1. Hawk
2. Per
3.mORGAN
4.
.....
*mutter mutter*
Vem är det som har sidan med tryckgrejjorna??
hitta en väska som känns som ett måste.. tyvärrrrrr stog den KTM fegisCC R på den och ett ACRA tryck..
den vill ja ha men med bara KTM eller KTM Superduke Tryck!
ja orkar inte vänta.. ja ringer dig..
Molgan gillar ktm egentligen, han vill inte erkänna de bara, därför han håller sig till den kvinnliga yamahan (nej jag har aldrig ägt yamaha)dock så borde morgan tjacka munktröja därifrån tror jag =)
Molgan gillar ktm egentligen, han vill inte erkänna de bara, därför han håller sig till den kvinnliga yamahan (nej jag har aldrig ägt yamaha)
Men vad faan....KTM är nybörjargrejer, så är det bara.
Men vad faan....KTM är nybörjargrejer, så är det bara.
Yamaha är för konnesörer som mig. Jag har låga krav, jag nöjer mig bara med det bästa.
Jag kommer ihåg när vi hade en åkning runt i länet en gång. Då hade vi en KTM med oss. Det som hände var att när vi nästan hade kommit till Läckö slott så lade KTM'en av. Det var tydligen glappkontakt i någonstans i det totala ormbo av kablar som var bakom tändningsnyckeln. Såg ut som om de hade tänkt "Här har vi lite kabel över, vad gör vi med den? Jo vi stoppar in den här bakom"
ktm:s tyysen kubikare rullar iaf även på våren
yama:s mindre motormodeller verkar vara det som körs på våren. =)
Jag kommer ihåg när vi hade en åkning runt i länet en gång. Då hade vi en KTM med oss. Det som hände var att när vi nästan hade kommit till Läckö slott så lade KTM'en av. Det var tydligen glappkontakt i någonstans i det totala ormbo av kablar som var bakom tändningsnyckeln. Såg ut som om de hade tänkt "Här har vi lite kabel över, vad gör vi med den? Jo vi stoppar in den här bakom"
having fun on a yamaha is like playing golf with a hockeyclub while sitting in a wheelchair. It's possible but still retarded
haha.
Vart har yahama lagt alla sina kablar då? =)
Ja då blir vi några iaf..
Avfärd från Statiol Ryd 10.30?
Gott, ses där
1. Hawk
2. Per
3. mORGAN
4. Dreas (Jag, omvädret är fint)
5. vongen
Ja då blir vi några iaf..
Avfärd från Statiol Ryd 10.30?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |