Samåkning Skövde

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
nån som har åkt något än ligger sjuk men hade ja haft nycklar te cykeln nu så hade ja ändå varit ute å åkt nu bara en kortsväng för å känna på de men ändå
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
2fast4hjo skrev:
Nu när :7peta ni börjar vakna sätter jag ut en lista till ang
Kristinehamn. :3freak

Parad Kristinehamn-Filipstad-Karlstad, Långfredagen.

Samling Preem,Lyrestad kl 08:30!!!


1) 2fast4hjo/2fast4some

O så fyller ni på....... :tummenupp om ni ska med.

Pm:a eve frågor.

:jäs äntligen

Hur lång e rundan på långfredag .. Mil? o så tidigt .. funderar fortfarande.. om jga ska med ..får väl se om jag dyker upp :)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Mr San skrev:
Hur lång e rundan på långfredag .. Mil? o så tidigt .. funderar fortfarande.. om jga ska med ..får väl se om jag dyker upp :)


Har för mig att jag har skrivit detta förut men men:
Man bör vara där tidigt så man inte får stå så långt bak. Själva paraden börjar 1100. Det blir lagom att åka ifrån Lyrestad runt 08:30 (jörgen är alltid sen så det blir säkert runt 09:00 :rolleyes: )Tja vad kan det bli, 30 mil :)

Kom ihåg att vi har "silverpilen" och inte *jag är tjurig o vägrar starta, spring igång mig, svart/lila yaman *. :banana
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
2fast4hjo skrev:
Har för mig att jag har skrivit detta förut men men:
Man bör vara där tidigt så man inte får stå så långt bak. Själva paraden börjar 1100. Det blir lagom att åka ifrån Lyrestad runt 08:30 (jörgen är alltid sen så det blir säkert runt 09:00 :rolleyes: )Tja vad kan det bli, 30 mil :)

Kom ihåg att vi har "silverpilen" och inte *jag är tjurig o vägrar starta, spring igång mig, svart/lila yaman *. :banana


Okey ,, får väl se min framdäck e blank så det e risken för böter för min del .. o så får jag kolla med Ducce David om han ska med .. men hör av mig så fort jag vet mera..:)
 

LiCrO

.....
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Skövde
Hoj
ER6n
Fan vill också köra :mad:
Men cykel står ju fortfarande kvar på onämnd plats efter ett halv år.
Fast det är ju inte deras fel :va lackeraren som borde få en spark i arlset.

JAG VILL HA MIN CYKEL NU SÅ JAG ANTINGEN KAN SÄLJA DEN ELLER KÖRA PÅ DEN!!!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Mr San skrev:
Okey ,, får väl se min framdäck e blank så det e risken för böter för min del .. o så får jag kolla med Ducce David om han ska med .. men hör av mig så fort jag vet mera..:)

Vi kommer att köra i laglig fart då motorcykeln måste köras lungt de första 100 milen så du kan lungt åka med oss. Det tar ungefär 45 min, enligt jörgens beräkningar, från Lyrestad till Kristinehamn. Hade en kompis på besök idag på sin transalp, det gjorde ju inte längtan lättare precis. Han följer eve med.

Hjälp! Jörgen har fått vårkänslor, springer runt o trallar för sig själv o busar som värsta fölungen på grönbete. :1pajas .
 
Last edited:

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Oj Oj oj oj oj .....

Jävlar vilket hoj väder det e här i Töreboda :banana :banana ÄNTLIGEN...... blir nog o åka en sväng idag..
Den enda e att man får ta o akta sig för rullgruset på vägarna.. :tummenupp
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Vaektra skrev:
Kikar in och önskar alla en glad påsk :)


Mmm... det får man inte glömma....att önska Glad Påsk alltså. Så Glad Påsk på dig med??

Hur har du förresten hittat till denna tråd??? Via vänner?

MVH Dreas
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Önskar Er alla en riktigt trevlig påsk! :banana

Just i denna stund tar 2fast4some en premiärtur, så ser ni en silver sv 1000 vars förare bär en SH-tröja "jag har bättre bromsar än dig så håll avstånd bilist *censur* så kan ni hålla honom sällskap. Han lär höras i alla fall=glädjetjut
 

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lite här o lite där
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Glad påsk på er allihoppa :fyllisar Precis varit i Fagersanna hos Börje Boch o hämntat toppen till Kawwan så nu ska hon skruvas ihop i helgen :banana
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Biker78 skrev:
Glad påsk på er allihoppa :fyllisar Precis varit i Fagersanna hos Börje Boch o hämntat toppen till Kawwan så nu ska hon skruvas ihop i helgen :banana


Får jag fråga vad det är för en cykel du håller och skruvar med???? Det verkar ju vara en del att göra.

/Dreas
 

2fast4Some

Atlantes
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Gran Canaria
Hoj
2024 Yamaha MT-09
Premiärtur

Var ute och provade hojen för första gången idag. :)

Trevlig maskin :tummenupp (Går upp på bax på bara gas oavsett varv) :banana

Så nu blir det nya kurser i vår. Tränare =KORN :Bugar
 

Biker78

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
lite här o lite där
Hoj
En svart Kawwa o en svart Sucka
Dreas skrev:
Får jag fråga vad det är för en cykel du håller och skruvar med???? Det verkar ju vara en del att göra.

/Dreas

Saken är den att jag inte har en cyckel o skruva med utan 2 stycken :hihi Kawwan som jag ska plocka ihop i helgen säljs nog nästa vecka, då ska motorn hivas ur suzukin o en 11:a i, sen måste jag ju fixa minst en hoj till så jag har nåt o sysselsätta mig med, å andra sidan ska jag ju bygga fucker av gixxern, har hört nåt om att det är säsong nu :va :lol Dröjer nog innan det blir åka av men det är jag van vid :D
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Biker78 skrev:
Saken är den att jag inte har en cyckel o skruva med utan 2 stycken :hihi Kawwan som jag ska plocka ihop i helgen säljs nog nästa vecka, då ska motorn hivas ur suzukin o en 11:a i, sen måste jag ju fixa minst en hoj till så jag har nåt o sysselsätta mig med, å andra sidan ska jag ju bygga fucker av gixxern, har hört nåt om att det är säsong nu :va :lol Dröjer nog innan det blir åka av men det är jag van vid :D


Tycker du ska åka mer och skruva mindre! Köp något som du slipper skruva med.
 

Dreas

Det kan bli smärtsamt, eller göra ont.
Gick med
13 Jul 2004
Ort
Vasastan
Hoj
En goer SV
Inlägg nummer 1500!!

Ville bara ha denna plats.

Inlägg nummer 1500 på denna tråd!!
 

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Just det jaaa...
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
2fast4Some skrev:
Var ute och provade hojen för första gången idag. :)

Trevlig maskin :tummenupp (Går upp på bax på bara gas oavsett varv) :banana

Så nu blir det nya kurser i vår. Tränare =KORN :Bugar


Tjena där.. trevligt o träffa er i dag .. jo pratade me David ,, blir nog inte nåt i morgon för våran del , men på lördag tänkte vi kanske åka till Elmia i Jönköping .. ev.. :) Kör lungt imorgon o ta det försiktigt ,, *lycka till*... MVH San..
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top