod på mekbänken igen tog det nästan precis 20min.. Vad hände? Byte av bromsbelägg. Väldigt bekvämt med något så lättmekat må jag säga :imponerad

App app app!:mattias
Inte fulquota ett inlägg, det är lägre än Glocalnet!:)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
4walkbymini.jpg

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV

Jag såg lite bilder på den från andra vinklar.
Den kommer nog bli skitsnygg när den är lackad och klar sen. Sen att allt är en modul är ju inte fy skam heller.
Peter lär nog uppskatta den väldigt mycket. :tummenupp

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Om det finns någon som söker garageplats i Skara så har jag plats för några hojar till. Antingen bara under säsongen eller året runt.

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
nu är hojen startad =) .. ho hoppa igång direcKt [YOUTUBE-ID]AmoeowtW1Xo[/YOUTUBE-ID]

Nu har du 4 st videor på denna sida som du kan starta alla samtidigt. Då får du se hur det låter med ett helt startfält med KTM'are av din typ.:tummenupp :tungan

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
ibland får man fan bryt köpt nytt batteri till r1an andra batteriet nu ja fått hem som läcker innan det ens är monterat å söndag är det banåkning känns som de börjar bli lite svettigt nu å få tag på ett nytt batteri

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
ibland får man fan bryt köpt nytt batteri till r1an andra batteriet nu ja fått hem som läcker innan det ens är monterat å söndag är det banåkning känns som de börjar bli lite svettigt nu å få tag på ett nytt batteri

Läcker?? Du köper väl inte syra-batteri till R1:an? De måste ju placeras stående.

Du ska ha ett gel-batteri!

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

köp ett på biltema, om det nu inte är ju det du gjort, mitt är inne på tredje året nu och är fullt friskt, mkt nöjd.

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
väring hade batteri hemma så nu e de löst
dom andra batteriena skulle vara till r1 enligt tabellerna ja vet nåt va konstigt me skiten de va exide batteri men som sagt vi följde tabellerna å sånt skulle de va alla beteckingar å allt stämde men skitsamma bekymmret e löst nu

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024