Samåkning Skövde

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
ahapp.. va ute en tur igår och svänga mot skövde vid skärv.. då händer det nått som inte får hända....

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA säger de..
stannar och tittar.. kollar som f*n vart de kan komma ifrån.. hittar inget som sitter löst eller nånting..
va ute i garaget nu och kollade med ficklampa..
ser att det har gått en bit ur grenröret... inte stenskott.. sitter HELT fel för det..
så imorn blir de inte nån tur.. måste skaka ur varenda sparbössa ja har å fixa nytt grenrör..
KEWKEN som man kan säga..

låt kunnig person svetsa dit en plåt som är korrekt utformad, ska inte behöva kosta mkt.
jag slussade Markus till denna person idag med avgassystemssvetsning, ska vi kolla med honom?

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Vad skådar jag i dagens SLA? Är det inte självaste heimdal som gått & blivit farsa!?

Stort Grattis! :)

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
låt kunnig person svetsa dit en plåt som är korrekt utformad, ska inte behöva kosta mkt.
jag slussade Markus till denna person idag med avgassystemssvetsning, ska vi kolla med honom?

tackar så mycket.
Jag har på rekordfart skruvat isär bakdelen nu ikväll och skickat med skiten till kunnig person ;)
skulle de skita sig så hojjtar ja till.

Vad skådar jag i dagens SLA? Är det inte självaste heimdal som gått & blivit farsa!?

gratulerar!

mORGAN: ska du till lidköping på söndag?
hojja dit kanske?

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Hawk skrev:
tackar så mycket.
Jag har på rekordfart skruvat isär bakdelen nu ikväll och skickat med skiten till kunnig person ;)
skulle de skita sig så hojjtar ja till.

gratulerar!

mORGAN: ska du till lidköping på söndag?
hojja dit kanske?

Vad händer i Lidköping? Är det MC-Konsults öppna hus du tänker på så har jag inga planer på att åka dit.

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
har ju vart uppe här förut men ack så skoj, så här vore kul att få hålla på ute på banan
[YOUTUBE-ID]iVExD-Fz688[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tänkte låta damen åka med lite mer i år, men ett par grejor saknas.
Damstövlar i storlek 37 sökes, leta i gömmorna nu.

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
någon som ska åka till trollhättan på söndag e sugen på å åka lite nu ?

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
vet inte va de e i lidköping trollhättan så e de la bikedagarna eller va de heter

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Har planerat en smålandstur i helgen (på hoj om det inte snöar!!!)
Vad händer i Lidköping på söndag?

till lidköping i helgen skall man åka om man har lust att sparka omkull kromslädar, jag hoppas iallfall att detta var anledningen till att dick ville dit =) om inte så var fallet så är jag på allvar orolig för pajken,.

på tal om inte ett skit, vecka 21 så åker jag och besudlar finland lite med min feta lekamen. tänkte höra om det är någon som sitter på ett par fina däckbrännare som man kunde få långa i 4 dagar, gärna ställbara, eller är det någon som har koll på arbetstemo i sportec M3 ?

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Sugen som tusan på Bike tagarna och så är det välMC Live? Dock har ja åkt på en jävla halsont och lite hosta efter Aten resan så vettifan om ja pallar. Mkt kröka ;)

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 me lite godis
vilket skitväder måste ju få ut r1an i helgen å bränna av lite på de nya framdäcket innan banåkningen
eller törs man åka upp på banåkning me nytt framdäck ?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
vilket skitväder måste ju få ut r1an i helgen å bränna av lite på de nya framdäcket innan banåkningen
eller törs man åka upp på banåkning me nytt framdäck ?

svar ja, ta det lite lugnt det första passet bara, ungefär som att ta det lugnt de första varven, vilket du ska ändå för att värma däck bromsar och kropp.

strizze

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
CBR 1000RR -08
Blir det någon samåkning till trollhättan imorgon? Jag kommer åka hoj dit iaf om det är nån som är åksugen=)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024