Någon som är sugen på Anderstorp 23e april? Om bara vädret verkar bli ok så bokar nog jag och en till i början på nästa vecka..!
Det hade varit grymt skoj.
Jag ska gräva lite i soffan o se om där ligger några mynt
Några av Lidköpingskillarna var nog sugna med.
/Per
Sjyst hoj btw
ja försökte ringa dig en massa gånger idag men fick bara "abbonenten du söker kan inte nås för tillfället"...
körde Rånna-> lerdala vägen ut till skärv.. kom ut på skaravägen hemmåt då de börjar låta som f*n..
stannade och såg att kröken till den bakre cylindern hade skakat ut en bit.. jisses va de lät..
Sorry, var visst personalmöte efter arbetstid igår så jag kom inte hem förrens kvart i sex, annars hade jag hakat på en runda.
Gott med lite volym i grejerna, din hörs ju knappt annars
Ikväll kan jag inte men jag funderar på o ta hojen till jobbet på fredag, slutar vid 2 om du är sugen på o ta en sväng.Haha.. nja.. mer db behöver ja inte.. får skruva ihop de ikväll.. loctite och momentnyckel är KTM ägarens bästa vän
loctite och momentnyckel är KTM ägarens bästa vän
Haha nej då får man ha med sig en liten oljeflaska. Hade alltid en 50 cl petflaska med reservolja med till minaJag säger då det...hade du kört Yamaha så hade du aldrig behövt Loctite!
Ikväll kan jag inte men jag funderar på o ta hojen till jobbet på fredag, slutar vid 2 om du är sugen på o ta en sväng.
Haha nej då får man ha med sig en liten oljeflaska. Hade alltid en 50 cl petflaska med reservolja med till mina
Det hade varit grymt skoj.
Jag ska gräva lite i soffan o se om där ligger några mynt
Några av Lidköpingskillarna var nog sugna med.
/Per
Sjyst hoj btw
Jag säger då det...hade du kört Yamaha så hade du aldrig behövt Loctite!
Jaha, gott folk. Torsdagen den 27/5 vid lunchtiden lamnar racingekipaget Skovdetrakten med destination Gotland. Aterresa mandagen den 31/5 med beraknad hemkomst mittinatta. Boende finnes i mindre talt vid bankanten. Plats finnes pa slapvagn for hoj, och i bilen for sjalva racerforaren himself.
Platser till korningen pa GR saljs flitigt har pa SH,bara att fixa en om ni ar sugna pa grillning, bira och bankorning.
MVH/Lasse
Ett par frågor Morgan.....
Senario 1:
Om Yamaha skulle sälja en hoj som ser ut som en KTM. (Typ super Duke). Skulle du då se på den som en potensiel hoj?
Senario 2:
Om KTM skulle bygga cyklar åt Yamaha (Motarder), Skulle du du se det som en riktig Yamaha eller som ett svart får?
Anlednigen til mina frågor är att jag har mina teser om ditt yamaha beroende eller hur man ska uttrycka det.
Minns gången då vi åkte över Hökensås och du körde en lånad Ducati. Du var lite irriterad då minns jag. ...Undrar inte om det var samma resa som Lina lade cykeln på?
(titta bara på nya R1:an med sin snedvridna syn)
Haha nej då får man ha med sig en liten oljeflaska. Hade alltid en 50 cl petflaska med reservolja med till mina
Ett par frågor Morgan.....
Senario 1:
Om Yamaha skulle sälja en hoj som ser ut som en KTM. (Typ super Duke). Skulle du då se på den som en potensiel hoj?
Senario 2:
Om KTM skulle bygga cyklar åt Yamaha (Motarder), Skulle du du se det som en riktig Yamaha eller som ett svart får?
Anlednigen til mina frågor är att jag har mina teser om ditt yamaha beroende eller hur man ska uttrycka det.
Minns gången då vi åkte över Hökensås och du körde en lånad Ducati. Du var lite irriterad då minns jag. ...Undrar inte om det var samma resa som Lina lade cykeln på?
Jag hade gärna hakat på men jag jobbar imonNågon som känner sig intresserad av en lördagstur med start vid 10-tiden i morgon bitti eller så?
men du har väl kvar av alla fn pengar så det blir väl inget problem, kasst med alla kostningarahapp.. va ute en tur igår och svänga mot skövde vid skärv.. då händer det nått som inte får hända....
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA säger de..
stannar och tittar.. kollar som f*n vart de kan komma ifrån.. hittar inget som sitter löst eller nånting..
va ute i garaget nu och kollade med ficklampa..
ser att det har gått en bit ur grenröret... inte stenskott.. sitter HELT fel för det..
så imorn blir de inte nån tur.. måste skaka ur varenda sparbössa ja har å fixa nytt grenrör..
KEWKEN som man kan säga..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |