Samåkning Skövde

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Förutom Solid har jag bara kört ytmodelleringsprogs som Rhino och Alias, så eg kan jag inte säga för eller emot,
men vad jag förstått så är solid skiten, möjligen lite väl omfattande.

hyffsat lätt att fixa till 2d ritningen och få den till 3d med extrusions å grejjor...
e ju dassault systems som gjort skiten.. samma företag som gör catia.
catia är skiten.. men fruktansvärt svårt att lära sig.. vi har de på jobbet för att konstruera gjutformar.. helt sanslöst svårt.
men ja vet hur man sätter upp den licensservern ;)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
*installerar solid works 2010*
är de nått bra? =)
petter å schnedis.. ni har väl kört de en del?

ja har mest suttit med autodesk produkter innan..
inventor, mechanical osv..

Solid är skiten , har kört autodesk men det är bara jobbigt. , har du 2010 på skiva ? Vore gott så kan man byta filer me varann :)

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Andersson

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2009
Hoj
Suzuki GSX-R 600-05
Så ja nu låter inte hojen som en EU-moppe längre :D Tog en stund att få på sliponet men det var värt varenda minut :D. Bakkåpan är bara prov monterad så den sitter lite knepigt på bilden :) :yoparty

Bifogat

• DSC02404.jpg
    DSC02404.jpg
    238.8 KB · Visningar: 34

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
En stilla tanke , boka in den 30:e juli i kalendern , jag fyller 30 och tänkte dynga på mä dunderfest :) så jag förväntar mig minst 10 hojar på garageuppfarten ;)

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
En stilla tanke , boka in den 30:e juli i kalendern , jag fyller 30 och tänkte dynga på mä dunderfest :) så jag förväntar mig minst 10 hojar på garageuppfarten ;)

Hade gärna kommit, men jag är mycket tveksam till att min hoj är körbar så snart... :gnissla

DSC05647.jpg

edit: Kom hit och hjälp mig för faaen!

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Hade gärna kommit, men jag är mycket tveksam till att min hoj är körbar så snart... :gnissla

DSC05647.jpg

edit: Kom hit och hjälp mig för faaen!

Att komma på hoj ä ente ett krav , enda kravet är att ni alla kommer och festar loss som fasen :) hade gärna kommit och hjälpt men det där ser änna jöbbit ut ;p

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Hur har ni tänker er med bandagar i sommar?

Tänkte jag skulle boka in kinnekulle 21-22 juli. Är det någon mer som ska köra då? Vore ju trevligt att ha nån att tjöta med när man inte kör. Tror jag bokar snabb grupp och hoppas att jag inte blivit allt för långsam efter en säsongs uppehåll... :gnissla

Eller ännu bättre. Nån som har tänkt köra på nån annan rolig bana och som har plats över i bilen för en gubbe + hoj. :)

//Linus

Edit: Kinnekulle ring bokad & betald

Last edited:

Muttley

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2006
Hoj
2012 Arctic Cat 550 LTD
Någon som har ett damställ till salu, storlek har ja ingen aning om men 169 lång, tight och stora meloner!

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Hur har ni tänker er med bandagar i sommar?

Tänkte jag skulle boka in kinnekulle 21-22 juli. Är det någon mer som ska köra då? Vore ju trevligt att ha nån att tjöta med när man inte kör. Tror jag bokar snabb grupp och hoppas att jag inte blivit allt för långsam efter en säsongs uppehåll... :gnissla

Eller ännu bättre. Nån som har tänkt köra på nån annan rolig bana och som har plats över i bilen för en gubbe + hoj. :)

//Linus

Edit: Kinnekulle ring bokad & betald
Skall kolla om inte hag skall dit med tarden :)

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom