Samåkning Skövde

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
2fast4hjo skrev:
Det är en snabb rackare, för snabb för mig :mad:

Tur att jörgen också har sett den annars hade ni aldrig trott mig.

ring anticimex.. de lär få ett gott skratt :tummenupp


ang loggan till sidan, borde inte nålen ligga på typ 16500rpm lite drygt, ser lite skumt ut när den varvar nått överdjävulskt

gjorde en snabbis: (mitten på nålen behöver rundas till ite.. för jag använder bara paint :) min nål behöver nog göras lite längre åsse )
 

Bifogat

  • LOGGA2.GIF
    LOGGA2.GIF
    54 KB · Visningar: 47
Last edited:

seas

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2005
Ort
Skaraborg
Hoj
Honda NSR250SP-89 Projekt, Honda CBR1000RR -08
2fast4hjo skrev:
Det är inte sant :4skrika Flygan i min dator är tillbaka :huvet :huvet

Går det på garantin :7peta "seas"

Har nu alltså en svart lite större prick som "flyger" förbi ibland, se det oerhört fula "självporträtt" på flygan som jag gjorde i paint.

Både jag o jörgen har sett den tidigare, men trodde att fanskapet var :död vid det här laget.

:3freak Har säkert sin "barnkammare" i min dator där det är varm o skönt, snart blir hela skärmen full av prickar.

Det är som stellan eller om det var magnus som sa
" datorvirusen har utvecklats"

Ser du mer än en prick så är du troligen för :fyllisar

Hahaha... de låter jävligt skumt!! Värsta flugan!! =)
Prova o göra en back up på allt ni il spara... sen formaterar ni om datorn med skivorna ni fick med vi köp...!! Virus = Mjukvaru/Handhavar fel... = Täcks ej av garanti =(
Testa först att koppla till en annan skärm.. så de inte är skärmen
som de är fel på? :3freak
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
ring anticimex.. de lär få ett gott skratt :tummenupp


ang loggan till sidan, borde inte nålen ligga på typ 16500rpm lite drygt, ser lite skumt ut när den varvar nått överdjävulskt

gjorde en snabbis: (mitten på nålen behöver rundas till ite.. för jag använder bara paint :) min nål behöver nog göras lite längre åsse )


Jodå, det kan lätt ändras, men jag tyckte att den övervarvande nålen stämde in bra med tanke på namnet. "Full Throttle".

Vi får väl ha en omröstning, vilket varv ska vi lägga nålen på? :)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
X-up skrev:
Jo..men sa inte 2fastfor hjo att "Skövde" var spikat? Eller hur var det Lena? :va

:banana va roligt jag har uppgraderats från ordningsvakt till boss, :banana

Skämt o sido, det är en del som bor utanför skövde: Skara, Töreboda, Hjo, Tibro, Jönköping o Lyrestad :hihi så det är kanske bäst med Skaraborg.

"S" blir det ju i vilket fall som helst :tummenupp
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Vaektra skrev:
- X-up visst var det du som cruisade i Skara idag? Vinkade :hej förtvivlat men du var nog koncentrerad på vägen för du såg mig inte. Hoppas ni hade en skön tur i vårsolen :banana


Hmm...har cruisat lite idag på morgonen, men då i Skövde & ut till MC-kompaniet då jag skulle serva hojen! Så det var nog inte mig du vinkade till! :tungan

Men jag vinkar tillbaka nu i stället då! :hej
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
heimdal skrev:
har för mig att jag såg din båge i väring .. såg himla fräsch ut.. jag som lägger mer tid på åkning än tvättning har bara en brus/damm/kedjeoljefärgad r6.. eller så e de så enkelt att jag inte orkar tvätta.. får ställa ut den om de regnar imorgon


Är bågen renare nu eller? Det har ju regnat! :tungan

/X-up
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
X-up skrev:
Modifierad ännu en gång enligt tidigare förslag.

/X-up

:Bugar Bådas förslag är supersnygga.


En liten motorcykel som wheilar lite diskret i bakgrunden eller två som gasar ikapp kanske ? Eller blir det för mycket? Bakgrundsfärg?

Ni ser har spelat Need 4 Speed vet att man (när man har klarat tillräckligt långt) kan välja olika varvtavlor, där man har olika figurer i bakgrunden, ngt liknande är det jag tänker på.

Fann inte den bästa bilden......


:blah e grym på detta spel
 
Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
2fast4hjo skrev:
:Bugar Bådas förslag är supersnygga.


En liten motorcykel som wheilar lite diskret i bakgrunden eller två som gasar ikapp kanske ? Eller blir det för mycket? Bakgrundsfärg?

Ni ser har spelat Need 4 Speed vet att man (när man har klarat tillräckligt långt) kan välja olika varvtavlor, där man har olika figurer i bakgrunden, ngt liknande är det jag tänker på.

Fann inte den bästa bilden......


Typ så här?
 

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Måste säga att X-ups sista där var riktigt snygg, bågen i mitt blev tjusig, men tyvärr blev texten rätt svårläslig, skall plottra lite och se om jag kommer på nått vettigt, har dock bara paint på denna datorn tyvärr.

/Pajje
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top