Samåkning Skövde

Var förbi banan i lördags, såg bara gokarts. Kanske var ngt tidig där. Nu bär det av mot Falkenberg för några varv på banan!

lite tunnt på banan nu mitt semestern, på lördag blir vi några som kör.

Igår vid 19:20 åkte två hojåkare mellan Dala-Kungslena. Förare nr 2 kasta en sten i huvet på en tjej som va ute med hunden och gick längs 70-sträckan. Ref nr på den som kasta slutade på 479. 20 min senare va min sambo med dotter ute och körde ponnyn med vagn. Kunde kanske lika gärna varit dom som råkat illa ut. Chansen är nog liten att denne tas fast men det är polisanmält. Någon som vet av en hoj som slutar just på 479? Hon som blev utsatt för detta vet ej vilken typ av hoj det va.

Vet du något? Tipsa polisen eller skicka ett PM

Last edited:
Ja man måste nog va helt sjuk i huvet om man plockar upp en sten för att sen på måfo välja ut ett offer för att sen kasta den i huvet på en mötande tjej...

Tjena!
Jag är ny på forumet, nyligen tagit körkort så jag letar efter trevligt folk att åka med de sista dagarna under året. Any takers? :D

Hej och hallå. Nu har jag investerat i en sån där actionkamera men eftersom jag är så jävla usel själv på att köra kanske det är någon som vill haka med ut och busa lite. Behöver lite material som jag kan roa mig med att klippa ihop i vinter.

Vidare undrar jag om det är någon som ska till Kinnekulle på Lördag?

Åk ut till motorstadion vid flygplatsen på onsdagar (17-20) eller lördagar (13-17). Där har du action så det räcker och blir över.:tummenupp

MiniGP träningsläger på Skövde MK:s motoranläggning 2-4/5 dvs börjar imorgon. Alla intresserade är välkomna :tummenupp! Möjlighet till provkörning finns (skyddskläder, ryggskydd och integralhjälm ett måste).

tja. jag är ny här på forumet. mer om mig http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?270600-ny-hojjare-i-sk%F6vde&p=6028717#post6028717

jag är o hojköparstadiet men då jag bor i hyresrätt på trängen, så jag husering av hoj lite av ett problem, och jag tänkte att jag skulle vänta mig till er andra åkare i trakten och se om det finns något som kan tänkas vilja dela med sig av lite golv och takyta till att husera mig. något jättestort mekutrymme behöver inte finnas, men det är klart att det gör ingenting om det skulle finnas heller.

jag har möjlighet att hyra garageplats av skövdebostäder för 500:-/ månad, men jag känner att det är lite mycket pengar för att ställa hojen.

så om det är någon som kan toppa det priset, och är villiga att husera mig när de väl blir hoj, så får ni gärna skriva här, så kan vi ta det vidare därifrån sedan.

tack på förhand och må vädergudarna vara med oss i sommar.

Välkommen, tror tyvärr det blir svårt att hitta garage, men vi får hålla öronen öppna.

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick