X-up skrev:Rossi frågar jag inte, för han får vi anse vara för känd för det!![]()
X-up skrev:Är bågen renare nu eller? Det har ju regnat!![]()
/X-up
heimdal skrev:jag ägnade 2 timmar åt att gnugga bort massa olja och bromsdamm från fälgar & motorcykel i söndags... dvs jag tvättade den..
å tro på fan att de börjar regna påväg hem![]()
å nu när ja åkt te jobbet ett par dagar så e den skitig igen...!!! kan man inte göra en smörjfri kedja.. då blir alla posörer glada å mina fälgar inte lika prickiga..
fick inbrott i min bil idag förresten.. kul överraskning när man kommer hem på natten å grannen frågar om min ruta vart trasig länge..
-neeej.. de har den inte..
-okej.. men då har nog nån snott din stereo å sånt..
jippie..!
stereo å 2 sexnior borta.. iofs inte värda mycket pengar.. men de e ett par tusen i sjön å fixa bilen iaf... honda e dyr att äga...
kostade mig 1900 spänn i självrisk (35%) när ja fick framrutan krossad av en vandal i november...
idioterna har troligtvis gjort det i eftermiddags.. för hon som pratade med mig, hennes kille som e väktare upptäkte det vid 17-18 tiden idag.. å han borde sett det imorse om den vart trasig :/ fräcka as..
men vemfan snor en stereo som e minst 6år gammal.. tur att punden inte fattade snodde baslåda å steg iaf.. ska plocka ur dem imorgon..
2fast4hjo skrev:Jagpå en förarare som körde en blå sv, trodde det var du "Dreas" i lördags vid rondellen vid brandkåren men det var det nog inte då du inte vinkade tillbaks, hängde på.
![]()
Dreas skrev:Nej det var inte jag. Tror jag.?!? Jag har hjälp tjejen att flytta i helgen så det har inte blivit något åkt i helgen. Men jag åkte lite i måndags.
Taskigt för dig David att lådan har rasat. Men det är ju inte underligt för en Ducce skramlar ju så, så något fel måste det vara på dem alla......![]()
Hoppas i allla fall att det löser sig så smärtfritt som möjligt.
/Dreas
heimdal skrev:jag ägnade 2 timmar åt att gnugga bort massa olja och bromsdamm från fälgar & motorcykel i söndags... dvs jag tvättade den..
å tro på fan att de börjar regna påväg hem![]()
å nu när ja åkt te jobbet ett par dagar så e den skitig igen...!!! kan man inte göra en smörjfri kedja.. då blir alla posörer glada å mina fälgar inte lika prickiga..
fick inbrott i min bil idag förresten.. kul överraskning när man kommer hem på natten å grannen frågar om min ruta vart trasig länge..
-neeej.. de har den inte..
-okej.. men då har nog nån snott din stereo å sånt..
jippie..!
stereo å 2 sexnior borta.. iofs inte värda mycket pengar.. men de e ett par tusen i sjön å fixa bilen iaf... honda e dyr att äga...
kostade mig 1900 spänn i självrisk (35%) när ja fick framrutan krossad av en vandal i november...
idioterna har troligtvis gjort det i eftermiddags.. för hon som pratade med mig, hennes kille som e väktare upptäkte det vid 17-18 tiden idag.. å han borde sett det imorse om den vart trasig :/ fräcka as..
men vemfan snor en stereo som e minst 6år gammal.. tur att punden inte fattade snodde baslåda å steg iaf.. ska plocka ur dem imorgon..
David81 skrev:Jag har iallafall bestämt mig för att behålla min gula fara ..
Jag ska:
*Fixa växellådan (dyrt) inget färdigdatum ännu jörgen.
*Byta bakram (Bp-ram)
*Köpa nya kåpor (bla. bp-cuts)
Sen är det bara att tuta o köra meddär bak..
**San -- får jag åka med dig så länge??**![]()
Nu ska jag dränka mina sorger..![]()
David81 skrev:Nu ska jag dränka mina sorger..![]()
2fast4hjo skrev:Förra året vart det minst 10 st motorcyklar som blev stulna runt skövdecentrum, bl a Mattis VTR. Sedan hade väl stellan ngt inbrottsförsök i sitt garage har jag för mig.
Vi ska börja släppa med "stora" låset nu.
Ser ni en blå sv 1000 med regnr WAT 776=stulen från lund!!!!!
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X