Behöver hjälp.
Är det någon som har eller känner någon som har ett lågfartsmunstycke större än orginal till en Ktm 660.
Måste ha tag i ett tills imon!!!
/Per
Nope, men när vill du ha din framfälg?
Behöver hjälp.
Är det någon som har eller känner någon som har ett lågfartsmunstycke större än orginal till en Ktm 660.
Måste ha tag i ett tills imon!!!
/Per
Har nog fått tag på ett munstycke i lidköping.Nope, men när vill du ha din framfälg?
Det lät ju också troligtjag ska nog sluta åka hoj nu. foto är roligare =)
Jahapp. Kl.15.00 gar racerbilen och racerslapet. Sista chansen att hanga pa te kalkbrottet.
/Lasse
Nu ar racerekipaget hemma igen. I ar ingen krasch, och en jakligt kul helg. Jag baxade runt 125an pa stadiga 1.35-tider, och tyckte det sladdade rent forbannat mycket. Sen upptackte jag att det var 1.2 bar i bakdacket (varmt), fyllde pa luft, och sen vart det 1.32.90 som bast. Jag tror att jag har insett hur man aker fort med en liten racer nu; den gillar att bli pinad och att fa sladda en hel del, samt ha extremt mycket tryck pa yttre fotpinnen. Nasta ar ska jag nerat 1.30!
Hojen gick felfritt i 2 dar, sen behagade kabelmattan bli glappig. Som tur var hade jag en i reserv, men fan vad trist att felsoka elfel i depan. Missade 2 pass pa sondag morgon pga det. Kandes orattvist just da, men gott nar hon var fixad igen.
I sommar hoppas jag stalla upp i minst ett riktigt race, enligt uppgift ar farten min helt OK.
/Lasse
fan va kul, det tycker jag verkligen att du ska
tryck på yttre, hm, finns nog nått att göra där, dock ingen spontan lösning.
Vägverket har slängt ut osynligt grus på hela Rånnavägen. Nån sorts lagning antar jag att det ska föreställa.
Utan att sätta upp en enda varningsskylt..
Var grymt nära att slita omkull igår när bakhjulet sladdade hej vilt när jag gasade ut första högerböjen.
Vid hentorp?
Det uppmärksammades även via en insändare i SLA igår.
Vid hentorp?
Det uppmärksammades även via en insändare i SLA igår.
Rånnavägen är på andra sidan stan. Långt från Hentorp. Bakom KSS.
För övrigt har de gjort samma sak på Östermalm och Kavelbrovägen, en massa klistergrus & ingen skylt!
Nej den lilla vägen ner vid KSS mot timmersdal/lerdala vägen.
dags att fixa nytt bakdäck.. mitt är slut..
kollade pilot road 2ct men så finns det A,B och C varianter.. wtf är skildnaden?
står inget på michelins hemsida..
irriterande..
Orust tur och retur igår.. underbart fina småvägar.. Mats Mladin vet vart dom finns! helt suveränt!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|