Samåkning Skövde

strizze

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
CBR 1000RR -08
Någon som är sugen på Anderstorp 23e april? Om bara vädret verkar bli ok så bokar nog jag och en till i början på nästa vecka..!

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Någon som är sugen på Anderstorp 23e april? Om bara vädret verkar bli ok så bokar nog jag och en till i början på nästa vecka..!

Det hade varit grymt skoj.
Jag ska gräva lite i soffan o se om där ligger några mynt :)
Några av Lidköpingskillarna var nog sugna med.
/Per

Sjyst hoj btw

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Det hade varit grymt skoj.
Jag ska gräva lite i soffan o se om där ligger några mynt :)
Några av Lidköpingskillarna var nog sugna med.
/Per

Sjyst hoj btw

ja försökte ringa dig en massa gånger idag men fick bara "abbonenten du söker kan inte nås för tillfället"...
körde Rånna-> lerdala vägen ut till skärv.. kom ut på skaravägen hemmåt då de börjar låta som f*n..
stannade och såg att kröken till den bakre cylindern hade skakat ut en bit.. jisses va de lät.. :yoparty

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
ja försökte ringa dig en massa gånger idag men fick bara "abbonenten du söker kan inte nås för tillfället"...
körde Rånna-> lerdala vägen ut till skärv.. kom ut på skaravägen hemmåt då de börjar låta som f*n..
stannade och såg att kröken till den bakre cylindern hade skakat ut en bit.. jisses va de lät.. :yoparty

Sorry, var visst personalmöte efter arbetstid igår så jag kom inte hem förrens kvart i sex, annars hade jag hakat på en runda.

Gott med lite volym i grejerna, din hörs ju knappt annars :glömdet

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Sorry, var visst personalmöte efter arbetstid igår så jag kom inte hem förrens kvart i sex, annars hade jag hakat på en runda.

Gott med lite volym i grejerna, din hörs ju knappt annars :glömdet

Haha.. nja.. mer db behöver ja inte.. får skruva ihop de ikväll.. loctite och momentnyckel är KTM ägarens bästa vän

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Haha.. nja.. mer db behöver ja inte.. får skruva ihop de ikväll.. loctite och momentnyckel är KTM ägarens bästa vän
Ikväll kan jag inte men jag funderar på o ta hojen till jobbet på fredag, slutar vid 2 om du är sugen på o ta en sväng.

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Ikväll kan jag inte men jag funderar på o ta hojen till jobbet på fredag, slutar vid 2 om du är sugen på o ta en sväng.

inte omöjligt alls.. ska se om ja kan komma från jobbet tidigare och om jag enligt 4H stadgar får ta ut en "samanträdeskväll utanför köket"

Haha nej då får man ha med sig en liten oljeflaska. Hade alltid en 50 cl petflaska med reservolja med till mina ;) ;)

Haha.
på han bara!

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
En goer SV
Jag säger då det...hade du kört Yamaha så hade du aldrig behövt Loctite! ;)

Ett par frågor Morgan.....

Senario 1:
Om Yamaha skulle sälja en hoj som ser ut som en KTM. (Typ super Duke). Skulle du då se på den som en potensiel hoj?

Senario 2:
Om KTM skulle bygga cyklar åt Yamaha (Motarder), Skulle du du se det som en riktig Yamaha eller som ett svart får?

Anlednigen til mina frågor är att jag har mina teser om ditt yamaha beroende eller hur man ska uttrycka det.
Minns gången då vi åkte över Hökensås och du körde en lånad Ducati. Du var lite irriterad då minns jag. :D...Undrar inte om det var samma resa som Lina lade cykeln på?

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Jaha, gott folk. Torsdagen den 27/5 vid lunchtiden lamnar racingekipaget Skovdetrakten med destination Gotland. Aterresa mandagen den 31/5 med beraknad hemkomst mittinatta. Boende finnes i mindre talt vid bankanten. Plats finnes pa slapvagn for hoj, och i bilen for sjalva racerforaren himself.

Platser till korningen pa GR saljs flitigt har pa SH,bara att fixa en om ni ar sugna pa grillning, bira och bankorning.

MVH/Lasse

Dr madNESS

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
R1 -06 KR, Honda Excellent S GCV -10
Jaha, gott folk. Torsdagen den 27/5 vid lunchtiden lamnar racingekipaget Skovdetrakten med destination Gotland. Aterresa mandagen den 31/5 med beraknad hemkomst mittinatta. Boende finnes i mindre talt vid bankanten. Plats finnes pa slapvagn for hoj, och i bilen for sjalva racerforaren himself.

Platser till korningen pa GR saljs flitigt har pa SH,bara att fixa en om ni ar sugna pa grillning, bira och bankorning.

MVH/Lasse

Man blir så sugen men jag säger som jag brukar :rolleyes:... nästa år ska jag med! då ska det grillas både däck och slaktrester.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900

Senario 1:
Om Yamaha skulle sälja en hoj som ser ut som en KTM. (Typ super Duke). Skulle du då se på den som en potensiel hoj?

Senario 2:
Om KTM skulle bygga cyklar åt Yamaha (Motarder), Skulle du du se det som en riktig Yamaha eller som ett svart får?

Anlednigen til mina frågor är att jag har mina teser om ditt yamaha beroende eller hur man ska uttrycka det.
Minns gången då vi åkte över Hökensås och du körde en lånad Ducati. Du var lite irriterad då minns jag. :D...Undrar inte om det var samma resa som Lina lade cykeln på?

app app app. nu ska vi inte svära i kyrkan här , Att ktm skulle sjunka så lågt som att börja tillverka oljedrickande och växellådsrasande motorer finns inte på kartan ,

Yamaha kan inte rita något så vackert som en ktm (titta bara på nya R1:an med sin snedvridna syn) :D

/Markus
Ordförande i loctitens vänner :tungan

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Haha nej då får man ha med sig en liten oljeflaska. Hade alltid en 50 cl petflaska med reservolja med till mina ;) ;)

Jo, men ny olja kontinuerligt är ju bara bra, då slipper man ju byta olja & behöver bara fylla på. Helt klart smidigt! :D

Senario 1:

Senario 2:

Scenario 1:
Nej. Även om Super Duken är otroligt rolig att köra.

Scenario 2:
Ett svart får utan dess like. Ungefär lika fel som att Volvo nu tillhör Geely.:huvet

Ducati kommenterar jag inte ens.:kulspruta :)

Last edited:

strizze

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
CBR 1000RR -08
Någon som känner sig intresserad av en lördagstur med start vid 10-tiden i morgon bitti eller så?

PJannesson

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yz 450
Någon som känner sig intresserad av en lördagstur med start vid 10-tiden i morgon bitti eller så?
Jag hade gärna hakat på men jag jobbar imon :(
Beträffande anderstorp står jag nog över denna gången, jag måste få lite körvana på hojen innan jag plockar ut den på bana. Vart ju ett tag sedan man åkte sporthoj. Men hojta gärna till angående körningar.

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
ahapp.. va ute en tur igår och svänga mot skövde vid skärv.. då händer det nått som inte får hända....

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA säger de..
stannar och tittar.. kollar som f*n vart de kan komma ifrån.. hittar inget som sitter löst eller nånting..
va ute i garaget nu och kollade med ficklampa..
ser att det har gått en bit ur grenröret... inte stenskott.. sitter HELT fel för det..
så imorn blir de inte nån tur.. måste skaka ur varenda sparbössa ja har å fixa nytt grenrör..
KEWKEN som man kan säga..

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
ahapp.. va ute en tur igår och svänga mot skövde vid skärv.. då händer det nått som inte får hända....

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA säger de..
stannar och tittar.. kollar som f*n vart de kan komma ifrån.. hittar inget som sitter löst eller nånting..
va ute i garaget nu och kollade med ficklampa..
ser att det har gått en bit ur grenröret... inte stenskott.. sitter HELT fel för det..
så imorn blir de inte nån tur.. måste skaka ur varenda sparbössa ja har å fixa nytt grenrör..
KEWKEN som man kan säga..
men du har väl kvar av alla fn pengar så det blir väl inget problem, kasst med alla kostningar:mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024