Tjenare!! vill bara kolla om det är några som ska till mantorp i helgen o gasa lite?? vi är ett gött gäng från lich o skara som ska dit!!
Låter sköj, vet inte om det är någon som har det planerat, men jag ska inte dit iallafall.
Jag tycker det är löjligt att köra bana o är inte alls sugen på det
ingen som har en svänghjulsavdragare till r1a har ingen laddning i min r1a
är nog laddregulatorn mätte fel när ja grejade me skiten igår kan ju ställa om voltmetern från likström till växelström va nog nån som hade bråttom igår
Min framfälg skulle behövas lagas, e lite sne. Nån som vet vart man kan göra detta för en billig penning?? Eller har nån en fälg till en gixxer 750 k8 och frammåt liggandes ??
Jannesson: Din framfälg passa fan inte Tack ändå!
Min framfälg skulle behövas lagas, e lite sne. Nån som vet vart man kan göra detta för en billig penning?? Eller har nån en fälg till en gixxer 750 k8 och frammåt liggandes ??
Jannesson: Din framfälg passa fan inte Tack ändå!
Tog korsbergavägen ut med sambon i söndags o en liten runda i Hjo.
Gött
Stämmer säkert, där nere håller vi tillTror jag mötte er gåendes på skaraborgsgatan i höjd med benidorm. Såg riktigt gött ut, många hojar ute i Söndags verkade det som..
Stämmer säkert, där nere håller vi till
Hur går det med R1:an? Hörde att du skaffat tillfällig garageplats i det lyxigaste industrihotellet i Skaraborg
Jag ska eventuellt ut dit en runda ikväll.
Jag hyr en plats mitt i så jag har ingen egen port men ingång ungefär mitt på byggnaden måste bli på östra sidan.Började så smått idag, får förträfflig hjälp av han som hyr garaget, så det ska säkert lösa sig. Hållar du till på västra eller östra sidan av järnvägen?
Kolla längst ner på den här sidan, lite coolt:
http://www.bjorns-story.se/private/Rottneros MCcollectionhtm/Rottneros MC.htm
Coolt! Skövde som gammal MC-tillverkarstad!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|